Originally posted by 325TI
View Post
Nettiautosta bongailtua XLIII
Collapse
X
-
-
-
Aamukahvit nenän kautta ulos, uuden Civicin hinta 80 tonnia.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Haju69 View Post
Eikös tuo ihan suomen rekisterissä oleva auto ole nyt? Onkos sillä jotain merkitystä että ollut jossain suomen ulkopuolella huutokaupassa aiemmin? Vai mihin tässä nyt takerruttiin?Kuvittelisi, että A1-automaailmalta onnistuisi kuvien otto ihan itse. Ehkä on oltu kulttuurimatkalla sattumalta
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Haju69 View Post
Eikös tuo ihan suomen rekisterissä oleva auto ole nyt? Onkos sillä jotain merkitystä että ollut jossain suomen ulkopuolella huutokaupassa aiemmin? Vai mihin tässä nyt takerruttiin?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 34Lee View Post
Vakuuttaa Eestissä otetut kuvat ja niihin photoshopatut(?) suomikilvet
Wagen in zéér goede staat, optisch/technisch… Géén roest aanwezig ! Volledig gedocumenteerd met OHB en facturen/rekeningen, incl. factuur nieuw-aankoop in ‘93
2021 ollut huutokaupassa
E: Olen silti kateellinen
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Danukos View Post
Wagen in zéér goede staat, optisch/technisch… Géén roest aanwezig ! Volledig gedocumenteerd met OHB en facturen/rekeningen, incl. factuur nieuw-aankoop in ‘93
2021 ollut huutokaupassa
E: Olen silti kateellinen
Leave a comment:
-
-
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Danukos View Posthttps://www.nettiauto.com/bmw/540/15027049
Kumman ottaisit samaan rahaan?
Tää vihreä farkkuhan oli ACS-messuilla aika lähellä kerhon osastoa. Oli ihan komea peli!
Leave a comment:
-
-
Joo ja olihan siellä ne alakerran hommatkin tehtynä. Ei näitä aina muista
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Danukos View Posthttps://www.nettiauto.com/bmw/540/15027049
Kumman ottaisit samaan rahaan?
Tää vihreä farkkuhan oli ACS-messuilla aika lähellä kerhon osastoa. Oli ihan komea peli!
Hieno on.
Leave a comment:
-
-
-
Originally posted by Lopaka View Post
Mitähän mahtaa katsuri sanoa, kun on bagiton ratti. Vai olenko tässä taas ihan pihalla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Danukos View Post
Leave a comment:
-
-
Muidenkin mielestä ehkä hieman kova hinta?
Leave a comment:
-
Leave a comment: