Originally posted by jaki
View Post
Perjantaisin virastot menevät aikaisemmin kiinni ja muina päivinä saattavat olla jopa neljään asti auki. Minkä ihmeen takia sinne saksaan pitää mennä juuri perjantaina jos on tiedossa että kilpien kanssa tulee ongelmia.
Kyseisessä tapauksessa ostaja oli ilmeisesti menossa torstaina saksaan ja hoitamassa paperit perjantai aamuna? Eli torstaina iltana katsoo auton läpi ja perjantai aamuna konttorille hoitamaan paperit ja kilvet. Jos torstaina ei pysty katsomaan autoa niin sopii perjantai aamuksi tapaamisen konttorin pihaan ja katsoo auton siinä ja ottaa pois jos miellyttää jne... En nää mitään syytä maksaa extraa jollekkin välittäjälle jos homman voi hoitaa itse. Jos haluaa ja on aikaa niin voihan ne keltaiset kilvet hakea etukäteen sieltä Hampurin konttorilta mistä niitä saavat myös ulkomaalaiset.
Nythän ei puhuttu mistään E30 M3 mallista vaan normi M3 Cabriosta. Vanhat erikoisautot ovat täysin eri asia. Saksasta ei normaalit autot lopu kesken eli aivan turha "vääntää kättä" jonkun yksityisen myyjän kanssa jos hommat ei meinaa onnistua.
Montako autoa olet tuonut saksasta ja ainako olet ottanut kilvet välittäjältä? Paljonko se välittäjä veloittaa niistä kilvistä?
Comment