https://www.nettiauto.com/bmw/330/15293818
ihan siisti toi wikesin avo, jos nyt kukaan foorumilla pysyy lättänä penkeillä ees suoralla tiellä.
emmä tiiä noita vanhoja kilpiä
Onko näissä E39, E46 jne ratin viimeistely alunperin ollut mallista kiinni, vai onko se olluit puolikiiltävä? Tuossa ainakin kovasti kiiltää, killoittuuko nuo vaan ajan myötä kuluessaan siltä alueelta miltä ei oo puhki, vai miten nuo menee? En paheksuis jos joku professori sivistäis jos tietää tämän paremmin, kun itsellä ei hajua
https://www.nettiauto.com/bmw/330/15293818
ihan siisti toi wikesin avo, jos nyt kukaan foorumilla pysyy lättänä penkeillä ees suoralla tiellä.
emmä tiiä noita vanhoja kilpiä
Oletko istunut? Ainakin omalle ruodolle on just täydellinen, nuo istuinosan sivutuet pitävät napakasti paikoillaan, mulla on tosin puolinahkainen versio. Esim. E46:sen tai E39:n sporttipenkki ei ole lähellekään yhtä hyvä.
En muista olenko juuri tuon generaation penkeissä istunut. Ja en väitä vastaan voi niissä kohtuullisesti pysyä. Mutta siinä vaiheessa kun autolla on toista sataa tuhatta hintaa, niin minä en kattele saunan lauteita vaan nauran niille. Olisivat edes yrittäneet...
Enkä lähtis noitakaan kehumaan. Istuinosa on kyllä lähinnä lättänä sohva eikä sportpenkkiä nähnytkään
Oletko istunut? Ainakin omalle ruodolle on just täydellinen, nuo istuinosan sivutuet pitävät napakasti paikoillaan, mulla on tosin puolinahkainen versio. Esim. E46:sen tai E39:n sporttipenkki ei ole lähellekään yhtä hyvä.
E85 ei ole ollut omia suosikkikorimalleja koskaan eikä yleensä rakennetut autot muutenkin innosta, enkä koskaan haluis mustaa autoa, varsinkaan pientä avoautoa, mutta tässä on poikkeus sääntöön. Unelma-auto ois, ei vaan mahdu mitenkään harrastebudjettiin. Ja omassa käytössä riittäis ihan minimaaliset ahdot, todellakaan mitään 700hv tarttis ite liikenteessä.
Kyllä ne on. Valitettavan harvassa Z4:ssa on kunnon sporttipenkit.
Pieni lohtu on, ettei nuokaan häpeä yhtään Turbo Possujen saunanlauteille
E85 ei ole ollut omia suosikkikorimalleja koskaan eikä yleensä rakennetut autot muutenkin innosta, enkä koskaan haluis mustaa autoa, varsinkaan pientä avoautoa, mutta tässä on poikkeus sääntöön. Unelma-auto ois, ei vaan mahdu mitenkään harrastebudjettiin. Ja omassa käytössä riittäis ihan minimaaliset ahdot, todellakaan mitään 700hv tarttis ite liikenteessä.
Mitenköhän usein näistä N53 (ja N54) koneista pamahtaa polttoainesuuttimet? Kappalehinnat 500 eurossa, eli koko setti päälle 3000 euroa.
Saakohan noita mistään halvemmalla hankittua / korjattua / korvattua parempiin?
Yllä oleva keskustelu N53-moottorin suuttimista koskee juurinkin tuota. Lisäksi auto on neliveto, joka voi aiheuttaa mahdollisia vikapaikkoja.
Eikai tuollanen todellinen nounou ole, mutta huollot sekä suuttimien ja nelivedon tilanne kannattaa tarkistaa. Ihan asiallisen näköinen ja hyvät varusteet kolmossarjalaiseksi.
Kaikki muu on ruksittu mutta ilmastointi manuaalisena. Ja mainittu ilmoituksessa automaatiksi.
Yllä oleva keskustelu N53-moottorin suuttimista koskee juurinkin tuota. Lisäksi auto on neliveto, joka voi aiheuttaa mahdollisia vikapaikkoja.
Eikai tuollanen todellinen nounou ole, mutta huollot sekä suuttimien ja nelivedon tilanne kannattaa tarkistaa. Ihan asiallisen näköinen ja hyvät varusteet kolmossarjalaiseksi.
Mitenköhän usein näistä N53 (ja N54) koneista pamahtaa polttoainesuuttimet? Kappalehinnat 500 eurossa, eli koko setti päälle 3000 euroa.
Saakohan noita mistään halvemmalla hankittua / korjattua / korvattua parempiin?
Kyseessä 2006 pre-LCI joten tuossa ei ole vielä N53 vaan N52 ja perinteiset imusarjasuuttimet suoraruiskujen sijaan. Nuo ei juuri edes hajoa ja ovat huollettavissa, toisin kuin uudemmat piezosuuttimet.
Jos kyseessä olisi N53, ei oikein ole vaihtoehtoja kuin uusi OE tai Vitescon valmistama tuote. Saksasta juuri keväällä tilasin 500€ uuden OE suuttimen omaan N53:een. Onneksi suuttimet oli aikanaan vaihdettu uusimpaan index-11 versioon, muuten olisi mennyt 3kpl kerralla uusia.
Leave a comment: