Originally posted by MajorDrake
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by _nixu_ View PostParemman diilin taitaa saada kun myy aina itse omansaM550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by Juipe View PostHeikosti tulee uusia e39 faceliftejä chattiautoonNyt on se perinteinen tilanne; rahaa on, ei vaihtoautoa, mutta sopiva kohde puuttuu
Ulkomaat tietty mutta ei oikein napostele, lohkolämppäri, talvirenkaat jne pitää kumminkin hankkia, ja rakas naapurimaa pois laskuista kruunun kurssin takia.
Kehtaanpa jopa nyt hieman mainostaa, mutta tässä olisi hyvä yksilö tarjolla
DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Originally posted by Juipe View PostHeikosti tulee uusia e39 faceliftejä chattiautoonNyt on se perinteinen tilanne; rahaa on, ei vaihtoautoa, mutta sopiva kohde puuttuu
Ulkomaat tietty mutta ei oikein napostele, lohkolämppäri, talvirenkaat jne pitää kumminkin hankkia, ja rakas naapurimaa pois laskuista kruunun kurssin takia.
Comment
-
-
Originally posted by Juipe View PostKyl se siinä 8000-8500eur on naulattu aika tiukasti.
Comment
-
-
Originally posted by tetapi View PostTeoriassa ymmärrän viehätyksen M-sporttiin, mutta eikös pitkässä juoksussa helpomalla pääse kun ostaa itseään miellyttävimmän/kunnoltaan parhaan mitä omilla eväillä saa. Budjettia kun ei mielestäni kannata veivata yhtään mihinkään ja tuolla rahalla saa hyvinkin asiallisen kolmiysin. Ylimääräistä kannattaa löytyä myös mahdollisiin korjauksiin, vaikka suht hyvin läpikahlattukin yksilö voi löytyä..
Comment
-
-
Originally posted by tetapi View PostTeoriassa ymmärrän viehätyksen M-sporttiin, mutta eikös pitkässä juoksussa helpomalla pääse kun ostaa itseään miellyttävimmän/kunnoltaan parhaan mitä omilla eväillä saa. Budjettia kun ei mielestäni kannata veivata yhtään mihinkään ja tuolla rahalla saa hyvinkin asiallisen kolmiysin. Ylimääräistä kannattaa löytyä myös mahdollisiin korjauksiin, vaikka suht hyvin läpikahlattukin yksilö voi löytyä..
Omani varmaan täyttäisi nuo Juipe:n vaatimukset, mutta en tiedä raskiiko tuota vielä myydäDieseli kyllä pitäisi alle hankkia..
Last edited by Antsah; 30-01-2013, 15:47.
Comment
-
-
Originally posted by Antsah View PostEi millään pahalla niille joilla ei ole msportti, mutta onhan se E39 kyllä melko surullisen näköinen ilman, ei herneitä
Makuja on monia, onko sinusta sitten E60 hieno jo vakiona? Minusta se taas vaatii msportin ja muutos parempaan on huomattava.
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostNo eiköhän tuo ole itsestään selvää?Last edited by jakeluvesimies; 30-01-2013, 16:28.
Comment
-
-
Originally posted by jakeluvesimies View PostEi kuulemma aina. Törmäsein yhteen, joka väitti saavansa liikeestä hyvityksen, joka oli noin 1500e yli mahtihintajärjestelmän myyntien... vanhat bensarosvot ovat haluttuja liikkeissäToisen ei kannattanut suorilla myydä, eikä minun ostaa
Siinä mitä vaihdossa hyvitetään niin näkyy olevan liikkeidenkin osalta montaa käytäntöä. Syksyllä kun tarjoilin jopa kahta erikoisempaa autoa vaihdossa e60 M5:een muutamaan liikkeeseen, niin tuosta puhuttaneesta e46:sta oli hyvitysarvo toisessa liikkeessä jotai reilu kymppi ja toisessa 14000, vaikka ainakin nettiauton ilmoituksen perusteella molemmat M5:t oli hinnoiteltu yhtä kilpailukykyiseksi. Samoin toinen liike olis hyvittänyt siitä toisesta autosta (Opel GT '07) 20 000€ ja toinen 24 000€ ja möin sen sitten kuukautta myöhemmin 27 000€:lla. Ja siis noi meni niin, että paremmat hyvitykset molemmista oli samasta liikkeestä. Välirahan ero oli siis suorastaan tähtitieteellinen ja mietin edelleenkin oliko toisessa tapauksessa kyse hattuilusta vai eikö myyjä jaksanut yhtään paneutua asiaan ja heitti jotain varman päälle.
Nähtävästi osalla autokaupoista on sellainen tapa, että jokaisesta sisään tulevasta autosta pitää saada suuri voitto ja osa taas laskee kenties että jokaisesta kaupasta pitää tienata jonkin verran, mutta myyntiajat pidetään mahdollisimman pienenä. En tiedä. Monenlaista on. Mutta se on tietysti vähän outoa, jos vaihtokauppaa harrastetaan ja molemmilla osapuolilla on käteispyyntihinta, niin toinen odottaa että hänen ilmoittama hinta on vaihtotilanteessa tiukka, mutta toisen hinnasta pitää saada käteisalennukset tai kenties velä enemmän (varsinkin jos se jolta odotetaan joustoa on vielä sen selvästi halvemman auton omistaja).BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E63 630iA '05
Comment
-
Comment