Originally posted by TFV
View Post
Bemarin myymisen sietämätön vaikeus VI
Collapse
X
-
Siksi koska tuossa alettiin puhumaan ripeydestä. Tänäpäivänä nuosta yksikään ei ole kyllä mikään ripeä oli siellä sitten kumpi vain laatikko perässä. Ja miksi avon edes pitäisi olla ripeä? Itselle ainakin riittää kunhan avon pellin alta ei kuulu dieselin tai 4 koneen ääni.F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
-
Makuja on monia, mutta minusta ripeys on ihan oikea termi tuossa yhteydessä. Nimimerkillä ~500hv automaattikäyttis ja tallin ylisillä avokoppainen m52b28+man, kyllä se m52b28 ihan ketterä kampe sen manuaalin kanssa on kulkemaan. Ja aikalaisensa automaatin kanssa se ei sitä todellakaan ole.Originally posted by joko View PostSiksi koska tuossa alettiin puhumaan ripeydestä. Tänäpäivänä nuosta yksikään ei ole kyllä mikään ripeä oli siellä sitten kumpi vain laatikko perässä. Ja miksi avon edes pitäisi olla ripeä? Itselle ainakin riittää kunhan avon pellin alta ei kuulu dieselin tai 4 koneen ääni.
Minusta avossakin saisi olla äänen lisäksi voimaa/vauhtia, mutta toistaiseksi täytyy käyttöavon kanssa tyytyä 5sek ylittäviin 0-100 lukemiin kun tehokkaammat nelipaikkaiset karkaa hinnoissa ja ylläpitokuluissa sen verran ylemmäs (tai halvemmissa virityskelpoisissa vaihtoehdoissa ulkonäkö/malli ei miellytä).Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
Comment
-
Jatketaan vielä lyhyt OT, oon yrittänyt saada tollaista pari kertaa vuokra-autoksi. Kiinnostaa erittäin paljon, vaikka Miataa väittävät paremmaksi. Muotoilu osunut aika nappiin ja kun viissatasen Abarthin osto on ollut muutaman kerran ihan pienestä kii niin tossa vois olla erittäin potentiaalinen vääränmerkkinen avo. Kunhan hinnat tulee eka alas.
Fiiateissa varmaan omat myymisen sietämättömät vaikeutensa
Comment
-
Murehditaan sitä sitten myöhemmin.Originally posted by 33d View Post
Fiiateissa varmaan omat myymisen sietämättömät vaikeutensa
Abarth oli mullakin jenkeissä taannoin ja siitä innostuin. Se Abarth vaan on vähän liian "teini" omaan makuun. Kivasti se äpärä kyllä potki, mutta ei tää paljoa jää jälkeen. Ohjaustunto on niin kertakaikkisen bellissimo, että ei ole parempaa tullut moneen vuoteen vastaan....
Comment
-
Isällä on tuollainen 124 Spider Lusso, ensimmäisiä maahan tuotuja. Onhan se näppärä auto mutkateillä. Kaipaa ehkä ohjelmoinnin, lukkoperän ja hiukan avarammat vaimentimet niin alkaa olemaan kaikki kohdallaan.
Vuokrasin viime kesänä keski-Euroopan tourneelle sellasen uusikorisen MX-5 RF 2.0:n jossa taittuva metallikatto. Oli omiaan sekä serpentiineille että autobaanalle kun ajomelu pysyy siedettävänä kovemmissakin vauhdeissa.BMW 325i E91 LCI "330i" -09
BMW 530i E39 M-Sport -01
Alfa Romeo GT 3.2 -05
Comment
-
Tuo MX-5 fiude on kyllä ihan kiinnostava peli, olis hauska joskus kokeilla. Muotoilu sopii myös omaan silmään, ainakin tuossa fiiatin merkeillä olevassa.Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
Comment
-
Mahtuuko 2 hengen 2 viikon tavarat matkaan miten tollaseen, entäs fiiattiin? Välillä meinannut tulla yllätyksiä kun on ottanut kakspaikkasen avon vuokralle ja alkanut hallissa runnomaan kamoja sisään ja apparin jalkatilaan.Originally posted by JarppiR View Post
Vuokrasin viime kesänä keski-Euroopan tourneelle sellasen uusikorisen MX-5 RF 2.0:n jossa taittuva metallikatto. Oli omiaan sekä serpentiineille että autobaanalle kun ajomelu pysyy siedettävänä kovemmissakin vauhdeissa.
Kahta pehmeää laukkua ja yhtä reppua yleensä mukana pidetty noilla matkoilla.
Sori OT:t!
Comment
-
F30 320i -12 ja F30 320iA -17. Manuaalilla tuli ajeltua n. 50tkm ja automaatilla on kohta 80tkm mittarissa. Ei ole ikävä manuaalia, omalla kohdalla ainoa jouhevasti toiminut BMW:n manuaali taisi olla ex E34 M5:ssa. Muissa se takelteli ja oli epämukava käyttää. Mutta jos vetää vaunua, niin siinä lienee manuaali edelleen paras valinta? Toisaalta, tuossa 320i:ssä oli kaksoismassavauhtipyörä hajonnut jo 19tkm jälkeen.Originally posted by Tiik View PostMinulla ei BMW:n manuaaleista ole kuin positiivisia kokemuksia. Samaa ei tosin voi sanoa automaateista, varsinkaan näistä uudemmista ZF:n jumallaatikoista.
BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
Originally posted by 33d View PostMahtuuko 2 hengen 2 viikon tavarat matkaan miten tollaseen, entäs fiiattiin? Välillä meinannut tulla yllätyksiä kun on ottanut kakspaikkasen avon vuokralle ja alkanut hallissa runnomaan kamoja sisään ja apparin jalkatilaan.
Kahta pehmeää laukkua ja yhtä reppua yleensä mukana pidetty noilla matkoilla.
Sori OT:t!
Kahden hengen käsimatkatavarat sopii takaluukkuun, mitään kovia lentolaukkuja aivan turha änkeä kumpaankaan. Viikon reissu menee ihan mukavasti. Vanhemmat on tehnyt parin-kolmenkin viikon reissuja euroopassa Fiiulla.BMW 325i E91 LCI "330i" -09
BMW 530i E39 M-Sport -01
Alfa Romeo GT 3.2 -05
Comment
-
Nooh, ainakin omassa E90 335:ssa loksahtelee aivan "kivuttomasti" pykälät sisään, eli ei kyllä "takeltele" pätkääkään, vaikka itse sanonkin...asennettuna on kylläkin perfomance vaihdevälin lyhennin...Originally posted by Petteri75 View PostEi ole ikävä manuaalia, omalla kohdalla ainoa jouhevasti toiminut BMW:n manuaali taisi olla ex E34 M5:ssa. Muissa se takelteli ja oli epämukava käyttää.
Comment
-
Ei ollut kovin hankalaa, M50d f15 hintalapulla 60 900euroa, olikohan viikon myynnissä huonoilla kuvilla.
Vaihdossa otin järkevästi e70, josta saan vaihdossa 5t enemmän kuin olisin ollut tyytyväinen.
sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
Menihän tuo e60 535d ~300tkm ajettu, vm. 2008 kaupaksi, nyt kevään myyntiaika oli n. 2kk, nettiautokatseluja about 700, 15 suosikkilistausta, neljä kontaktia, joista yksi altalipan tarjous, yksi prätkään päittäin, kaksi kävi paikanpäällä, joista toinen johti käteiskauppaan. Pyynti oli 9.9k€ ja pikkutinkimisvara oli.
e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005
Comment
-
Nyt jo lähes 1800 katselukertaa, joko on tullut yhteydenottoja?Originally posted by mikae34 View PostNoin kaksi viikkoa ollut ilmoitus. Ilmoitus luettu noin 650 kertaa. Ei yhteydenottoja. Onko vika siis autossa vai ajankohdassa? Ilmoitus löytyy sigusta. Hinta varmaan tuntuu hieman pitkältä monesta.
Lähes joka päivä tulee tuota ja muitakin kutosia katseltua nettiauto/bytbil/mobile. Ihme auto, vaikka oman kutosen ongelmat jättivät syvät arvet niin kuitenkin noita tulee katseltua. Toi muotoilu on vaan niin ajattoman upea. Mutta ostohousut on vielä syvällä vaatekaapin perällä varsinkin kun kyse on kasikoneisesta...
Ajellaan vielä tuolla liikkuvalla kidutuskammiolla (Prius PHEV-12), ei tarvi miettiä remontteja, kunhan muistaa joskus käydä tankkaamassa. Ehkä sitten ensi keväänä...
Comment

Comment