320 neloskoneessa ei kait niitä ole vai onko?:think
En tiedä miten se tarkalleen on että missä on ja missä ei:think. Sen kuitenkin tiedän että niitä neloskoneissaki on koska omassakin ne OLI. Tästä voi tarkistaa onko omassa ja itse ainakin tarkastaisin ihan "käsikopelolla" asian varmuuden vuoksi. Noista läpistä on jo muutama oma topiccinsa ja satoja sivuja juttua foorumilla että tuskinpa tästä kannattaa tehdä yhtä lisää.
Kiitoksia neuvoista ja vinkeistä. Pitää tarkastella näitä asioita. Vielä vaan vaivaa tuo automaattilaatikko? Onko se näissä ollut kuinka iso porsaanreikä? Kestääkö ajaa pitkään ennen remonttia ja onko remontti kallista lystiä.
Hakusessa tällä hetkellä on ainakin non facelift 136hv versio.
Kaveri on tuossa vähän katsellut tuollaista 320:stä vm. 2001. Auto on 2.2 litrainen automaatti sedan, ajettu vähän yli 100 000. Tuleeko kenellekään mitään mieleen mitä pitäisi ehdottomasti tsekata/varmistaa ennen kuin menee tuollaisen renkaita potkimaan?
Toistaiseksi tulee mieleen ruosteet (oven alareunat, konepellin etuosa) ja lasien avausmekanismit ja Airbagin valo.
Onko automaatti noissa osoittaunut jotenkin ongelmaherkäksi? Kyseinen yksilö on muuten varusteiltaan aika perustasoa, ei mitään ihmeempätä lisäoptioita, joten kangaspenkit löytyy jne.
Kaikista vastauksista olen kiitollinen, voi säästyä monelta harmilta jos tässä vaiheessa tulee jotain hyviä kokemuksia esiin!
Kaveri on tuossa vähän katsellut tuollaista 320:stä vm. 2001. Auto on 2.2 litrainen automaatti sedan, ajettu vähän yli 100 000. Tuleeko kenellekään mitään mieleen mitä pitäisi ehdottomasti tsekata/varmistaa ennen kuin menee tuollaisen renkaita potkimaan?
Toistaiseksi tulee mieleen ruosteet (oven alareunat, konepellin etuosa) ja lasien avausmekanismit ja Airbagin valo.
Onko automaatti noissa osoittaunut jotenkin ongelmaherkäksi? Kyseinen yksilö on muuten varusteiltaan aika perustasoa, ei mitään ihmeempätä lisäoptioita, joten kangaspenkit löytyy jne.
Kaikista vastauksista olen kiitollinen, voi säästyä monelta harmilta jos tässä vaiheessa tulee jotain hyviä kokemuksia esiin!
Etutukivarsista hajoaa nivelet ja puslat. Leviävät sadan tonnin tietämillä jos leviävät.
Moottoriöljyn määrän anturi hajoaa (arpoo keltaista öljyvaloa randomisti). Ajovalojen pesusysteemit vuotaa. Kori repeää taka-apurungon kiinnityspisteiden kohdalta. Käsijarrukamat irtoaa kilisemään rummun sisällä. Manuaaleissa kone sammuu kun moottorijarrutuksella ollessa painaa kytkimen pohjaan. Mm. Autodata tarjoaa tähän viallista vaihteiston relettä..
Itsellä on tuo M54B22 ja olen siihen ollut ihan tyytyväinen, nyt 60tkm armotonta kenkimistä takana. Öljyä kuluu mutta muuten on toiminut. -Mistä tulikin mieleen ilmamassamittarin ja kaasuläpän välinen haitariputki , jotka tuppaavat hajoamaan ja voi heittää moottorinohjainlaitteelle vikakoodit A:sta Ö:hön. Mutta noin niinkuin kulutus/teho/luotettavuus-suhde on hyvä tollaseksi pikkukoneeksi. Ei paljon tehoa muttei hirveitä kulutakaan.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Alkuperäisille xenon-ajovaloille kannattaa antaa arvoa. Ovatten kuluneillakin laseilla erittäin hyvät.
Itsellä on alkuperäinen hifipaketti autossa ja hyvin tuntuu soivan. Varmaan nekin silti jonkun mielestä kaipaavat päivitystä, mutta silloin täytyy olla jonkun verran seonnut syvemmälle autohifipuoleen.
Autossa alkuperäisenä ollut pikkunavi ajotietokoneineen on omasta mielestä täysin turha jos vertaa siihen mitä parilla sadalla eurolla saa gigantista. Kaikki navissa näkyvät ajotietokoneen toiminnot näkyy kojelaudan ajotietokoneessakin.
Just tossa aamulla losahti e46 touring 330xdt 04 startti.. Oli jo aikasemmin vittuillu käynnistymisen kanssa ajon estoa löi päälle ja sitä kautta losahti startti.. Ja vakio akku on ihan hanurista.. Kuskin penkkiä ei saa tarpeaksi alas korkeus säädön avulla. Käsi jarrun kiristys "mutteri" on aika huono.. Muuten kyllä aivan loisto peli.. Taaksekkin saa hyvin tavaratilaa kääntämällä takapenkit, hieman kapea tila mutta ihan käytännöllinen.. Kaippa näistä jotain apua onpi
Ja vakio akku on ihan hanurista.. Taaksekkin saa hyvin tavaratilaa kääntämällä takapenkit, hieman kapea tila mutta ihan käytännöllinen.. Kaippa näistä jotain apua onpi
Mulla on kyllä auto -02 ja ALKUPERÄINEN vakioakku käytössä Eberin kera eli ei huono! Taitavat olla muuten Vartan akkuja. Samaa mieltä olen takatilasta.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Mulla on kyllä auto -02 ja ALKUPERÄINEN vakioakku käytössä Eberin kera eli ei huono! Taitavat olla muuten Vartan akkuja. Samaa mieltä olen takatilasta.
Ihan vakio akku se näyttäs ja vaikuttas olevan.. Voi olla ollu paska jo uutena en tiiä mut paska akku tännepän mailmaa sattu osumaan..
Comment