Navia ei tosiaan pysty helpolla jälkikäteen asentamaan. Kojelaudan yksikön lisäksi on itse navigaattori ja erillinen antennisysteemi auton takaluukussa. Ja sitten isommassa mallissa erillinen TV-yksikkö takaluukussa. Pienempään NAVIin ei saa kytkettyä näytöllistä DVD-soitinta, mutta en tiedä pystyisikö siitäkin siirtämään ilmastoinnin alas ja hyödyntämään tuon toisen DIN-paikan DVD-soittimelle. Todella vaikeaksi menee joka tapauksessa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 osto edessa, tietoja kaivataan
Collapse
X
-
Originally posted by |makke View Post330:ssä vissiin harman/kardonin audiojärjestelmä vakiona, kokemuksia siitä?BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05
ex. 53*BMW
Comment
-
-
Äänenlaatu on aika hyvä, mutta matalia taajuuksia kaipaisi enemmän, jotta kuuluisivat rengasmelun yli. Näitä on siis sekä hifisysteemi että H/K hifisysteemi. H/K:n erottaa H/K logoista kaiutinritilöissä ja "HIFI"-napista keskikonsolissa. Molemmissa vahvistin, mutta H/K:ssa laadukaammat komponentit.
DIN paikkaan saa soittimen aika helposti (tarvitaan johtoadapteri ja adapterilevy soittimen ympärille).X1 18d sDrive -18
320i GT xDrive -13
i3 BEV -13
X1 18dA xDrive -16
X5 3.0iA -00
320d Touring -00
528iA Touring -97
325 CiA -93
316i -94
316 -88
Comment
-
-
Mites jos 2002 tai uudempi E46 alkaisi katsomaan M-varustelulla, mikä malli olisi edukkain?
Varmaan kaikkein mopoimmat bensa mallit 318 ja 320 sekä Compactit ovat harvinaisempia tuolla M-paketilla joten hinnat saattavat kivuta lähelle tehokkaampia malleja (323,325, 330 ja dieselit).
Jos laittaisi vaikka Coupena ja M-sport niin mitä mallia katsoisi? Paljonko näkyy hinnassa Cabriolet lisää jos sellaisena pistäis?
Comment
-
-
Originally posted by BMW View PostMites jos 2002 tai uudempi E46 alkaisi katsomaan M-varustelulla, mikä malli olisi edukkain?
Varmaan kaikkein mopoimmat bensa mallit 318 ja 320 sekä Compactit ovat harvinaisempia tuolla M-paketilla joten hinnat saattavat kivuta lähelle tehokkaampia malleja (323,325, 330 ja dieselit).
Jos laittaisi vaikka Coupena ja M-sport niin mitä mallia katsoisi? Paljonko näkyy hinnassa Cabriolet lisää jos sellaisena pistäis?e61 530i touring M-sport LCI -08
Ex:e46 330ia Touring M-sport II -03
Ex:e46 330i -01 Sedan
Ex:e36 328i Coupe sport edition -97
Comment
-
-
Tyyppivikana vissiin tuo taka-akseliston repeämienen...
Mites tuota kun menen katsomaan 330i:tä, niin näkeekö sinne mahdolliseen repeämäkohtaan jos makuultaan kurkkii? Saako jotenkin testattua ajamalla? Pitäskö esim vähän kolahtaa liikuttaessa eteen/taakseppäin?
Kai noissa on ketju eikä remmi?
Comment
-
-
Originally posted by Dani View PostKässäri tiukalle ja rupeet nytkyttämään eteen+taaksepäin. Jos rutisee ja muljahtelee niin unohda koko auto tai pyydä ~3000€ hinnasta pois.
Ketju näissa on.Rahaa on niin paljon ettei paskalle taivu
Comment
-
-
Originally posted by Dani View PostKässäri tiukalle ja rupeet nytkyttämään eteen+taaksepäin. Jos rutisee ja muljahtelee niin unohda koko auto tai pyydä ~3000€ hinnasta pois.
Ketju näissa on.
Mites muuten huollot 330:ssä?
Paljonko on huoltoväli ja paljonko se huolto sitten maksaa?
Ovien alapuoleltako ne meinaa ruostua vai?
Ja konepelti konehuoneen puolelta?
Mitä muuta pitää tarkkailla?
Comment
-
Comment