Maallikko sanois että kuuluu olla niin päin että ei salli virtausta alaspäin. Jos se lohkon pystysuorassa kanavassa on dekkitason lähellä. Eiköhän se ole tyhjenemisenestoventtiili. Mikä kanava se on?
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Tuolleen päin, että tuo "kolmisakara" on sinne päin jossa öljyn pitäisi säilyä, eli yleensä ylhäällä päin jos lohkossa ovat.
Edit. Ainakin m60/m62:ssa nuo lohkossa olevat takaiskut estää nostajille, yms. menevän kanavan tyhjenemisen, vanosmallissa on vielä toiset takaiskut kannessa vanosta kohti (samasta lohkon kanavasta per puoli tulee ölppä myös tänne).
Tuolleen päin, että tuo "kolmisakara" on sinne päin jossa öljyn pitäisi säilyä, eli yleensä ylhäällä päin jos lohkossa ovat.
Edit. Ainakin m60/m62:ssa nuo lohkossa olevat takaiskut estää nostajille, yms. menevän kanavan tyhjenemisen, vanosmallissa on vielä toiset takaiskut kannessa vanosta kohti (samasta lohkon kanavasta per puoli tulee ölppä myös tänne).
Eikö tuo fame diesel oo normi diisseliä missä on tuota fame biodiiseeli komponenttia mukana. Ongelma siinä on että nyky moottorit ei siedä sitä kovin suuria määriä. Joihinkin esim. tuo B10 seos on liikaa. Parafiini dieselit on taas nykyaikaisempia biodieseleitä, joilla modernitkin dieselmoottorit pelaa ongelmitta. Suuremmillakin pitoisuuksilla. Jos en nyt aivan väärin muista
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Onko pakoputken kannakekumeja semmoisia mitkä kestäisi enemmän lämpöä? Silikonia tai uretaaniset, tms.?
Tai muuta joustavaa ratkaisua joka ajaisi saman asian? Pitäis olla semmoinen maks. 40 paksu ja reikäväli 30-40mm.
Tuon tyylinen mikä kuvassa.
Dynossa otti näköjään lämpöä, niin suli tuolta päästä missä putkessa kiinni. Tilan puutteen vuoksi tuossa on aika lyhyt tappi joka putken kyljessä kiinni. Jos ois pitempi/kauempana niin kestäisi kyllä tuo normi kumikin.
Ketä pelaillu vag autojen kanssa tai jos jossai muussa samanlainen sydeemi. Eli alipainepumpulta lähtee tuo letku jarrutehostimeen ja takaisku välissä. Välillä heiluu tuolleen. Auto sammuksissa liikkuu eestaas jos käsin koittaa. Välillä käynnissä ollessa tyhjäkäynnil tekee noin toi liitos. Liikkeelle ku lähtee niin loppuu. BWE moottori kyseessä.
Tekee ikävää ääntä ainakin jos ei muuta haittaa oo kun pärisee tossa
Ketä pelaillu vag autojen kanssa tai jos jossai muussa samanlainen sydeemi. Eli alipainepumpulta lähtee tuo letku jarrutehostimeen ja takaisku välissä. Välillä heiluu tuolleen. Auto sammuksissa liikkuu eestaas jos käsin koittaa. Välillä käynnissä ollessa tyhjäkäynnil tekee noin toi liitos. Liikkeelle ku lähtee niin loppuu. BWE moottori kyseessä.
Tekee ikävää ääntä ainakin jos ei muuta haittaa oo kun pärisee tossa
Comment