Ja oli sentään joulukuun loppu..
Pienet autoaiheiset kysymykset VI
Collapse
X
-
Tais tulla aikanaan Autobahnilla juuri ostamallani M54B25 E46 automaatti Touringilla kelattua nopeutta juurikin tuo 210 parhaimmillaan, enempää ei tohtinut risoilla iskareilla.
Ei se ainakaan kovin halukkaasti enää kovempaa olisi mennytkään. Huima tunne oli kun tuntui että tuommoisestakin nopeudesta huolimatta Mersut ja Porschet paineli vilahtaen ohi vaan.
Ja oli sentään joulukuun loppu..
-
E39 M52B25:lla 226 vai oliko 228 tehtaan ilmoittamat, sen se meni. Alamäkeen oliko 230 vai 240 peräti. Tästä aikaa 10 vuotta, niin ei tarkkaan muista.Originally posted by lesentso View PostPaljonko kunnossa olevan M54B25:n huippunopeus on? Mittariin neulaa vaille 210 km/h tuntuu hieman vajaalta, kun M52B28 kulki mittarin pohjaan 250 km/h.
Jäi vaan mieleen että kulki sen mitä pitikin.
B28:lla taitaa tehdas ilmoittaa tuolle manuaalina 240 sedanina, automaattina ja tourinkina vähemmän molemmilla.
E36 kans hiukan vähemmän, on niin virtaviivainen kori kai
Leave a comment:
-
Paljonko kunnossa olevan M54B25:n huippunopeus on? Mittariin neulaa vaille 210 km/h tuntuu hieman vajaalta, kun M52B28 kulki mittarin pohjaan 250 km/h.
Leave a comment:
-
Jarrupalat lasittuneet ja näinollen pitää kamalaa mekkalaa. Uudet olis hyllyssä, mutta lasittuneet palat hieroneet myös levyt lasittuneen näköisiksi.
Onko joku yrittänyt hioa suurimpia pois? Vai suoraan uudet palat ja ajoa? Sorvilla sais varmaan parhaiten… Levyt muuten hyväkuntoiset 374mm ATEt joita ei huvikseen viitsi uusia… Kokemuksia, vinkkejä ja ehdotuksia?
Leave a comment:
-
Sano että oot Oulusta ja pitää vahtia ettei jakopää hajoa ennenaikaisestiOriginally posted by Rattiukko View PostJoo, hihnallisesta jakopäästä on kyse. Eihän siinä käytännössä pitäisi muuta olla kuin pölyä menee enemmän hihnalle mikä sinänsä ei juurikaan haittaa. Mietin vaan että ollaanko katsastuskonttorilla samaa mieltä.
Leave a comment:
-
Mikä auto ?Originally posted by Rattiukko View PostNe palaset on tuossa, ehkä niistä jotain suojaa saa kasaan parsimalla. Mietin vaan että mikä on tarpeeks hyvä. Ehjän vaihtaminen kestää tuntikausia kun pitää purkaa kaikki, jakopää nokka-akselista/pyörästä lähtien, moottorin tukikumit yms. Se ei kiinnosta ollenkaan.
Leave a comment:
-
Ne palaset on tuossa, ehkä niistä jotain suojaa saa kasaan parsimalla. Mietin vaan että mikä on tarpeeks hyvä. Ehjän vaihtaminen kestää tuntikausia kun pitää purkaa kaikki, jakopää nokka-akselista/pyörästä lähtien, moottorin tukikumit yms. Se ei kiinnosta ollenkaan.
Leave a comment:
-
Ei kait se katsuria kiinnosta kun ei vaikuta liikenneturvallisuuteen millään muotoa. Se että kannattaako se pitää avonaisena sitten toinen tarina.
Leave a comment:
-
Joo, hihnallisesta jakopäästä on kyse. Eihän siinä käytännössä pitäisi muuta olla kuin pölyä menee enemmän hihnalle mikä sinänsä ei juurikaan haittaa. Mietin vaan että ollaanko katsastuskonttorilla samaa mieltä.
Leave a comment:
-
Aikoinaan katsastin useamman kerran viri-viri 2.0l ohc Escortin remmi paljaana. Onko sitten säännöt muuttuneet vai menikö vaan tuolla asemalla "vahingossa" läpi?
Leave a comment:
-
Ketjukoneessa ainakin, sotkee muuten pirusti. Hihnakoneessa ei luulis olevan väliä ?
😂 1Leave a comment:
-
eikö ne om606 tuunaillu kans pellin alle 2000-2010, ja turbosatseja.
tukkapöllyä tuon hyväksynyt minun mielestä ansaitsisi
Leave a comment:
Leave a comment: