Sähkösoppareita pystyy laittamaan alkamaan esim. vuoden päähän kun määräaikainen päättyy. Mulla on 2v määräaikainen kasko Fennialta autossa, loppuu joskus 9/2020. Sen jälkeen hintaan tulis joku 500-600€ lisää tai jotain muuta yhtä naurettavaa.
Onko porukalla kokemusta vakuutusten hommaamisesta etukäteen kun hyvä hinta sattuu kohdalle? Suostuuko mikään firma tekemään tällaista?
Hinta siis tällä hetkellä Fennian laajimmassa kaskossa ml. liikennevakuutus 765€/vuosi 2001 vuoden Audi S8:iin.
tuohon hintaan vaikuttaa myös sun ikä mm. Aikalailla kaikilla yhtiöissä on hinnat alkaneet hilautua ylöspäin. Kartellia? ehkäpä. -03 X5 vakuutukset täyskaskolla 1057€. Ja vastaavassa e39 samat vakuutukset 730€.
e6x vaikuttaa tietenki suosio aika paljon. Sitä rupee samaan sopivalla rahalla ja nuoret jannut niitä ostelee paljon sitä myöten tulee jonki verta vahinkoja.
Mitkä ne on ne yleisimmät syyt ja alennukset, millä saatte noin halvat vakuutukset?
Vaikka asun pohjoisessa (tilastollisesti halvempi meno-erä yhtiöille..), missä vakuutukset on "yleisesti halvempia",
POP Vakuutuksen L-Kasko 1812,50€ (ilman alennuksia). Anteeks?
Tällä hetkellä if:llä ja alennusten kans se on jossain 1,5k tuntumassa siltikin. Täysillä bonuksilla.
-07 LCI 530xd
What? :think
Kilpailutat vaan kaikki yhtiöt, tippuu varmasti sinullakin aika isosti tuo summa.
Mitkä ne on ne yleisimmät syyt ja alennukset, millä saatte noin halvat vakuutukset?
Vaikka asun pohjoisessa (tilastollisesti halvempi meno-erä yhtiöille..), missä vakuutukset on "yleisesti halvempia",
POP Vakuutuksen L-Kasko 1812,50€ (ilman alennuksia). Anteeks?
Tällä hetkellä if:llä ja alennusten kans se on jossain 1,5k tuntumassa siltikin. Täysillä bonuksilla.
Huonosti tulee selattua näitä säikeitä, joten pahoittelut pitkästä vastausajasta. Viime syksynä otettu tuo vakuutus.
Joo, ehkä ihan samaa en uskalla toivoa mutta teen netissä ensin vertailun ja sit soittelen halvimmalle perään. Pohjola ei soitolla enää kovin edullista tarjonnut. Kiitti.
Joo, siis mulla on Pohjolan kaikki herkut sisältävä setti nyt about 650€ vuodessa mutta tämä päättyy kohta eikä uutta yhtä halpaa enää saa. Koska olet ottanut tuon vakuutuksen?
Huonosti tulee selattua näitä säikeitä, joten pahoittelut pitkästä vastausajasta. Viime syksynä otettu tuo vakuutus.
Itellä vastaava kinneri Folksamissa täysillä bonuksilla ja kaikilla herkuilla 680€/vuosi, että eiköhän tuossakin neuvotteluvaraa.
Joo, siis mulla on Pohjolan kaikki herkut sisältävä setti nyt about 650€ vuodessa mutta tämä päättyy kohta eikä uutta yhtä halpaa enää saa. Koska olet ottanut tuon vakuutuksen?
2012 F11 525d olisi Folksamissa halvin nyt noin 818€ kaikilla mausteilla paitsi sijaisautovakuutuksella. Onko joku löytänyt halvempia diilejä vielä jostain? Pohjolassa, jossa nykyinen vakuutus on, ei enää tarjouksia kuulemma ole, koska yllätys yllätys asiakkaat vaihtavat vuoden jälkeen tarjouksen päätyttyä toiseen yhtiöön.
Itellä vastaava kinneri Folksamissa täysillä bonuksilla ja kaikilla herkuilla 680€/vuosi, että eiköhän tuossakin neuvotteluvaraa.
2012 F11 525d olisi Folksamissa halvin nyt noin 818€ kaikilla mausteilla paitsi sijaisautovakuutuksella. Onko joku löytänyt halvempia diilejä vielä jostain? Pohjolassa, jossa nykyinen vakuutus on, ei enää tarjouksia kuulemma ole, koska yllätys yllätys asiakkaat vaihtavat vuoden jälkeen tarjouksen päätyttyä toiseen yhtiöön.
Kyseisen auton () perään valui kerran Fiiatti parkkipaikalla ja tuli sormen kokoinen painauma. Mietin samaa ja päädyin viemään suoraan Wetterille jossa homma hoidettiin ja lasku meni törttöilijän vakuutusyhtiön pikkiin (oli pitkälle päälle tonnin). Itse tekisin niin, kun ei tiedä mitä kaikkea sieltä on levinnyt + saat varmasti hyvän lopputuloksen (reklamoit tietenkin jos jälki ei ole hyvä).
Ompahan sitten lähes uudet maalit keulassa ja perässä siinä pirssissä
Näin se minäki mietin että toisaalta riskittömämpi viedä suoraan korjuulle.. tosiaan Kajaanissa vklp paukahti entisen kämpän lähettyvillä Hyundai keulaan.
Tulipa pikku pusu E60 keulaan ku paappa tuli parkkikselta eteen. Hänen piikkiin menee korjaus. Ei ole ennen tämmöstä käynyt niin kyselen vähän täältä mielipiteitä.
LähiTapiola tarjosi 1460€ kertakorvauksena kyseisestä tapauksesta. Osuma tuli siis kuskinpuolen etukulmaan. Umpio menee vaihtoon, samoin puskuri. Lokarin sisäreunassa (puskurin ja lokarin yhtymäkohta) on viilto joka on kuin puukolla tehty, mutta muuten lokari vaikuttaa olevan ehjä.
Onko kukaan saanut nostettua kertakorvausta? Jos vaikka sanoo tyyliin "antakaa 1800€ ja korjaan itse" vai onko tuo ehdotettu summa jo lopullinen? Polttelis kyllä ottaa rahat ja korjata itse mutta kun ei puskuria purkamatta tiedä mitä kaikkea sieltä alta on mennyt paskaksi, eikä ole nyt lähettyvillä paikkaa missä purkaa.
Kyseisen auton () perään valui kerran Fiiatti parkkipaikalla ja tuli sormen kokoinen painauma. Mietin samaa ja päädyin viemään suoraan Wetterille jossa homma hoidettiin ja lasku meni törttöilijän vakuutusyhtiön pikkiin (oli pitkälle päälle tonnin). Itse tekisin niin, kun ei tiedä mitä kaikkea sieltä on levinnyt + saat varmasti hyvän lopputuloksen (reklamoit tietenkin jos jälki ei ole hyvä).
Ompahan sitten lähes uudet maalit keulassa ja perässä siinä pirssissä
Leave a comment: