Tulin tänne kertomaan, että jälleen nappi suoritus Aeromotorsilta! Tilatut kamat oli mitä piti ja tuli jälleen parissa-kolmessa päivässä ja tietysti parhaaseen hintaan!
Joskus laitoin e39 kummallekin puolelle Moogin ulommat raidetangot. Ei ne yhtä talvea kestäneet, kun ulkopäät oli väljät.
Ei vittu No se on kai just tää. Tosiaan 400km ajettu ja tuntuu väljältä, eihän tää oo tottakaan...
Mulla on ollut E39:ssä MOOG merkkiset alatukivarret 10 vuotta, ajettu varmaan 30tkm sinä aikana ja täysin kelpo yksilöt, tuon takia mä pidinkin hyvänä merkkinä
autonvaraosat24 tuli kerran syyläri tuossa kunnossa.
Muutaman kuvan pyysivät ja palauttivat rahat. osaa ei tarvinnu palauttaa.
Olikin helppo kun tuli rikkinäisenä, heillä oli oem nro kääntö virhe osassa.
letkulähdöt oli eri kokoiset ja lootassa olevalla numerolla kun tutkin oli isompi moottorisen syyläri.
Osaisiko arvon raati sanoa onko raidetangon nuppi väljä, jos se 400km ajon jälkeen "keskittää" itsensä tietyssä asennossa keskelle?
Ostin Aeromotorsilta Moog-merkkisen hiukan yli vuosi sitten, ja tuo auto ei tosiaan ole tuota enempää ajettu se paikallaan :think
Toisella puolella joku 20tkm ajettu joka on tiukka kuin piru edelleen, edellisen omistajan hankkima, noin 8v vanha
Joskus laitoin e39 kummallekin puolelle Moogin ulommat raidetangot. Ei ne yhtä talvea kestäneet, kun ulkopäät oli väljät.
Kattelin kokemuksia näistä GRAF pumpuista, rapakon takana suositeltiin kovasti koska metallisiipinen kampe. Tarkotus oli siis hommata orkkista vastaava pumppu maksamatta kuitenkaan sitä 260€ mitä marmorilla pyydetään. Tietysti aattelin, että metallisiipinen = orkkista vastaava valupyörä.
Nyt kun sain tuon pumpun käsiiin, niin paketti ja tiiviste oli rikki joten siinä nyt se ensimmäinen palautuksen syy. Lisäksi, kun halusin orkkista vastaavan pumpun, niin tuohan ei sellainen ole. Aloin kaivamaan lisää kokemuksia GRAF:in pumpuista, ja selvisikin että noita on pamahellu kohtuullisen alhasilla kilometreillä. Ilmeisesti valmistajista HEPU / MAHLE olis sellanen valupyörä. Siinä ei parempi virtaustekniikka hirveesti mieltä lämmitä, jos pumppu porsii.
Ostin viimeksi Magneti Marellin vesipumpun Aeromotorsilta M57:aan, se oli ainakin valurautainen metallinen.
Osaisiko arvon raati sanoa onko raidetangon nuppi väljä, jos se 400km ajon jälkeen "keskittää" itsensä tietyssä asennossa keskelle?
Ostin Aeromotorsilta Moog-merkkisen hiukan yli vuosi sitten, ja tuo auto ei tosiaan ole tuota enempää ajettu se paikallaan :think
Toisella puolella joku 20tkm ajettu joka on tiukka kuin piru edelleen, edellisen omistajan hankkima, noin 8v vanha
Mikä "peltihäkkyrässä" on mielestäsi vikana? Eikö ulkonäkö vaan miellyttänyt? Virtausteknisesti ohutsiipinen peltinen siipipyörä on varmasti parempi, kuin valamalla valmistettu klöntti.
Kattelin kokemuksia näistä GRAF pumpuista, rapakon takana suositeltiin kovasti koska metallisiipinen kampe. Tarkotus oli siis hommata orkkista vastaava pumppu maksamatta kuitenkaan sitä 260€ mitä marmorilla pyydetään. Tietysti aattelin, että metallisiipinen = orkkista vastaava valupyörä.
Nyt kun sain tuon pumpun käsiiin, niin paketti ja tiiviste oli rikki joten siinä nyt se ensimmäinen palautuksen syy. Lisäksi, kun halusin orkkista vastaavan pumpun, niin tuohan ei sellainen ole. Aloin kaivamaan lisää kokemuksia GRAF:in pumpuista, ja selvisikin että noita on pamahellu kohtuullisen alhasilla kilometreillä. Ilmeisesti valmistajista HEPU / MAHLE olis sellanen valupyörä. Siinä ei parempi virtaustekniikka hirveesti mieltä lämmitä, jos pumppu porsii.
Minulla hajosi tuo peltikikkare ja kairasi melkein lohkoon reiän. Siksi alkuperäinen varmaan on muovia ettei hajotessaan tuhoa konetta.
Semmottiin
mul on tos "toimivasta" purettu loppuunajettu muovinen, mistä saa sen muovikikkareen
pyörimään käsin akselillaan, että voi niissä muovisissakin herkästi vika piilossa olla.
vesipumppu ilman sivuääniä heikentyneellä teholla on suht vaikee vika keksiä/korjata.
tarvikkeet metallisiivin maksaa toki niin vähän, et ei edes 50tkm välein vaihtoa kaipaava
pumppukaan häiritse, kunhan se siitä jotenkin ajoissa ilmoittaa ennen irtoamista ilmoittaa(laakeri).
Mikä "peltihäkkyrässä" on mielestäsi vikana? Eikö ulkonäkö vaan miellyttänyt? Virtausteknisesti ohutsiipinen peltinen siipipyörä on varmasti parempi, kuin valamalla valmistettu klöntti.
Minulla hajosi tuo peltikikkare ja kairasi melkein lohkoon reiän. Siksi alkuperäinen varmaan on muovia ettei hajotessaan tuhoa konetta.
Vesipumpun pistin palautukseen, tiiviste rikki ja GRAF:in peltihäkkyrä ei oikein vakuuttanu.
Markalla saa markan tavaran.
Mikä "peltihäkkyrässä" on mielestäsi vikana? Eikö ulkonäkö vaan miellyttänyt? Virtausteknisesti ohutsiipinen peltinen siipipyörä on varmasti parempi, kuin valamalla valmistettu klöntti.
Eka tilaus motointegratorilta ja rekkula hommiksi. Ei kuitenkaan heidän takia vaan tuotteen takia. Toistaseksi on toiminut hyvin. Suoraa palautus label tuli heiltä ja vein paketin postiin warranty claimin kera.
Ja rahat tuli takaisin, joten takuukin pelaa näköjään.
Kolme pakettia Aeromotorsin tilauksesta oli rikki, vähän löysästi pakkailtu ja kamppeet päässy kimpoilemaan ympäriinsä. Vesipumpun pistin palautukseen, tiiviste rikki ja GRAF:in peltihäkkyrä ei oikein vakuuttanu. Laitoin heti reklamaation kun sain paketin, ja vastaus tuli 30 minuutissa. Kuriiri hakee pumpun ja uuden voi tilailla vaikka heti. Rahat tulee takaisin kun ovat saaneet tuon vanhan pumpun
Leave a comment: