Originally posted by VilleP
View Post
Pienet autoaiheiset kysymykset VI
Collapse
X
-
Käytin ratit tuolla, erittäin nopea palvelu, huippuluokan laatu, hinta kohdallaan. Ratit olivat hieman haastavia ongelmiensa osalta, mutta lopputulosta ei voi kuin kehua. Juttelin vetäjän kanssa ja siellä tehdään paljon muitakin erikoiskunnostuksia, kuten esim. "sticky" osien kunnostuksia ja lupasi yrittää minun yhden projektin kojelaudan alamuovin puuttuvan osan rakentamista lasikuidun ja pinnoittamisen avulla. Erittäin positiivinen kokemus. Iso kiitos VilleP vinkistä!
👍 1 -
Sen verran täydennystä, että ratteja ei ole tarkoituksena verhoilla uudelleen, niissä olevien embossausten takia, vaan toisessa tulisi värjätä ratti eriväriseksi ja toisessa korjata ne kuopat ja sitten värjätä.Tuo Smart Service vaikuttaa sopivalta paikalta, kiitos, vien sinne.
Leave a comment:
-
Tampereella Design Eugen. Lienee parhaita auton verhoilijoita suomessa? Halpa se ei toki ole.
Leave a comment:
-
Nahkaratin elvytys ja värinvaihto, suosituksia huippuluokan tekijästä?
Minulla on kaksi rattia, joista toista käytttäneellä henkilöllä on ollut ilmeisen napakat sormukset käsissään, rattiin tulleiden painaumien johdosta ja toinen taas on väärän värinen, joten tarvitsee värinvaihdon, muuten kunto ok. Onko kenelläkään hyvää nahkatohtoria suositella, mieluitenTurun tai pks alueelta, muuallekin toki postilla kulkee. Netistä löytyi yksi toimija Seinäjoelta, ei kuitenkaan kolmeen päivään ole vastannut puhelimeen tai yhteydenottolomakkeeeseen, joten he lienevät liian työllistettyjä.
Leave a comment:
-
Saako Kiaan jostain alkuperäisiä varaosia järkihintaan? Ne ovat melkolailla kalliita marmorilla.
Leave a comment:
-
Tämän konsernin tuotteissa umpiossa on yleensä erikseen joku moduuli joka ohjaa tuota päiväajovaloa joka on juurikin led-tekniikkaaOriginally posted by konsumies View PostVäärä foorumi mutta kehtaan kysyä vaikka on Audista kyse...
A5 vuosimallia 2010, toisesta umpiosta palanut se ns. valorivi. Tai en tiedä onko led vai muu mutta pimeänä. Muuten xenonit toimii, onko tuo korjattavissa vai joutuuko vaihtamaan koko umpion?
Leave a comment:
-
Väärä foorumi mutta kehtaan kysyä vaikka on Audista kyse...
A5 vuosimallia 2010, toisesta umpiosta palanut se ns. valorivi. Tai en tiedä onko led vai muu mutta pimeänä. Muuten xenonit toimii, onko tuo korjattavissa vai joutuuko vaihtamaan koko umpion?
Leave a comment:
-
-
Kiitos, täytyy kurkata miten omassa menee letkut!Originally posted by 330Driver View Post
Jos Vähänkään vastaavasti kuin mulla oli aikanaan letkut niin näin:
https://forum.btcf.fi/forum/mallisar...ysymyksi%C3%A4
Leave a comment:
-
Jos Vähänkään vastaavasti kuin mulla oli aikanaan letkut niin näin:Originally posted by Danukos View PostEi löytynyt searchilla forumilta tietoa aiheesta, niin kysyn täällä.
Mikä olisi paras paikka letkulämmittimen (TT Thermo) asentamiselle E53 X5 M57 moottoriin?
https://forum.btcf.fi/forum/mallisar...ysymyksi%C3%A4
Leave a comment:
-
Ei löytynyt searchilla forumilta tietoa aiheesta, niin kysyn täällä.
Mikä olisi paras paikka letkulämmittimen (TT Thermo) asentamiselle E53 X5 M57 moottoriin?
Leave a comment:
Leave a comment: