Toi vihreehän on malliversiona todella harvinainen, 540 farkkumanuaaleja ei ole hirveesti edes faceliftinä, puhumattakaan että tehdas M-sportversio tää.
No, nythän toi "pilattu" pussihousuilta.
Danulla autokuumetta
Onneksi harrasteautorintamalla on kaikki kunnossa niin ei tarvitse sellaista miettiä Mutta talouden kakkos pirssi on kyllä etsinnässä! Nelikko sais olla ja vetokoukulla
540 on kyllä kilsoilleen hienossa kunnossa ja hyvällä maulla tehty. Koneelle ei oltu taidettu laakeriremppaa tehdä.
Tuo toinen taas, noh. Vähän remppaisia nippeleitä konetilassa ja tuo jälkiasennusratti ja.. auton arvo taitaa olla 4-numeroinen kuitenkin.
Toki mielenkiintoista olisi tietää millä lootalla tehty.
Tää vihreä farkkuhan oli ACS-messuilla aika lähellä kerhon osastoa. Oli ihan komea peli!
Toi vihreehän on malliversiona todella harvinainen, 540 farkkumanuaaleja ei ole hirveesti edes faceliftinä, puhumattakaan että tehdas M-sportversio tää.
Miten voi olla ettet huomannu väärän puolen vilkkua kuskin lokarissa?
Ei vertailukohtaa toiseen, enkä oo mersumies, eikä tämä korimalli oo itselle mielenkiintoinen muutenkaan. Ihan hieno toki, mutta joku tämän tyylinen on ihan eri tasolla omiin silmiin:https://cars.bonhams.com/auction/298...126451a451980/ Ja sitten vielä ettei edes mainita mitään widebodya tms tässä yhteydessä. Ei viitsi niin kalliita edes katsoa
Ihan ok, tosin mielummin ottaisin kyllä ilmastoinnin kuin m-techin jos valita pitäis. Automaatilla mukava rullailla.
En tiedä mitä se noilla ämmätarroilla tekee ja kummallista kun ei oo tuon hintaiseen autoon raaskittu ostaa rikkinäistä oven tiivistettä ja vetokoukun läppää.
Putkenpäät on kyllä aika lippalakki-mallia. Kilvenalunen autossa on ollut mutta on näemmä riisuttu pois.
Ilmamäärämittarin muovi puuttuu ja jotain tarraa on konetilaan pitänyt laittaa ja venakoppa maalata, jotta muistuttais uudempia muovimoottoreita. Iskaritornin juuresta muovi puuttuu kans.
Hieno laite, vaikkakin perä tossa on vaan 188 tyyppiä, jos joku jatkojalostusta miettii
Miten voi olla ettet huomannu väärän puolen vilkkua kuskin lokarissa?
Ootko tosissas että melkein 35 vuotta vanhassa autossa joku kilometrilukema on hirveän olennainen muun kunnon edelle, varsinkin kun on ajettu kuitenkin hyvin vähän?
Enemmän minua syljettää nuo etuvalot sekä jonkun lippispään kaiutinvärkit, hiukan maalipinta ja kaikista kauhein on tuo aivan hirveä ratti mikä tuonne on tuunattu. Oksennus pääsee kun noita näkee
Nojoo totta, kilometrivaatimus oli jo vähän liikaa. Makee auto kun ei tuollaisia ihan joka (kesä)päivä nää.
Näköjään tuon mallin hinnatkin noussut viime kerrasta kun katselin, melkein saman verran joutuu muistakin yksilöistä pulittamaan kun nettiautoa pläräilee.
Leave a comment: