Vastaan tähän koska sattuneesta syystä tiedän mikä juttu. Kyllä se on ”papereissakin” M3. Korin vin-numeron mukaan kori alkuperältään 320i. Tästä nyt edullisesti hyvä e36 yksilö
Mä muistelin että siitä korista löytyy myös ämmän vin kun jostai kaivelee.
Eikös tästä ollut joskus foorumilla juttua? Papereissa 320i mut tais olla alkuperäiseltä identiteetiltään ihan aito M3. Jotain hämärää tapahtunut joskus.
Vastaan tähän koska sattuneesta syystä tiedän mikä juttu. Kyllä se on ”papereissakin” M3. Korin vin-numeron mukaan kori alkuperältään 320i. Tästä nyt edullisesti hyvä e36 yksilö
Eikös tästä ollut joskus foorumilla juttua? Papereissa 320i mut tais olla alkuperäiseltä identiteetiltään ihan aito M3. Jotain hämärää tapahtunut joskus.
Ilmoituksen kuvien ja speksien perusteella tosi lupaavan oloinen e39. Tuskin kauan vanhenee nettiautossa. En tietenkään vaivautunut tarkistamaan vin-koodilla historiatietoja… Kohta varmaan joku tulee kertomaan että Liettuassa kasattu ohjaus-swapattu mällipeli englannista ja ilmoitettu km-lukema = maileja
Kaikkihan ne on täysin ruosteettomia, tietyssä iässä tai kilsalukemilla ne kukat vaan sitten napsahtaa näkösälle. Ja kun vähän tongit niin löytyy sitten niiden juuret piilosta.
Ihan siistinnäköinen on kyllä, alkaa harvassa olemaan jo. Oli kilsat aidot tai ei.
Ihmettelen kyllä noita ratteja, kun Bemareissa ne tuppaa kulumaan. Olin vasta 06 tms Skoda Octavian kyydissä, suomiauto, ajettu 313 tuhatta. Ratti orkkis ja käsittelemätön, kuitenkin oli kaikki maali/lakka jäljellä, ehyttä ja Bemarissa ratin pinta jos näyttää tuolta niin se on max 100tkm ajettu. Tuossa linkin biilissä pinta likellä samaa kuin mun E53 orkkisratti oli, reilu 400tkm ajettuna.
Sama omistaja vikat 10 vuotta, pienillä kilsalukemilla ostettu. Eli ei vaihdeltu tms.
Toki nuo on paljon käytöstäkin varmasti kiinni, nahka kun ei tykkää hikinäpeistä.
Ilmoituksen kuvien ja speksien perusteella tosi lupaavan oloinen e39. Tuskin kauan vanhenee nettiautossa. En tietenkään vaivautunut tarkistamaan vin-koodilla historiatietoja… Kohta varmaan joku tulee kertomaan että Liettuassa kasattu ohjaus-swapattu mällipeli englannista ja ilmoitettu km-lukema = maileja
Leave a comment: