niin no joo, mikä on sitten parempi kun meikäläisen hieno "individual sitä ja tätä" seisoo korjattavana korjausliikeessa. Toki pitäis nyt pari viikon sisällä olla kasassa...
Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Espoon Laakkosella on nyt M5-alennusmyynti. Aiemminkin tässä viestiketjussa käsitelty M5 -90 olisi nyt vain 14600,-. Hinta pudonnut vain kahdessa kuukaudessa 17900:sta yli 18%!
Teillä ei ole enää lunta ja hyvällä tuurilla tuohon aitoon Suomi-karval..yksilöön on haettu leima ja vaihdettu kesärenkaat alle. Nyt kokeilemaan, ettei vain olisi ainoita autokaupassa olevia M5:ia..
Oma ritsa on tulossa. Tai siis tulossa joskus, mutta sinänsä enää ei katsella myytäviä yksilöitä. Tämän ei pitäisi estää halukkaita "koeajajia", otetaan vain ne lippalakit ja "KUMI ON PARASTA MÄRKÄNÄ TAI SAVUNA ILMASSA" -T-paidat pois..
Veikkauksia, milloin auto a) siirtyy jobbarille tai b) myydään 11-12 kEURoon? Näemmä tekniikkatiedoista on vaihdettu vain oikea hv-lukema, vääntö & kiihtyvyys edelleen väärin. Kuulemma tiedot tulevat suoraan kannasta..
Kyseinen auto on ruotsista tuotu ja mällipeli. siinä syy miksi se ei mene kaupaksi.
niin no joo, mikä on sitten parempi kun meikäläisen hieno "individual sitä ja tätä" seisoo korjattavana korjausliikeessa. Toki pitäis nyt pari viikon sisällä olla kasassa...
autohan on tekniikanvaihto!!
ostaisin mieluummin aidon M5:sen suomesta kuin tekniikanvaihdon saksasta.
525/M5 tekniikanvaihtoauton omistanut.
Jesh. Pelkästään tuon myynti-ilmoitus kasvatti 6.3mm. Sitähän tässä onkin kaivattu, Günther-näkemystä M-sportin parantamiseen; vaihdotkin sujuvat paremmin noilla kiilloitetuilla alumiinipolkimilla, ach! Sitä jossain vaiheessa kuvitteli, että tekniikanvaihdot ovat rajoittuneet tänne Härmään; että suuressa ja mahtavassa Autobahniassa on niin paljon virikoneista nannaa, että ei tarvitse tehdä mitään omia virityksiä.
Joka tapauksessa, jos joku liikkuu pk-seudulla, käykää ihmeessä hurj..räll..polk..koeajamassa ko. -90 M5:nen - varsinkin jos mietinnässä on oman yksilön osto? Auton katsastus oli jo tuolloin helmikuussa kovin ajankohtainen, nyt sen pitäisi olla varustettuna tuoreella leimalla - kohtuullisen kuluneet iskarit ja takajarrulevyt (?) vaihdettu tuoreempaan tavaraan. Ties vaikka antaisivat hiukan perusteellisempaan koeajoon vapuksi, kun olisi pitkä viikonloppu ja kaikkea..
niin no joo, mikä on sitten parempi kun meikäläisen hieno "individual sitä ja tätä" seisoo korjattavana korjausliikeessa. Toki pitäis nyt pari viikon sisällä olla kasassa...
Heheh, mutta toi Mobilen vehje oli 'niiiin individual' ettei mitään rajaa
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Kumpihan tapahtuu ensin - yksityisautoilu kielletään kokonaan Suomessa vai Petterille löytyy mieleinen E34 M5?
Siis vekotinhan on tulossa, rahdin piti olla viikolla 15, nyt se on viikolla 17 - sitten olisi kuukausi odotusta täynnä ja 3kk ilman autoa (juna kulkee). Näyttää hyvin pahasti siltä, että kauden ensimmäistä kunnollista cruisinkia ei pääse seuraamaan omasta äMMästä, plääh. En tiedä onko se mieleinen, mutta kallein mahdollinen mihin oli varaa. Tai siis ei olisi ollut - autoverot odottavat.
1. Päätä malli. 540iA:ssä on V8 jossa hajoaa automaatti, M5:ssa virivirikutvonen jossa hajoaa lompakko. Älä missään nimessä valitse mitään uudempaa & järkevämpää, kuten E39 528:ia tms.
2. Varaa välittäjä. Ei tietenkään kotikunnasta, pitäähän auto itse hakea kauempaa, esim. TREelta. Pommita välittäjää kaiken maailman linkeillä, ei kuitenkaan lähestymiskieltoon asti.
3. Löydä kohteesi. Epäselvät kuvat, lyhyet kuvaukset, hirveä kiire ja älyttömän kova pyyntihinta mistä EI tingitä ovat normaalia. Jos 1. kohde ja 2. kohde menevät juuri nenän edestä, merkitsee se vain sitä, että et ole valmis maksamaan riittävästi ylihintaa tai että olet liian kohtelias etkä häiritse myyjää esim. su-aamuna klo 8.
4. Maksu. Se, minkä säästämiseen meni kaksi vuotta, edellisen hyvin toimivan & luotettavan auton myynti kovalla tappiolla ja kitsastelua mm. nopeamman tietokoneen, digiboksin, silmälasien yms hankkimattomuuden suhteen liikkuu yllättävän nopeasti. Jep, SOLO ilmoittaa sekunnissa, että tili oli ottanut kuolettavan osuman. Ei se ollut rahaa, se oli vain säälittävän pieni joukko numeroita, jotka osoittavat kuinka olit ennen: köyhä ja jälkeen: PA.
5. Odotusta. Viikko on pienin yksikkö, kahdessa auton dokumentaation saa kasaan. Odotus on n x yksikkö; n on kaikilla muilla max 1 ja sinulla min 8.
6. Auton Kohtaaminen. Tästä ei valitettavasti voi vielä raportoida kuin märkien päiväunien osalta, mutta ilmeisesti kaikki on aina ollut myyntipuheiden mukaista, ajomäärät täsmäävät, huoltokirja on täydellinen, ruostetta ei ole ja auto on kasvattanut siivet ja osaa puhua.
7. Autovero. Ei valitettavasti voi vielä raportoida. Esimerkki siitä, miten eksistentiaalinen tuska ei voi tuntea muuta kuin euromääräisen muodon; näissä arvonnoissa häviää aina ja sinä paljon. Tieto lisää tuskaa, erityisesti veron määräytymisperusteet, veron kertautuminen ALV:n muodossa sekä erityisesti veron tuoton kohdentuminen sen ainoaan maksajaryhmään, autoilijoihin.
8. Auton myynti. Myyntihinta = alkup. ostohinta - tehdyt remontit - 30%. Vakuuta itsellesi, että tällä kertaa kaikki menee paremmin. Siirry kohtaan 1.
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment