memebuy23buy

Mai ex Näästi Biist:M6-05,Koeajo:Harvinainen kaunotar, Maserati Merak, F1-tunnelmaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Italowestern
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2008
    • 507
    • Vantaa

    #76
    Originally posted by Ruut View Post
    Joo aika pahaa omaisuuden tärvelemistä.. Joko mahtaa olla konepellin naarmut korjattuna ? Nätti auto kieltämättä, eikä näytä raha olevan ongelma
    Tokihan naarmut maalattiin vakuutusyhtiön tuella samantien.

    Sen verran täytyy korjata käsitystäsi, että raha valitettavasti on tällä hetkellä jonkinlainen ongelma ja siksi auto onkin myynnissä, jos vain joku asiallisen hinnan tarjoaa. Bisnekset kun tuppaa menemään välillä paremmin ja välillä huonommin.

    Olisihan tuo tosi mahtava pystyä pitämään talossa mutta ennemmin lähtee auto kuin jokin vielä tärkeämpi asia.

    Kuitenkaan kukaan ei voi viedä tätä kokemusta minulta. Maailma on ihmeitä täynnä ja tuo kuutos ämmä kyllä kuuluu niiden joukkoon.
    sigpic
    ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
    Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

    Comment

    • Italowestern
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2008
      • 507
      • Vantaa

      #77
      Originally posted by janne635 View Post
      Hieno M6, näitäpä ei liiemmin oo näkyny täällä showroomissa...
      Upea laite myös tuo sinun kuutonen! Siinä on jotain todella hohdokasta edelleen. Kaunis ei muutu vuosien saatossakaan rumaksi.

      Tuli mieleen tosi paljon hyviä muistoja kuusisatasista, joita mulla on ollut kaikenkaikkiaan kolme: 633CSiA -81, 635CSi -85 ja M635CSi -84, joka olikin varsinainen torpeedo ja ikimuistoinen peli Hartgen koriosilla ja pyörillä.
      Last edited by Italowestern; 01-11-2008, 18:20. Reason: typot
      sigpic
      ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
      Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

      Comment

      • Laku
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2007
        • 17573
        • Turku

        #78
        Originally posted by Italowestern View Post
        Upea laite myös tuo sinun kuutonen! Siinä on jotain todella hohdokasta edelleen. Kaunis ei muutu vuosien saatossakaan rumaksi.

        Tuli mieleen tosi paljon hyviä muistoja kuusisatasista, joita mulla on ollut kaikenkaikkiaan kolme: 633CSiA -81, 635CSi -85 ja M635CSi -84, joka olikin varsinainen torpeedo ja ikimuistoinen peli Hartgen koriosilla ja pyörillä.

        OT: Oliko omistamasi 635Csi-85 vaaleansininen ja rek.nro CAB-XXX?
        Näillä mennään:
        - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
        - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
        - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
        - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


        Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

        Comment

        • Italowestern
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2008
          • 507
          • Vantaa

          #79
          Originally posted by Laku View Post
          OT: Oliko omistamasi 635Csi-85 vaaleansininen ja rek.nro CAB-XXX?
          Erittäin vaalea hopean sininen se kyllä oli, ja tyylikäs vaalean ruskea nahkasisusta, mutta en mistään enää löytänyt yhden yhtä dokumenttia ko. autosta, jonka eräs herrasmies osti Lohjan suunnalle sattumalta lähes heti kun olin sen hankkinut. Jotenkin vieraalta tuo rekkarin alku kylläkin kuulostaa, mutta koska kyseinen auto ehti olla minulla vain pari kuukautta, niin enpä ole varma. Sitä ei tuolloin oltu myytäväksi hankittu, mutta niin vain kävi, että autosta tehty ostotarjous tuli hyväksyttyä, koska olin juuri kuullut tuosta maahan lievänä kolarivauriona saapuneesta M635CSi:stä... Itseasiassa tuo 635CSI-ämmä oli pudonnut autonkuljetusrekasta ja vaati korin oikaisua jonkin verran. Mutta korjattuna toimi moitteitta ja kulki todella upeasti.

          Kuviakaan siitä sinihopeasta 635:stä ei ehditty ottaa kuin jokunen ja kun se oli vielä filmikamera-aikaa, niin mistään en nyt tähän hätään löytänyt ruudun ruutua. Tarttee tutkia, jos jostain löytyisi. Siinä oli erikoisena lisävarusteena tehtaan asentama Webasto vasemmalla takapenkin alla ja ulkonäköön oli törsätty urakalla, eli maalipinta ja sisusta oli hienompi kuin uudessa. Alunperin auto oli eräällä ihmisen keinoniveliä valmistavan yrityksen omistajalla, joka entisöi sen suurella rahalla, mutta poikansa ei siitä tykännytkään, joten myyntiin meni.
          Last edited by Italowestern; 13-11-2008, 21:42.
          sigpic
          ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
          Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

          Comment

          • Italowestern
            Bimmer Fanatic
            • Oct 2008
            • 507
            • Vantaa

            #80
            Ja uusi M10


            Olisko tässä ihan kiva seuraava sukupolvi? Ite tykkään tuosta fotoshopista kyllä..
            sigpic
            ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
            Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

            Comment

            • Laku
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2007
              • 17573
              • Turku

              #81
              Originally posted by Italowestern View Post
              Erittäin vaalea hopean sininen se kyllä oli, ja tyylikäs vaalean ruskea nahkasisusta, mutta en mistään enää löytänyt yhden yhtä dokumenttia ko. autosta, jonka eräs herrasmies osti Lohjan suunnalle sattumalta lähes heti kun olin sen hankkinut. Jotenkin vieraalta tuo rekkarin alku kylläkin kuulostaa, mutta koska kyseinen auto ehti olla minulla vain pari kuukautta, niin enpä ole varma. Sitä ei tuolloin oltu myytäväksi hankittu, mutta niin vain kävi, että autosta tehty ostotarjous tuli hyväksyttyä, koska olin juuri kuullut tuosta maahan lievänä kolarivauriona saapuneesta M635CSi:stä... Itseasiassa tuo ämmä oli pudonnut autonkuljetusrekasta ja vaati korin oikaisua jonkin verran. Mutta korjattuna toimi moitteitta ja kulki todella upeasti.

              Kuviakaan siitä sinihopeasta 635:stä ei ehditty ottaa kuin jokunen ja kun se oli vielä filmikamera-aikaa, niin mistään en nyt tähän hätään löytänyt ruudun ruutua. Tarttee tutkia, jos jostain löytyisi. Siinä oli erikoisena lisävarusteena tehtaan asentama Webasto vasemmalla takapenkin alla ja ulkonäköön oli törsätty urakalla, eli maalipinta ja sisusta oli hienompi kuin uudessa. Alunperin auto oli eräällä ihmisen keinoniveliä valmistavan yrityksen omistajalla, joka entisöi sen suurella rahalla, mutta poikansa ei siitä tykännytkään, joten myyntiin meni.
              Okei, ei ole sama auto sitten. Kuulosti vaan niin tutulta tarinalta, kun kyseessä on oma autoni. Eräs entinen omistaja soitteli mulle vuosituhannen vaihteessa ja kertoi yhden omistajan vaihtaneen sen M635:een. Siitä ajattelin, josko olisit ollut tuon mun kupeen entisiä omistajia, mutta näin ei siis ollut.
              Näillä mennään:
              - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
              - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
              - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
              - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


              Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

              Comment

              • Komu
                BTCF Member
                • Sep 2004
                • 1040
                • Nurmijärvi

                #82
                Originally posted by Italowestern View Post
                http://www.youtube.com/watch?v=SbS2U...eature=related
                Olisko tässä ihan kiva seuraava sukupolvi? Ite tykkään tuosta fotoshopista kyllä..
                Hassua, mun silmään ei sovi. Näyttää enemmän bmw z4coupe & nissan 350z sekotukselta.
                (tämä seuraava on täysin omaa kehitelmää: Onneksi bmw tekee seuraavasta kuussatkusta uuden seiskan näkösen, toivottavasti.)
                Nyt ix m60 2024

                ex:E70 X5 40d + F31 330d
                Ex Harraste: E34 M5 Turbo maililla 331km/h
                Myyty tämäkin335d E91 perheauto
                Vanhemmat Ex: E36/7 Z3M Coupe 1999, E38 730i 1995, E34 525iax 1993, E39 540ia 1996

                Comment

                • Italowestern
                  Bimmer Fanatic
                  • Oct 2008
                  • 507
                  • Vantaa

                  #83
                  Originally posted by Komu View Post
                  Hassua, mun silmään ei sovi. Näyttää enemmän bmw z4coupe & nissan 350z sekotukselta.
                  (tämä seuraava on täysin omaa kehitelmää: Onneksi bmw tekee seuraavasta kuussatkusta uuden seiskan näkösen, toivottavasti.)
                  Tässä sen näkee.. Makuasioista voi aina vääntää..

                  Omasta mielestä nykyinen ämmä-kuutonen on kyllä melkoisen kaunis paketti. Ehkä M-mallin tapauksessa peräosastolla on hiukan jäänyt viimeistely kesken takapaksin ja ehkä hiukan valojenkin osalta.. No jaa.. Itse vaan tykkäisin isommasta takasiivestä ja valot vois jatkua viiruna takaluukussakin..

                  Tosin olen huomannut todella mielenkiintoisen seikan takavalojen muodoista. Ne eivät nimittäin likaannu kurakelillä lainkaan. Ilmavirta pyyhkii valojen yli esteettä ja näin linssit pysyvät puhtaana aina.

                  Nerokasta.
                  Last edited by Italowestern; 13-11-2008, 23:17.
                  sigpic
                  ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                  Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                  Comment

                  • zanta
                    Bimmer Enthusiast
                    • Dec 2003
                    • 2908
                    • Oulu

                    #84
                    Originally posted by Italowestern View Post
                    Tässä sen näkee.. Makuasioista voi aina vääntää..

                    Omasta mielestä nykyinen ämmä-kuutonen on kyllä melkoisen kaunis paketti. Ehkä M-mallin tapauksessa peräosastolla on hiukan jäänyt viimeistely kesken takapaksin ja ehkä hiukan valojenkin osalta.. No jaa.. Itse vaan tykkäisin isommasta takasiivestä ja valot vois jatkua viiruna takaluukussakin..
                    Todellakin voi vääntää
                    Omaan makuuni E6* mallit näyttää perästä päin onnistuneemmilta kuin keulasta..
                    Vaikka silmät alkaa jo tottuun E60 ja E61 keulan muotoihin.. mutta E63 ja E64 on edelleen hieman WTF...
                    Minkäs tekee kun omasta mielestä E34:n jälkeen on muotoilu lähteny huonompaan suuntaan
                    LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)

                    eksälista:
                    E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)

                    Comment

                    • Italowestern
                      Bimmer Fanatic
                      • Oct 2008
                      • 507
                      • Vantaa

                      #85
                      Originally posted by zanta View Post
                      Todellakin voi vääntää
                      Omaan makuuni E6* mallit näyttää perästä päin onnistuneemmilta kuin keulasta..
                      Vaikka silmät alkaa jo tottuun E60 ja E61 keulan muotoihin.. mutta E63 ja E64 on edelleen hieman WTF...
                      Minkäs tekee kun omasta mielestä E34:n jälkeen on muotoilu lähteny huonompaan suuntaan
                      Aivan, ja mitäs siitä tuliskaan jos kaikki tykkäis samoista muodoista...:think

                      Katotaan, millaista tehdas seuraavaksi ja ilmeisesti aika piankin esittelee.. Seiska antaa varmaan osviittaa. Mennee takasin ol'skool suuntaan?

                      Kävin tänään laittamassa talvirillat alle, ja vaikka vanteet pienenikin tuumalla, vaihtelu virkistää silti..
                      Last edited by Italowestern; 20-12-2008, 23:37.
                      sigpic
                      ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                      Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                      Comment

                      • RedBullet
                        Bimmer Fanatic
                        • Aug 2007
                        • 256
                        • Anttola

                        #86
                        Komee on. Tuskin BMW:n ulkonäkö tästä enää paranee.
                        Simmu lepää...
                        No coffee breaks... No weekends... No sick days...

                        "What do I do? I'm a athlete & yeah, it's a job. Only the day doesn't start at 9 & it won't end at 5. It starts from the time I open my eyes to the time I shut them. It's not a 5 day work week. I live it 24/7... This is a job. This is my life."

                        Comment

                        • Italowestern
                          Bimmer Fanatic
                          • Oct 2008
                          • 507
                          • Vantaa

                          #87
                          Originally posted by RedBullet View Post
                          Komee on. Tuskin BMW:n ulkonäkö tästä enää paranee.
                          Simmu lepää...
                          Kiitos kiitos.

                          On se omakin simmu alkanut niin hyvin levätä tuossa rungossa, ettei siitä enää eroon haluaisi.

                          Jotain pientä personointia ehkä tässä talven mittaan hankinnassa, mutta lähinnä vannetta, putkea yms.

                          Suorituskykyyn ei juurikaan tee mieli puuttua ainakaan toistaiseksi. Kuka sitä M-driver's packiakaan kaipaisi Suomessa..
                          PS. Jostain syystä vasta männä viikolla huomasin, että ohjekirjassa pyydetään käyttämään tuossa 98 bensaa vaikka 95:kin toimii sinänsä ihan ok. Seuraus oli yllättävän positiivinen, nimittäin keskikulutus putosi monella litralla per 100km ja suorituskyky parani myös..

                          Melko uskomaton juttu. En aiemmin ollut nähnyt kulutusmittarissa alle 12L/100km lukemia, tänään hetkellinen "enkka" oli "vain" 11.5L/100km. Aiemmin keskikulutus sellaista 16-17L/100km. Ihan vaan vinkkinä M- ja miksei muidenkin tehokkaampien mallien kuskeille..
                          Last edited by Italowestern; 20-12-2008, 23:43. Reason: typot
                          sigpic
                          ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                          Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                          Comment

                          • TeeDee
                            Bimmer Fanatic
                            • Jun 2007
                            • 497
                            • Rovaniemi

                            #88
                            Originally posted by Italowestern View Post
                            PS. Jostain syystä vasta männä viikolla huomasin, että ohjekirjassa pyydetään käyttämään tuossa 98 bensaa vaikka 95:kin toimii sinänsä ihan ok. Seuraus oli yllättävän positiivinen, nimittäin keskikulutus putosi monella litralla per 100km ja suorituskyky parani myös..

                            Melko uskomaton juttu. En aiemmin ollut nähnyt kulutusmittarissa alle 12L/100km lukemia, tänään hetkellinen "enkka" oli "vain" 11.5L/100km. Aiemmin keskikulutus sellaista 16-17L/100km. Ihan vaan vinkkinä M- ja miksei muidenkin tehokkaampien mallien kuskeille..
                            En kyllä itse ihmettele yhtään, koska olen pari kertaa omaan 525seen saanut tankattua shellin V-poweria ja jo tällä autolla matka-ajossa kulutuksessa oli noin 0,5-1l/100km ero. Harmi vaan kun ei täälä saa tuota oikeen mistään.
                            Tämän hetkinen ja ensimmäinen menopeli BMW 525i -90

                            Comment

                            • beemers
                              BTCF Member
                              • Oct 2005
                              • 5140
                              • Oulu

                              #89
                              upea laitos ja ihanan kateellinen naapuri mahtava yhdistelmä. Kyl on semmonen auto et mikä pysyy vaan tuolla unelmissa jos ei oo sattunu eilen illalla pamahtaan lottovoittoa. Ei muuta ku hillittyä tuunausta nii tästä saa vielä hienomman

                              E36Ticompact -95 HELLROT
                              -: orava : connection-

                              EX:E30///M3 replica Tic
                              EX: E36 328i Touring ///M-sport -97 [TOP SECRET] Showroom EX:E28 518i -85 Karminrot EX:E30 325i touring Malachitgrün metallic EX:E30 316 -88 vaarin helmi

                              Comment

                              • jussi_r
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jan 2004
                                • 1655
                                • Nurmijärvi

                                #90
                                Originally posted by Italowestern View Post
                                PS. Jostain syystä vasta männä viikolla huomasin, että ohjekirjassa pyydetään käyttämään tuossa 98 bensaa vaikka 95:kin toimii sinänsä ihan ok. Seuraus oli yllättävän positiivinen, nimittäin keskikulutus putosi monella litralla per 100km ja suorituskyky parani myös..

                                Melko uskomaton juttu. En aiemmin ollut nähnyt kulutusmittarissa alle 12L/100km lukemia, tänään hetkellinen "enkka" oli "vain" 11.5L/100km. Aiemmin keskikulutus sellaista 16-17L/100km. Ihan vaan vinkkinä M- ja miksei muidenkin tehokkaampien mallien kuskeille..
                                Olet kyllä aika sankari. Kovin kummallista miten on edes mahdollista sivuuttaa joka tuutista tuleva tieto siitä, että korkeapuristeisissa M-koneissa tulee käyttää korkeaoktaanista polttoainetta. Seuraavaksi varmaan kerrot kuinka huomasit käyttöohjekirjasta kuinka autoa ei suositella poljettavan ennen öljynlämpöjen nousua. Eikö tankinluukussa ole aiheeseen liittyvää tarraa?

                                Vaan tuskinpa tuosta on autolle vaurioita tullut. Nakutustunnistin varmaan vaan vähän säädellyt asetuksia.
                                M3 Cabrio Individual
                                530d GT xDrive
                                GL420 CDI
                                ZX-12R

                                Comment

                                Working...
                                X