memebuy23buy

Bemarin myymisen sietämätön vaikeus VI

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • alonap-1
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2006
    • 824
    • Hollola

Originally posted by Jussi View Post
    Ollut jo kolmisen päivää eikä edes tyhmiä kysymyksiä tullut. Heitinköhän liian kovan hinnan alkuun vaikka halvin onkin tollanen.
    Ollut jo kolmisen viikkoa nettiauton halvin tieliikennekelpoinen e46 touring myytävänä. ainoa järkevin kysymys on ollut että vuotaako öljyä? loput on ollut järjettömiä vaihtotarjouksia.

Mutta jos joku soittaa ja alkaa tinkimään tuosta sun hyvästä autosta niin osoita sille tuo mun hieman heikompi auto ja kerro että tuohon rahasi riittävät?
    42 1:1,6 70/30

Comment

• Jussi
      Newbiemmer
      • Apr 2020
      • 12
      • Pirkanmaa

Täytyy kyllä myöntää, että ihmetyttää kyllä. Luulis tolla hinnalla joku karjuen hakevan �� tohon hintaan saa oikeen mitään.

Mutta hei fb:n jossain ryhmässä joku etti edullista e46:sta. Tarjosin omaani ja sanoin, että muuten jees, mutta ei halua nelikkoa.

Tossa linkki. Pitäisi toimia, jos oot ryhmässä. Sanoi, että selannut nettiauton, mutta taisi olla yli 3 viikkoa vanha ilmo tuo.

E. Tosin paikkakunta ei täsmää mutta tuskin sekään ylitsepääsemätön ongelma on, jos toimiva auto

https://www.nettiauto.com/bmw/325/11310946 jos jotain forumilaista tää mun peli kiinnostaa, niin siinä on kyllä reilusti myös tinkivaraa Ja tilaamani kahva tuli eilen liikkeeseen, eli on tällä viikolla paikallaankin jo.
      Last edited by Jussi; 05-05-2020, 06:31.

Comment

• Taski
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2009
        • 387
        • Tampere

Mulla on nettiautossa tollainen aika fiksukuntoinen E38 mistä oon hehkuttanut siellä että käytännössä ruosteeton, kuvia saa emaililla / whatsapilla jne.

Onko nämä kaikki aivan totaalimätiä vai mikä siinä on että TAAS tänäänkin yksi kaveri soitti ja tenttasi ruosteista todella pedantisti. Toissapäivänä soitti kanssa yksi jannu ja hyvä ettei sylki lentänyt luurista kun suurin piirtein haukkui valehtelijaksi ja totesi ettei ruosteetonta E38:a olekaan ja että ihan turha kuvitella että saan lähellekään auton pyyntihintaa siitä myymällä. Melko erikoista käytöstä. Kuvittelin että tämä on joku tinkimiskeino, mutta sitten kuitenkaan mitään hintaa millä hän auton ostaisi en saanut kaverista irti.
        Last edited by Taski; 05-05-2020, 22:29.
        Erikoismies Tampereen Kauniaisista.

Comment

• JarppiR
          Bimmer Fanatic
          • Apr 2010
          • 284
          • Pori

Originally posted by Taski View Post
          Mulla on nettiautossa tollainen aika fiksukuntoinen E38 mistä oon hehkuttanut siellä että käytännössä ruosteeton, kuvia saa emaililla / whatsapilla jne.

Onko nämä kaikki aivan totaalimätiä vai mikä siinä on että TAAS tänäänkin yksi kaveri soitti ja tenttasi ruosteista todella pedantisti. Toissapäivänä soitti kanssa yksi jannu ja hyvä ettei sylki lentänyt luurista kun suurin piirtein haukkui valehtelijaksi ja totesi ettei ruosteetonta E38:a olekaan ja että ihan turha kuvitella että saan lähellekään auton pyyntihintaa siitä myymällä. Melko erikoista käytöstä. Kuvittelin että tämä on joku tinkimiskeino, mutta sitten kuitenkaan mitään hintaa millä hän auton ostaisi en saanut kaverista irti.

Moneen junaan riittää tallaajaa. Olen tuota ilmoitustasi varmaan tusinan kertaa klikkaillut, vaikuttaa erittäin siistiltä yksilöltä ja hintakin on linjassa. Tekisi niin mieli vaihtaa E46-> E38 mutta ei millään raaskisi luopua kun yli 10 vuotta tuota jo pitänyt. Sama se sitten pitää toiset 10v ja hommata toinen harraste rinnalle :think
          BMW 325i E91 LCI "330i" -09
          BMW 530i E39 M-Sport -01
          Alfa Romeo GT 3.2 -05

Comment

• E39Fin
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2013
            • 1762
            • HKI/Orimattila

Originally posted by Taski View Post

Olispa tarvetta ja tiloja tuollaiselle, tänään tullut taas heikkona hetkenä selailtua tuon aikakauden bemareita ympäriinsä kun tuoreempi pikkuvolvo lähinnä harmittaa muuten kuin tankatessa.

Ja volvon myynti on siitä kivaa ettei kukaan tarjoa edes mitään vaihdossa eikä soita.
            Jaguar XF Sportbrake R-sport.
            E39 523iA Oxfordgreen

Comment

• Turder
              Bimmer Fanatic
              • Oct 2008
              • 467
              • Suomi

Tuo "nuorison" ostokäyttäytyminen on kyllä aika hankalaa sisäistää keltainenpörssi-aikakaudella myynti- ja ostohommia aloittaneelle. Tosiaan oli kyseessä talo, auto, mp jne niin aina pitäis saada se täysin virheetön ja parhaalla speksillä oleva netin halvimman hinnan mukaan. Toisaalta taas sitten joku pintapuolisesti hieno ja myyntifiksattu pommi kelpaa kun näyttää hyvältä somessa. Niin yritäpä myydä oikeasti hyvässä kunnossa, huollettua ja kuntoon/ikään nähden asiallista kampetta* kun niissä olevia hyviä ominaisuuksia, jopa tärkeimpiä ainakin omasta mielestä, ei osata arvottaa ollenkaan. Hinta vaan alas kaikin keinoin. Ja rahoituksella. Ennen kiinnosti hinta/laatu, nyt hinta/somekredit.

*onneksi nämä yleensä menee kuitenkin kaupaksi asialliselle ostajalle, mutta whatsapp-kavereiden kanssa menee kyllä tolkuttomasti aikaa ja vaivaa ilman lopputulosta. Itse yritän ainakin myyjänä vastailla jokaiselle ostajaehdokkaalle/kyselijälle asiallisesti, koska ei ikinä enää tiedä mistä kanavasta ja millä ensivaikutelmalla se todellinen ostaja lopulta tulee. Esim. viimeisimmän mp-kaupan kohdalla ostaja oli keski-ikäinen mies, joka laittoi sähköpostia siten, että kirjoitti viestin otsikkokenttään ja vastasi 2 viikon välein. Lopulta kun tuli paikanpäälle niin oli mukava ja perusjämpti käteisostaja ja vaihdettu mailejakin (nyt jo viestikentässä) sen jälkeen pyörästä kun halusi tietää lisää ja oli selvitellyt historiaa niin infosi siitä.
              Last edited by Turder; 07-05-2020, 13:35.

Comment

• Taski
                Bimmer Fanatic
                • Mar 2009
                • 387
                • Tampere

Originally posted by JarppiR View Post
                Moneen junaan riittää tallaajaa. Olen tuota ilmoitustasi varmaan tusinan kertaa klikkaillut, vaikuttaa erittäin siistiltä yksilöltä ja hintakin on linjassa. Tekisi niin mieli vaihtaa E46-> E38 mutta ei millään raaskisi luopua kun yli 10 vuotta tuota jo pitänyt. Sama se sitten pitää toiset 10v ja hommata toinen harraste rinnalle :think
                Kyllä oli niin kirjavan oloista soittajaa ja kyselijää niin taidan ajella suosiolla itse ja katsellaan joskus myöhemmin. Pieni paku / pickis kuume oli niin jossain mielenhäiriössä tuosta myynti-ilmon tein. Nyt tarkemmin ajatellen tuskin tuon kuntoista (vaikkei nyt mikään 110% mint olekaan) tuohon rahaan mistään koskaan myöhemmin enää saan niin todennäköisesti kaduttaisi sitten jälkeenpäin. Ajellaan kesä tyytyväisenä ja päivitellään talvella sitten taas näitä pikkuvirheitä. Ensimmäinen pikselivikakin ilmaantui pari päivää sitten mittaristoon niin onpahan taas jotain näperreltävää tai ainakin keksii mihin rahansa työntää jos ei itse saa aikaiseksi puljata.

Originally posted by Turder View Post
                mutta whatsapp-kavereiden kanssa menee kyllä tolkuttomasti aikaa ja vaivaa ilman lopputulosta.
                Näitä sattui itselle kanssa muutama ja metodina oli lähinnä vittuilemalla / haukkumalla saada hintaa alaspäin ennen kuin edes koko tuotetta on nähty. Aika paljon kalliimpia autojakin on tullut myytyä ja ei niiden ostajat ole näin epäkohteliasta porukkaa yleisesti.
                Last edited by Taski; 07-05-2020, 23:11.
                Erikoismies Tampereen Kauniaisista.

Comment

• juice777
                  Bimmer Fanatic
                  • May 2004
                  • 230
                  • E-P

kuva

On se vaikeeta laittaa edes kuvia myytävästä autosta/tuotteesta.
                  On se vaikeeta kertakaikkiaan..
                  -E21-

Comment

• jani73
                    Bimmer Enthusiast
                    • Aug 2004
                    • 4339
                    • Turku

Persaukista porukkaa tuntuu olevan, etenkin kun yrittävät syyllistää myyjää.

Kun olin vaihtamassa E30 316 nykyiseen liikkeestä noin 14-15v sitten, halusin vain edellisestä eroon ja soppariin merkittiin sen hinnaksi 10 Euroa. Sitten kun en edes itse osannut tinkiä, niin automyyjä sisältä tullessaan kertoi että saan muutaman satasen 300-500 euroa alennusta E34:sta, en muista tarkkaa summaa. Olin koeajanut auton muutama viikko aiemmin edellisessä liikkeessä, jossa siitä pyydettiin pari tonnia enemmän.

Comment

• juice777
                      Bimmer Fanatic
                      • May 2004
                      • 230
                      • E-P

Originally posted by juice777 View Post
                      On se vaikeeta laittaa edes kuvia myytävästä autosta/tuotteesta.
                      On se vaikeeta kertakaikkiaan..
                      Ei liity Tämän sivun vastauksiin.
                      -E21-

Comment

• jani73
                        Bimmer Enthusiast
                        • Aug 2004
                        • 4339
                        • Turku

Joku jenkki sai tarpeekseen tinkaajista kun yritti myydä vanhaa Chargeria

Speed Society is the largest automotive enthusiast based streetwear brand, car giveaway, media platform, and car club membership in the world.

Comment

• Roisto
                          BTCF Member
                          • Nov 2010
                          • 2546
                          • Kajaani

Originally posted by jani73 View Post
                          Joku jenkki sai tarpeekseen tinkaajista kun yritti myydä vanhaa Chargeria

https://speedsociety.com/man-selling...ent=&source=ss
                          Ihan tautinen idiootti tai sitten rikas
                          2001 E39 525iA
                          1992 E34 "540i/5"

Comment

• Petri.Kekkonen
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jan 2006
                            • 7468
                            • Oulu

Turha, voi poistaa.
                            Last edited by Petri.Kekkonen; 03-08-2020, 19:24.
                            E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
                            E39 523i M Sport '00, Titansilber

Comment

• Petri.Kekkonen
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jan 2006
                              • 7468
                              • Oulu

Originally posted by Urpo_rotta View Post
                              Itse ostan mielelläni yksityiseltä, saa paljon isommalla todennäköisyydella ehjän auton.
                              Tämä oli itelläkin vähän mielessä kun ton E92 viimekuussa ostin. Ja E39 kanssa oli sama ajatus aikoinaan.

Ja tuosta että tuleeko soittoja/kyselyitä niin sigun E92 myyjä oli laittanut auton lauantaina aamupäivällä Nettiautoon ja pari oli jo soitellut ennen mua kun joskus klo 16 aikoihin soittelin. Sunnuntaina kävin hakeen. Myyjä mietti kyllä ääneen että oiskohan pitäny laittaa enemmän hintaa.
                              E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
                              E39 523i M Sport '00, Titansilber

Comment

• Zeta
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jun 2004
                                • 7579
                                • Kotona

Originally posted by Petri.Kekkonen View Post
                                Ja tuosta että tuleeko soittoja/kyselyitä niin sigun E92 myyjä oli laittanut auton lauantaina aamupäivällä Nettiautoon ja pari oli jo soitellut ennen mua kun joskus klo 16 aikoihin soittelin. Sunnuntaina kävin hakeen. Myyjä mietti kyllä ääneen että oiskohan pitäny laittaa enemmän hintaa.
                                Yleensä halpa ja hyvä eivät autokaupoissa kohtaa mutta tässä kohtaa on nähtävästi käynyt joku poikkeus
                                -
                                Käyttöautona: F20
                                Myydään: HP 12.5" kannettava **200e**
                                Myydään: HP 14" kannettava Win11 **220e**
                                -

Comment

Working...
                                X