autonvaraosat24.fi / autodoc.fi / topautoosat.fi / aeromotors.fi yms part 2
Collapse
X
-
Originally posted by ///Joonas View Posthttps://www.motointegrator.de/
Kokeillaampa pitkästä aikaa jotain "uutta"
Jonkun verran kuullut kyseisestä puljusta, sanotaan näin toivottavasti kaikki tulee ehjänä perille, eikä tarvii alkaa vääntämään
Kaksoismassa/kytkinpaketti, jarruja, sun muuta ei niin kiireisellä aikataululla tarvittavia osia nyt lähti tilaukseen. Palaan aiheeseen kun paketti ovella.
Kiinteistä 14,90€ posteista kyllä yläpeukku
Leave a comment:
-
-
Kokeillaampa pitkästä aikaa jotain "uutta"
Jonkun verran kuullut kyseisestä puljusta, sanotaan näin toivottavasti kaikki tulee ehjänä perille, eikä tarvii alkaa vääntämään
Kaksoismassa/kytkinpaketti, jarruja, sun muuta ei niin kiireisellä aikataululla tarvittavia osia nyt lähti tilaukseen. Palaan aiheeseen kun paketti ovella.
Kiinteistä 14,90€ posteista kyllä yläpeukkuLast edited by ///Joonas; 04-10-2022, 08:47.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by zener View PostYksi tuote viimetilauksessa oli muka niin iso että piti maksaa 20€ ekstraa rahdista vaikka tilaus oli yli 160€. Sitten paketin saatua tuote oli väkisellä sulottu samaan pakettiin muiden kanssa ja kun oli peltiä, oli se myös mutkalla. Ei nyt ihan onnistunut aeromotorsilla. Ekstra 20€ oli siis silkkaa rahastusta. Noh, nyt lähettävät sitte uuden tilalle ..
Samaan tuotteeseen olisi tullut lisämaksu Aerolla, tuolla tuli juuri tuolla tavalla ilmaiseksi kuten kuuluikin kun tietty summa ylittyi. Suosittelen yhden tilauksen perusteella.
Leave a comment:
-
-
Yksi tuote viimetilauksessa oli muka niin iso että piti maksaa 20€ ekstraa rahdista vaikka tilaus oli yli 160€. Sitten paketin saatua tuote oli väkisellä sulottu samaan pakettiin muiden kanssa ja kun oli peltiä, oli se myös mutkalla. Ei nyt ihan onnistunut aeromotorsilla. Ekstra 20€ oli siis silkkaa rahastusta. Noh, nyt lähettävät sitte uuden tilalle ..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by peto2 View PostJuuri näin mutta se on aeromotorssin ja heidän tavarantoimittajan välinen asia.
Minä olen palauttanut viallisen tuotteen josta vian näkee ilman mitään mittalaitteita niin miksi minun rahoja pantataan kuukausia? Se johtuu pelkästään Aeromotorssista.
Tapa se tuokin on hankkia ilmaista rahoitusta, ei jatkoon.
Leave a comment:
-
-
Ei onnistu aina chatti. On myös pyydetty sitä kautta olemaan yhteydessä sähköpostilla. Hiukan ikävää vaihtelua tuossa kuinka hommat onnistuu, joten sanotaanko nyt näin että "ei yllätä" jos joltain näkee vähän eriskummallisia kokemuksia.
Pakkaaminen kehuttavaa. Aina olen englanniksi asioinut jos eivät itse suomea puhu.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Calypsocoupe View PostTuorein kokemus on ettei sähköpostilla laitettuun lisäyspyyntöön reagoitu Aeromotorsilla yhtään mitenkään, tilaus tehty illalla ja seuraavana aamuna spostia perään, tilaus taisi viipyä käsittelyssä pari päivää tuon jälkeenkin eli siitä ei ollut kiinni.
Leave a comment:
-
-
Tuorein kokemus on ettei sähköpostilla laitettuun lisäyspyyntöön reagoitu Aeromotorsilla yhtään mitenkään, tilaus tehty illalla ja seuraavana aamuna spostia perään, tilaus taisi viipyä käsittelyssä pari päivää tuon jälkeenkin eli siitä ei ollut kiinni.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jarger View PostOn useasti. Älä ainakaan kirjottele sitä oman sivun kautta viesteihin, vaan lähetä suoraan mailia siitä, onnistuu parhaiten silleen.
Ikävä juttu vaan ettei se päivity sitten oman sivun tilauslistaan kuitenkaan...
Mut se kai on statistiikkaa.
Onnistuu yleensä ihan ok. Mutta kyllä mulla jäi viimeksi yksittäinen jarrulevy saamatta, vaikka kahteen kertaan kyselivät mikä laitetaan korvaavaksi. Avauduin et ku kestää niin lähettivät sit ilman.
Ihan ok mut oisin kyllä tehny tilauksen muualle ku tilasin vaan sen yksittäisen kappaleen takia tuolta tällä kertaa. Paikka ois hyvä, mutta joidenkin osien kanssa ei ei ilmeisesti "oo niin justiinsa" asiakkaan kannalta.
Mut tuo on pientä.
Toinen pieni on sit se että takuupalautukset vie kuukausikaupalla. Mutta sekin toimii, mutta hidasta verrattuna kivijalkakauppaan Suomessa jossa tollaset on 10/10.
Leave a comment:
-
-
Aeromotorsilla toimii homma hienosti.
Ainoastaan kerran mennyt tilaus vähän huonosti kun kahta tuotetta eivät saaneet ja kahteen kertaan vastauksesta huolimatta kyselivät ja jäi epäselväksi tuleeko ne tuotteet sitte.. ja sen vuoksi joutunut pikana tilaamaan suomalaisen firman kautta ne tuotteet.
Tulivat kuitenkin sit ne tuotteet mitkä olin pyytänyt laittaa tilalle.
Riittävän nopeasti tulee osat, varsinkin jos kuriirilla tilaa.
Ja palvelu pelannut hienosti muuten.
Esim. osien lisääminen jälkikäteen aina onnistunut kun s.postii laittanut.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Antsah View PostOnko kukaan kokeillut lisätä aeromotorssin tilaukseen viestillä lisää osia? Itsellä jäi yksi osa pois tilauksesta ja mietin onnistuukohan enää jälkikäteen? Viestiä pistin jo perään.
Ikävä juttu vaan ettei se päivity sitten oman sivun tilauslistaan kuitenkaan...
Mut se kai on statistiikkaa.
Onnistuu yleensä ihan ok. Mutta kyllä mulla jäi viimeksi yksittäinen jarrulevy saamatta, vaikka kahteen kertaan kyselivät mikä laitetaan korvaavaksi. Avauduin et ku kestää niin lähettivät sit ilman.
Ihan ok mut oisin kyllä tehny tilauksen muualle ku tilasin vaan sen yksittäisen kappaleen takia tuolta tällä kertaa. Paikka ois hyvä, mutta joidenkin osien kanssa ei ei ilmeisesti "oo niin justiinsa" asiakkaan kannalta.
Mut tuo on pientä.
Toinen pieni on sit se että takuupalautukset vie kuukausikaupalla. Mutta sekin toimii, mutta hidasta verrattuna kivijalkakauppaan Suomessa jossa tollaset on 10/10.
Leave a comment:
-
-
Onko kukaan kokeillut lisätä aeromotorssin tilaukseen viestillä lisää osia? Itsellä jäi yksi osa pois tilauksesta ja mietin onnistuukohan enää jälkikäteen? Viestiä pistin jo perään.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Flamen View PostKattelin kokemuksia näistä GRAF pumpuista, rapakon takana suositeltiin kovasti koska metallisiipinen kampe. Tarkotus oli siis hommata orkkista vastaava pumppu maksamatta kuitenkaan sitä 260€ mitä marmorilla pyydetään. Tietysti aattelin, että metallisiipinen = orkkista vastaava valupyörä.
Nyt kun sain tuon pumpun käsiiin, niin paketti ja tiiviste oli rikki joten siinä nyt se ensimmäinen palautuksen syy. Lisäksi, kun halusin orkkista vastaavan pumpun, niin tuohan ei sellainen ole. Aloin kaivamaan lisää kokemuksia GRAF:in pumpuista, ja selvisikin että noita on pamahellu kohtuullisen alhasilla kilometreillä. Ilmeisesti valmistajista HEPU / MAHLE olis sellanen valupyörä. Siinä ei parempi virtaustekniikka hirveesti mieltä lämmitä, jos pumppu porsii.
Itse laitoin juurikin tuon Hepun pumpun M70 nokalle ja siinä oli tosiaan valettu pyörä.
Leave a comment:
-
Leave a comment: