Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bemarin myymisen sietämätön vaikeus VI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • joko
    Bimmer Enthusiast
    • May 2004
    • 1968
    • Seinäjoki

    Originally posted by TFV View Post
    Miksi verrata vaparia ohjelmoituun turbodieseliin?
    2.5 vaparibensa jättää aina 2.5 vaparinakun kuin tossun paskaan.
    Samat käy jos molemmat ahdetaan ja ohjelmoidaan.
    Siksi koska tuossa alettiin puhumaan ripeydestä. Tänäpäivänä nuosta yksikään ei ole kyllä mikään ripeä oli siellä sitten kumpi vain laatikko perässä. Ja miksi avon edes pitäisi olla ripeä? Itselle ainakin riittää kunhan avon pellin alta ei kuulu dieselin tai 4 koneen ääni.
    F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
    W906 319 sprinter - 14

    Comment

    • j-a
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2005
      • 1522
      • PohojosPohojammaa

      Originally posted by joko View Post
      Siksi koska tuossa alettiin puhumaan ripeydestä. Tänäpäivänä nuosta yksikään ei ole kyllä mikään ripeä oli siellä sitten kumpi vain laatikko perässä. Ja miksi avon edes pitäisi olla ripeä? Itselle ainakin riittää kunhan avon pellin alta ei kuulu dieselin tai 4 koneen ääni.
      Makuja on monia, mutta minusta ripeys on ihan oikea termi tuossa yhteydessä. Nimimerkillä ~500hv automaattikäyttis ja tallin ylisillä avokoppainen m52b28+man, kyllä se m52b28 ihan ketterä kampe sen manuaalin kanssa on kulkemaan. Ja aikalaisensa automaatin kanssa se ei sitä todellakaan ole.

      Minusta avossakin saisi olla äänen lisäksi voimaa/vauhtia, mutta toistaiseksi täytyy käyttöavon kanssa tyytyä 5sek ylittäviin 0-100 lukemiin kun tehokkaammat nelipaikkaiset karkaa hinnoissa ja ylläpitokuluissa sen verran ylemmäs (tai halvemmissa virityskelpoisissa vaihtoehdoissa ulkonäkö/malli ei miellytä).
      Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä

      Ylimääräisenä tarjolla:

      E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa

      F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€

      Comment

      • van cleef
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2006
        • 1894
        • 01830



        Ei ole vuosiin enää uusi bmw tarjonnut sellaista ajamisen iloa kuin tämä, pl. M-sarjan autot, mutta ei perse kestä ostaa sellaisia Suomessa. Nolo neloskone ja kaikkee...
        ...

        Comment

        • 33d
          BTCF Member
          • Sep 2013
          • 458
          • Finland

          Jatketaan vielä lyhyt OT, oon yrittänyt saada tollaista pari kertaa vuokra-autoksi. Kiinnostaa erittäin paljon, vaikka Miataa väittävät paremmaksi. Muotoilu osunut aika nappiin ja kun viissatasen Abarthin osto on ollut muutaman kerran ihan pienestä kii niin tossa vois olla erittäin potentiaalinen vääränmerkkinen avo. Kunhan hinnat tulee eka alas.

          Fiiateissa varmaan omat myymisen sietämättömät vaikeutensa

          Comment

          • van cleef
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2006
            • 1894
            • 01830

            Originally posted by 33d View Post

            Fiiateissa varmaan omat myymisen sietämättömät vaikeutensa
            Murehditaan sitä sitten myöhemmin.

            Abarth oli mullakin jenkeissä taannoin ja siitä innostuin. Se Abarth vaan on vähän liian "teini" omaan makuun. Kivasti se äpärä kyllä potki, mutta ei tää paljoa jää jälkeen. Ohjaustunto on niin kertakaikkisen bellissimo, että ei ole parempaa tullut moneen vuoteen vastaan.
            ...

            Comment

            • JarppiR
              Bimmer Fanatic
              • Apr 2010
              • 284
              • Pori

              Isällä on tuollainen 124 Spider Lusso, ensimmäisiä maahan tuotuja. Onhan se näppärä auto mutkateillä. Kaipaa ehkä ohjelmoinnin, lukkoperän ja hiukan avarammat vaimentimet niin alkaa olemaan kaikki kohdallaan.


              Vuokrasin viime kesänä keski-Euroopan tourneelle sellasen uusikorisen MX-5 RF 2.0:n jossa taittuva metallikatto. Oli omiaan sekä serpentiineille että autobaanalle kun ajomelu pysyy siedettävänä kovemmissakin vauhdeissa.
              Attached Files
              BMW 325i E91 LCI "330i" -09
              BMW 530i E39 M-Sport -01
              Alfa Romeo GT 3.2 -05

              Comment

              • j-a
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2005
                • 1522
                • PohojosPohojammaa

                Tuo MX-5 fiude on kyllä ihan kiinnostava peli, olis hauska joskus kokeilla. Muotoilu sopii myös omaan silmään, ainakin tuossa fiiatin merkeillä olevassa.
                Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä

                Ylimääräisenä tarjolla:

                E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa

                F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€

                Comment

                • 33d
                  BTCF Member
                  • Sep 2013
                  • 458
                  • Finland

                  Originally posted by JarppiR View Post

                  Vuokrasin viime kesänä keski-Euroopan tourneelle sellasen uusikorisen MX-5 RF 2.0:n jossa taittuva metallikatto. Oli omiaan sekä serpentiineille että autobaanalle kun ajomelu pysyy siedettävänä kovemmissakin vauhdeissa.
                  Mahtuuko 2 hengen 2 viikon tavarat matkaan miten tollaseen, entäs fiiattiin? Välillä meinannut tulla yllätyksiä kun on ottanut kakspaikkasen avon vuokralle ja alkanut hallissa runnomaan kamoja sisään ja apparin jalkatilaan.

                  Kahta pehmeää laukkua ja yhtä reppua yleensä mukana pidetty noilla matkoilla.

                  Sori OT:t!

                  Comment

                  • Petteri75
                    Bimmer Enthusiast
                    • Aug 2005
                    • 2567
                    • Kirkkonummi

                    Originally posted by Tiik View Post
                    Minulla ei BMW:n manuaaleista ole kuin positiivisia kokemuksia. Samaa ei tosin voi sanoa automaateista, varsinkaan näistä uudemmista ZF:n jumallaatikoista.
                    F30 320i -12 ja F30 320iA -17. Manuaalilla tuli ajeltua n. 50tkm ja automaatilla on kohta 80tkm mittarissa. Ei ole ikävä manuaalia, omalla kohdalla ainoa jouhevasti toiminut BMW:n manuaali taisi olla ex E34 M5:ssa. Muissa se takelteli ja oli epämukava käyttää. Mutta jos vetää vaunua, niin siinä lienee manuaali edelleen paras valinta? Toisaalta, tuossa 320i:ssä oli kaksoismassavauhtipyörä hajonnut jo 19tkm jälkeen.
                    BMW 530e iPerformance Luxury Line -20

                    Comment

                    • JarppiR
                      Bimmer Fanatic
                      • Apr 2010
                      • 284
                      • Pori

                      Originally posted by 33d View Post
                      Mahtuuko 2 hengen 2 viikon tavarat matkaan miten tollaseen, entäs fiiattiin? Välillä meinannut tulla yllätyksiä kun on ottanut kakspaikkasen avon vuokralle ja alkanut hallissa runnomaan kamoja sisään ja apparin jalkatilaan.

                      Kahta pehmeää laukkua ja yhtä reppua yleensä mukana pidetty noilla matkoilla.

                      Sori OT:t!

                      Kahden hengen käsimatkatavarat sopii takaluukkuun, mitään kovia lentolaukkuja aivan turha änkeä kumpaankaan. Viikon reissu menee ihan mukavasti. Vanhemmat on tehnyt parin-kolmenkin viikon reissuja euroopassa Fiiulla.
                      BMW 325i E91 LCI "330i" -09
                      BMW 530i E39 M-Sport -01
                      Alfa Romeo GT 3.2 -05

                      Comment

                      • jr66
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2006
                        • 16520
                        • Asikkala

                        Originally posted by Petteri75 View Post
                        omalla kohdalla ainoa jouhevasti toiminut BMW:n manuaali taisi olla ex E34 M5:ssa. Muissa se takelteli ja oli epämukava käyttää.
                        :think

                        Comment

                        • PJS69
                          Bimmer Fanatic
                          • Nov 2011
                          • 255
                          • Porvoo

                          Originally posted by Petteri75 View Post
                          Ei ole ikävä manuaalia, omalla kohdalla ainoa jouhevasti toiminut BMW:n manuaali taisi olla ex E34 M5:ssa. Muissa se takelteli ja oli epämukava käyttää.
                          Nooh, ainakin omassa E90 335:ssa loksahtelee aivan "kivuttomasti" pykälät sisään, eli ei kyllä "takeltele" pätkääkään, vaikka itse sanonkin...asennettuna on kylläkin perfomance vaihdevälin lyhennin...

                          Comment

                          • suppari
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jul 2006
                            • 4048
                            • Turku

                            Ei ollut kovin hankalaa, M50d f15 hintalapulla 60 900euroa, olikohan viikon myynnissä huonoilla kuvilla.

                            Vaihdossa otin järkevästi e70, josta saan vaihdossa 5t enemmän kuin olisin ollut tyytyväinen.

                            sigpic
                            P:0409699000

                            JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
                            tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
                            huollot/korjaukset!

                            BMW E&F sarjaan.
                            Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
                            8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
                            AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!

                            Comment

                            • isolohko
                              BTCF Member
                              • May 2004
                              • 902
                              • Kymenlaakso

                              Menihän tuo e60 535d ~300tkm ajettu, vm. 2008 kaupaksi, nyt kevään myyntiaika oli n. 2kk, nettiautokatseluja about 700, 15 suosikkilistausta, neljä kontaktia, joista yksi altalipan tarjous, yksi prätkään päittäin, kaksi kävi paikanpäällä, joista toinen johti käteiskauppaan. Pyynti oli 9.9k€ ja pikkutinkimisvara oli.

                              e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005

                              Comment

                              • Tuonela
                                BTCF Member
                                • Sep 2004
                                • 368
                                • Tampere

                                Originally posted by mikae34 View Post
                                Noin kaksi viikkoa ollut ilmoitus. Ilmoitus luettu noin 650 kertaa. Ei yhteydenottoja. Onko vika siis autossa vai ajankohdassa? Ilmoitus löytyy sigusta. Hinta varmaan tuntuu hieman pitkältä monesta.
                                Nyt jo lähes 1800 katselukertaa, joko on tullut yhteydenottoja?

                                Lähes joka päivä tulee tuota ja muitakin kutosia katseltua nettiauto/bytbil/mobile. Ihme auto, vaikka oman kutosen ongelmat jättivät syvät arvet niin kuitenkin noita tulee katseltua. Toi muotoilu on vaan niin ajattoman upea. Mutta ostohousut on vielä syvällä vaatekaapin perällä varsinkin kun kyse on kasikoneisesta...

                                Ajellaan vielä tuolla liikkuvalla kidutuskammiolla (Prius PHEV-12), ei tarvi miettiä remontteja, kunhan muistaa joskus käydä tankkaamassa. Ehkä sitten ensi keväänä...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎