Itse kanssa naureskellut tuon yksilön hintapyyntiä.
Fakta on myös se, että Suomen hinnat näissä vapaasti hengittävissä M-sarjalaisissa ovat suurelta osin jopa edullisempia kuin muualla Euroopassa. Esimerkiksi E9X M3 :a ei saa Saksasta alle 40k €, ellei sitten kelpuuta jotain lähemmäs 200tkm ajettua jenkeistä uitettua mällipeliä. Siihen sitten vielä ne +++10k€ verot päälle. Oikeasti hyvässä kunnossa olevat alle 100tkm ajetut yksilöt on euroopassa 50-60k €. Hintojen pohjat nähtiin näiden osalta tuossa 5-6 vuotta sitten ja sen jälkeen suunta on ollut ainoastaaan ylöspäin.
Ja rintajouppi pyytää mällätystä e93 M3 noin 150tkm ajettuna lähes 50t€. Kovia on hinnat joo.
Itse kanssa naureskellut tuon yksilön hintapyyntiä.
Fakta on myös se, että Suomen hinnat näissä vapaasti hengittävissä M-sarjalaisissa ovat suurelta osin jopa edullisempia kuin muualla Euroopassa. Esimerkiksi E9X M3 :a ei saa Saksasta alle 40k €, ellei sitten kelpuuta jotain lähemmäs 200tkm ajettua jenkeistä uitettua mällipeliä. Siihen sitten vielä ne +++10k€ verot päälle. Oikeasti hyvässä kunnossa olevat alle 100tkm ajetut yksilöt on euroopassa 50-60k €. Hintojen pohjat nähtiin näiden osalta tuossa 5-6 vuotta sitten ja sen jälkeen suunta on ollut ainoastaaan ylöspäin.
Sentään manuaali toisin kuin lähes kaikki muut nykyvehkeet, jotka voi väljästi laskea urheiluautokategoriaan. Voisin ostaa, jos olisi takaveto.
Ja varsin surullista, että moni "hauska" laite jää tulematta kokonaan meidän kotimaan markkinoille...
Onhan tuo hinta jotain hullua hondasta, mutta varmasti yksi hienoimmista etuvedoista ikinä ja todennäköisesti myös niitä viimeisiä.
Tuolla voisi kyllä itsekkin ajella, toisin oli vanhemman korimallin kanssa, eikä sekään kovin halvalla irtoa vielä.
Kävin eilen Vianorilla asioilla ja sivusilmällä pisti silmään tuntiliksa, olikohan se 95 vai 99 euroa per tunti. Kamalan kallista.
4 renkaan vaihto vanteille 91 euroa, kun kysyin uteliaisuudesta. Eipä ole tullut hetkeen vaihdateltu, mutta hintataso järkyttää. Näillä hinnoilla köyhän ei passaisi autoilla ollenkaan, jollei osaisi itse korjata.
Jos tosin silloinkaan, on vähän joka tapauksessa kallis harrastus lompakolle tämä.
Eikös tuo ihan suomen rekisterissä oleva auto ole nyt? Onkos sillä jotain merkitystä että ollut jossain suomen ulkopuolella huutokaupassa aiemmin? Vai mihin tässä nyt takerruttiin?
Kunhan herkkää kummastuttaa, että miksi suomen kilvissä myytävän auton myyntikuvista on ainakin osa Eestissä kuvattuja ja photoshopattu taustoja pois yms. Kuvittelisi, että A1-automaailmalta onnistuisi kuvien otto ihan itse. Ehkä on oltu kulttuurimatkalla sattumalta
Eikös tuo ihan suomen rekisterissä oleva auto ole nyt? Onkos sillä jotain merkitystä että ollut jossain suomen ulkopuolella huutokaupassa aiemmin? Vai mihin tässä nyt takerruttiin?
Kirjoittaja kait luuli että on samoilla kuvilla vaan myynnissä, mutta eihän nuo samat kuvat ole...ainakaan kaikki.
Leave a comment: