https://youtu.be/0vq6KEOIiMg kohdasta 11:05 Porschen Taycanin (sähköauto!) totetus tuuletusräppänöille eli niitä ei voi suunnata manuaalisesti mitenkään vaan valikoiden kautta. Toivottavasti automaatti-ilmastointi on toteutettu fiksusti.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suuri sähköautokeskustelu osa II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Last edited by Raimo Miettinen; 03-12-2019, 21:06.BMW 530dA x-drive F10 # Auto: k u v a t | v i d e o t
-
-
Originally posted by Raimo Miettinen View Posthttps://youtu.be/0vq6KEOIiMg kohdasta 11:05 Porschen Taycanin (sähköauto!) totetus tuuletusräppänöille eli niitä ei voi suunnata manuaalisesti mitenkään vaan valikoiden kautta. Toivottavasti automaatti-ilmastointi on toteutettu fiksusti.Auto on liikkumaväline.
Comment
-
-
Originally posted by Raimo Miettinen View Posthttps://youtu.be/0vq6KEOIiMg kohdasta 11:05 Porschen Taycanin (sähköauto!) totetus tuuletusräppänöille eli niitä ei voi suunnata manuaalisesti mitenkään vaan valikoiden kautta. Toivottavasti automaatti-ilmastointi on toteutettu fiksusti.G05 X5 45e
Comment
-
-
Originally posted by Raimo Miettinen View Posthttps://youtu.be/0vq6KEOIiMg kohdasta 11:05 Porschen Taycanin (sähköauto!) totetus tuuletusräppänöille eli niitä ei voi suunnata manuaalisesti mitenkään vaan valikoiden kautta. Toivottavasti automaatti-ilmastointi on toteutettu fiksusti.sigpic
Comment
-
-
Originally posted by jani View PostMutta siinä "näyttö ratissa" olisi varmasti parempi nahkatuntu kuin oikeassa ratissa-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Comment
-
-
Originally posted by |foder| View PostEi lämpöä ole tarvinnut säädellä mihinkään mutta monta muuta nappia on tullut käytettyä. Takalasin lämppäri, tuulilasin tehopuhallus ja se yleisin, eli penkin lämppäri. Jos ja kun nuo lyödään isoon näyttöön, ei välttämättä olekaan niks ja naks käytössä....
Comment
-
-
Originally posted by zakspeed View PostF3x autoissa eroa ei huomaisi näin toteutettuna. On se ohjaustuntuma jotain aivan käsittämätöntä. Tai sen puute.Auto on liikkumaväline.
Comment
-
-
Eikö noihin sähköpöristimiiin ja miks ei muihinkin saa äänellä ohjattua toimintoja mieluisaksi, ettei valikoita tarvii selata?
Ei luulisi nykyaikana kummoista koodin pätkää (sovellusta) tarvii vaan siihen, että saadaan sopivaan suuntaan servoja/venttiolejä käännettyä.
"nosta lämpöä", "puhallus tuulilasille", "matkustajalle viileämpää".
Varmasti näin olisi helpompi kuin valikoita selaten.
Mun vm 99 mallissa on jonkin sortin ääniohjaus, samoin vm 18 mallissa, kumpaakaan en käytä tosin kun ei tarvetta.Last edited by bemmeri; 04-12-2019, 10:17.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by jokes911 View PostMä veikkaan että noi suuret kyllä porskuttaa jatkossakin kun niillä on muskelia ja tarpeeksi pääomaa jolla mennä ylimenokauden yli. Se kuinka kovaa ottaa tuloskone hittiä seuraavan 10v aikana on sitten toinen asia. Markkinan konsolidaatio jatkuu myös. Kohta ollaan kuin kelloteollisuudessa tai vähittäiskaupan ruokamarkkinoilla jossa brandien takaa löytyy harvat omistajat.
Ehkä BMW:n pelastus voisi olla jättää väliin sähköautot ja keskittyä suoraan teleportaation kehittämiseen. Kuka meistä todellakin haluaa matkustaa Helsinki - Levi väliä 16tuntia autossa istumalla tai tunti lentokoneessa kun se on teleportaatiolla mahdollista noin sekunnissa.F33 435d Mineral-grau metallic
K40 K1200s sondermodell
Comment
-
-
Originally posted by jani View PostEipä ole vaan niin sanottua. Aika harva meistä on ostanut esim. Pentax merkkistä kypäräkameraa, useammat ehkä GoPro:n? Vanhoilla toimijoilla on kumminkin riveissään luontaista hilkimistä uusille asioille ja se takuulla jarruttaa kehitystyötä. Tässä vaiheessa uudet pelurit menevät ohitse.
-22 Lexus ES300h
-08 Subaru Impreza
...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostTommi ei oo tainnut ajaa tollasta peliä minkä säätimistä mikae34 laitti kuvan. Niissähän on jo automaattinen lämpötila. Eli osaavat kyllä ylläpitää tasaista lämpöä. Eli sen suhteen ei tartte sitä räplätä.
Aina oppii uuttaKäyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
2015 Ford Transit Custom Trend, 125hv -> +180hv
2022 X3 Charged Edition Msport
1999 Honda CBR 900 SC33
2009 Husqvarna SMR 510
2017 KTM EXCF 350
Comment
-
-
Originally posted by jokes911 View Posthttps://electrek.co/2019/12/05/jagua...1Dqk6T-eUfjiaI
Olishan se kiva jos vanhaan Bemuunkin tulis vaikka jokunen heppa lisää tai kulutus pienenisi ihan vaan softapäivityksen kautta. Siis ilmaisen ja OTA:na.-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Comment
-
-
^mitä olen läheltä seurannut niin aika paljon ilonaiheita näyttää omistajilla olevan, toki haasteitakin riittää varsinkin suomen talvessa.e39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
Ioniq5 AWD -22
Leaf 40kwh -18
Comment
-
Comment