Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Miten on hyvän tai edes kohtalaisesn e34:lkun löytäminen näin kiven takana
Kaikki joko paskoja tai aivan paskoja. Toisaalta en itekkään hyvästä eroon haluais
-
Sinullahan tuo unelma olisi myynnissä mutta pyynti on niin raju ettei sitä pysty edes harkitseen.Originally posted by teropa View PostE38 750iA (ei lang), sport-varustein ja kaikilla mausteilla. Voi kun jossain olis vielä vähäsillä kilsoilla. Tollanen olis kiva joskus kokeilla.
Mutta jaksa noita wanhoja linttoja, 97-98 jotka ajettu sen 200t...
Tero
Leave a comment:
-
Guest repliedOriginally posted by Jonem View PostRaivostuttaa "Ei hinnoiteltu" autoista kysely. Kysyt huoltohistoriasta, kriittisistä huolloista jne. ja vastaukseksi saat, että tulpat ja öljyt olen vaihtanut..
Kyselet hintapolitiikkaa kohteliaasti, niin aina se sama saakelin vastaus "Tarjoa, auto ei todellakaan ole pakko myynnissä." Tuohon kun menet tarjoamaan itselle sopivan markkinahinnan autosta, jossa on vaan perushuollot tehty hiukan sinne suuntaan, niin takaisin tulee vaan kiukuttelua ja hampaiden kiristelyä. On se kummaa, kun myyjä ei osaa hinnoitella omaa tavaraansa.
Ja tosiaan, normaalisti skippaan suoraan nämä "Ei hinnoitellut" yksilöt, mutta nyt tarjonta on ollut kohtuu vähäistä hakemiltani malleilta.
Ei hinnoiteltu=ei myynnissä
Näin se vaan tahtoo olla. Ja yleensä tuollaiset ihmiset jotka myy autoa tarjousten perusteella on sellaisia jeesustelijoita että järki lähtee. Voihan sitä rohkeasti tarjota jotain, mutta yleensä se tarjous on myyjän mielestä naurettava. Parempi se on laittaa hinta esiin ja perään että "pyyntihinta on myyntihinta", kuin alkaa leikkimään ostajan kanssa. Myyjä kuitenkin tietää minkä hinnan alle se auto ei vaihda omistajaa..
Leave a comment:
-
Raivostuttaa "Ei hinnoiteltu" autoista kysely. Kysyt huoltohistoriasta, kriittisistä huolloista jne. ja vastaukseksi saat, että tulpat ja öljyt olen vaihtanut..
Kyselet hintapolitiikkaa kohteliaasti, niin aina se sama saakelin vastaus "Tarjoa, auto ei todellakaan ole pakko myynnissä." Tuohon kun menet tarjoamaan itselle sopivan markkinahinnan autosta, jossa on vaan perushuollot tehty hiukan sinne suuntaan, niin takaisin tulee vaan kiukuttelua ja hampaiden kiristelyä. On se kummaa, kun myyjä ei osaa hinnoitella omaa tavaraansa.
Ja tosiaan, normaalisti skippaan suoraan nämä "Ei hinnoitellut" yksilöt, mutta nyt tarjonta on ollut kohtuu vähäistä hakemiltani malleilta.
Leave a comment:
-
Yli neljää tonttua en maksaisi. serkkupoika osti viime talvena tuollasen 528ia -97 toukan nuo yllä olevat varuteet + webasto ja m-sport hiluja 3700€. Onhan siinä jo raakasti autoa tuohon rahaan.Originally posted by Ileh View PostPaljonko järki-ihminen maksaa 1996 e39 528iA :sta? Ajettu 280tkm, varusteista mainittavammat lämpeevät comfort nahkasitsit muistilla ja automaatti-ilmastointi. On ihan ok kunnossa ja kutakuinkin alkuperäis kuosissa. Ruosteet fiksattu.
3000-4000 € ?
Leave a comment:
-
Paljonko järki-ihminen maksaa 1996 e39 528iA :sta? Ajettu 280tkm, varusteista mainittavammat lämpeevät comfort nahkasitsit muistilla ja automaatti-ilmastointi. On ihan ok kunnossa ja kutakuinkin alkuperäis kuosissa. Ruosteet fiksattu.
3000-4000 € ?
Leave a comment:
-
Kyllä niitä tulee päivittäin...Originally posted by Ändi View Postjonskus ollut puhetta, ettei yhteydenoottopyynnöt mene perille.
Leave a comment:
-
En olis uskonu että se näin vaikeaa on. Kymmenelle nettiauton myyjälle laittanut kyselyä autosta ja vain yksi vastannut.
Kuinka vaikeaa voi olla yksinkertaisiin asiallisiin kysymyksiin vastata. Päivällä kun ei pysty soittamaan ja sitten illalla kun soittaa niin ei vastata.
Leave a comment:
-
Vaikka en ole auto juuri tällä hetkellä ostamassa niin silti seurailen jonkin verran markinoita, ihan sillä silmällä josko sieltä jotain kivaa ostettavaa tulisi.
Tänäkin vuonna autoa vaihtanut jo 5 kertaa, pääasiassa siellä halvemmassa päässä.
Tarjontaa kyllä riittää mutta eriasia sitten mihin hintaan. Tuntuu ettei myyjä viitsi tai halua huoltaa autoaa tai korjata edes niitä pienimpiä vikoja, vaan halutaan myydä auto äkkiä pois ennen kuin itselle tulee huoltokustannuksia. Esim. joku alatukivarsi tai ilmastoinnin vuosihuolto. Silti ne huoltamattomat laitetaan surutta samaan luokkaan kuin huolletut. En tiedä todellisuutta noista huolletuista, että onko oikeasti huollettu.
Jolloinka sitten uudet myyntikohteet laitetaan taas muutaman tonnin kalliimmalla myyntiin ja näin meillä polkee autojen hinnat paikallaan monta vuotta.
Edes varusteettomien autojen myyjillä ei ole sitä hintakäsitystä. Perus karvalakki painii samassa hintaluokassa täysnahkojen ja automaatti-ilmastoinnin kanssa, saati sitten joku m-sportti.
Ottaa vaan päähän tämä suomen autohinnoittelu ja siksi tässä ollaan jatkuvasti ulkomaisien "nettiautojen" äärellä. Heti kun vaan pystyisi päättämään mitä haluaa ja kun vielä budjetti päättää yhtyä päätökseeni niin sitten mennään, eikä tarvitse kahta kertaa miettiä.
Toisaalta sitten tulee ongelmaksi mitä ostaisi.
Henkilökohtaisesti tykkään noista pyöreälamppuisista. Nykyään nekin alkaa olla melkoisen huonossa kunnossa ja rokattuja ettei niihin kannata sijoittaa. E39 ei innosta sitten yhtään, kamalan muovisen näköinen ja sisustasta puuttuu mun makuun jotain. E38 vaivaa vähän sama juttu mutta jos siihen saa sen L-kirjaimen niin voisi jopa harkita. Noista ylöspäin E60, ei kolahda. Sisustassa ollaan menty ihan metsään. Ei vaan iske mun silmään. Tuosta ylöspäin karkaa sitten niin pahasti hinnat käsistä ettei vielä vuosikymmeneen varaa. Ehkä E92 harkitsen tulevaisuudessa, kunhan hinnat putoaa.
Sittenhän on erikseen tämä S-moottoristen perhe. Ne kiinnostaisi aina mutta niissä saa olla niin pirun tarkkana, tai voi kostautua pahimmillaan 10te lisälaskuna.
Tässäpä sitä ongelman juurta kerrakseen.
Tarjontaa kun kuitenkin on jonkin verran niin sitten lyö vastaan oma pää.
Ei näitä autoja lopulta järjellä osteta vaan tunteella, ainakin minä.
Leave a comment:
-
Originally posted by _nixu_ View PostJoko kysyit pp440:ltä tätä:
http://www.nettiauto.com/bmw/530/5137711
Siinä olis ainakin toimiva ja huollettu peli
Hyi tossa olis niin maukas Toukka että alkaa himottaan jos kakkosautoksi laittais, tuntuis näin äkikseltään ettei toi 3l kone nyt niin nuhainen ole niinku jokku 523set. Vaikee kuiten sanoa ko en oo koskaan ajanu tuolla koneella.
Leave a comment:
-
pitää laittaa harkintaan! mielestäni tuossa pitää bensana olla 4.4, olen tottunut voimaan ja tuntuu vapari 3.0 melko nuhaiseltaOriginally posted by _nixu_ View PostJoko kysyit pp440:ltä tätä:
http://www.nettiauto.com/bmw/530/5137711
Siinä olis ainakin toimiva ja huollettu peli

lastutettu Dieseli vielä menee(pidän siis vaivattomasta alaväännöstä, ei siis diesel/bensa väittelyä
, mutta ei ole kaukana joten voisi käydä renkaat potkimassa! kiitos kovasti vinkistä
Leave a comment:
-
Joko kysyit pp440:ltä tätä:Originally posted by pexodus View Postilmeisesti tänäpäivänä 10000e on vitun vähän rahaa! sen eteen ei kehdata tehdä juuri mitään, puhumattakaan että sillä saisi edes toimivaa autoa saatana!
http://www.nettiauto.com/bmw/530/5137711
Siinä olis ainakin toimiva ja huollettu peli
Leave a comment:
-
olen tänään soittanut varmaan kymmenelle eri seiskan ja vitosen myyjälle. En varsin ymmärrä miksi lisätiedot kohta jätetään lähes tyhjäksi, jos ollaan niin saatanan sosiaalisesti rajoittuneita että normaalin puhelinkeskustelun ylläpitäminen on lähes mahdotonta
myyjästä saa lypsää tietoa urakalla ja autosta pyydetään 10teuroa, kuitenkaan kysyttäessä ei osata kertoa onko sitä huollettu tai mikä toimii ja mikä ei! Kaikkein paras oli ehkä vuoropuhelu pätkä:
minä: mitenkäs kun on noita kilometrejä kertynyt jo yli 300tkm, onko kalliimpia kulutusosia uusittu/korjattu mitenkään?
myyjä: 5 sek hiljaisuus, niin.
minä: kalliimmat ns. kulutusosat: turbo, suuttimet, vaihdelaatikko jne...
myyjä: "5sek hengitysääntä" joka kevät olen öljyt vaihdattanut ja ajanut!
ilmeisesti tänäpäivänä 10000e on vitun vähän rahaa! sen eteen ei kehdata tehdä juuri mitään, puhumattakaan että sillä saisi edes toimivaa autoa saatana!
Leave a comment:
Leave a comment: