memebuy23buy

Pienet autoaiheiset kysymykset VI

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kimmon
    replied
    Miten olisi Treella Sunila? Nämähän on vanteiden kanssa pelannu iät ja ajat. Eiköhän keskireiän muutos onnistu hyvinkin.

"Metallisorvaamo Sunila Ky
    "Metallisorvaamo Sunila on monipuolinen erikoissorvaamo Tampereella. Meiltä saat mm. autoalan sorvaukset ja muut metallisorvaukset sekä jyrsinnät. Teemme monipuolisesti metalliosien korjaustöitä, lisäksi teemme sylinterien korjaukset ja tarjoamme osat. Ota yhteyttä ja kysy lisää!"

Leave a comment:

• Palehti
    replied
    Originally posted by asse21 View Post
    Onko jollain kokemusta vanteiden keskireiän suurentamisesta?
    72,6 -> 74,1
    Onnistuuko missään teettää? Vai onko riski pilata vanteet?
    Itse suurennutin aikanaan Volvon vanteiden keskireiät Autotekillä. Sujui täysin ongelmitta.

Leave a comment:

• asse21
    replied
    Originally posted by aae30 View Post
    jos e39 on tarkoitus pitää, niin suosittelen harkitsemaan tätäkin muunnosta.
    Noinhan se toimis. Olis muutenkin laakerijumppaa kohta tiedossa.

Leave a comment:

• aae30
    replied
    Originally posted by asse21 View Post
    Style 95 vanteet mulla tuossa ja e39:n alle menis.
    Voishan noita koittaa myydäkin.
    jos e39 on tarkoitus pitää, niin suosittelen harkitsemaan tätäkin muunnosta.

Leave a comment:

• asse21
    replied
    Originally posted by naikou View Post
    Keskireiän suurentamista halvemmalla taitaa löytyä 10mm tai jopa ohkasemmat 74.1>72.6
    spacerit että vanne käy muokkaamatta autoon ja samalla saa ripauksen ulkonäköäkin autoon olettaen ettei vanteet ole jo valmiiksi jotai 9-10tuumaa leveet ja et 15

Edit. Jos vanteen keskireikää pitäis suurentaa niin vanne pitäisi saada pyöränpulttireikiä hyödyntäen keskitettyä sorviin ja se voi olla ehkä jokseenkin haastavaa kun uusissakin vanteissa on kehällä heittoa yleensä
    Style 95 vanteet mulla tuossa ja e39:n alle menis.
    Voishan noita koittaa myydäkin.

Leave a comment:

Working...
X