Originally posted by HTK12
View Post
EU verkkokaupassa tämä on täysin veden pitävä sääntö että minkä tahansa tuotteen saa asiakas palauttaa myyjäliikkeeseen 14 päivän ajan ostosta. Palautusta ei tarvitse perustella millään tavalla.
On todellakin syvään juurtunut tuolla autodocissa että tätä ei noudateta koska vaikka tässä heidän managementti jo ottaa pahoittelevaan sävyyn yhteyttä niin silti palautusta ei ehdoteta, vaan sitä että he pitävät rahani ja sitten lähettävät oikean tuotteen minulle myöhemmin. Tietenkin täysin turhaa jo kun auto on korjattu, eikä kukaan ala tuntien turbon irrotusprosessiin sen takia että saisi tiivisteen vaihdettua välistä.
Kävin printtaamassa palautuslapun ja palautan nämä pienessä minigrip pussissa olevat pienet tiivisteet vähintään kuution kokoisessa pahvilaatikossa. Tuosta uudesta 3D-printteristä jäi juuri sopiva laatikko mikä on aivan saatanan iso.
No posin kautta onneksi muuten päivä, niin pelkästä rakkaudesta lajiin taistellut tätä. Eihän tuo oikeasti asiakkaiden vastuulla ole sietää ylimielistä ja oikeuksia polkevaa asennetta.

Leave a comment: