Originally posted by Peltsii
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
EU-kilpien dissaus
Collapse
X
-
Originally posted by Hemi View Post-01 uudempiin eu-kilvet ja sitä vanhempiin lyhyet "museokilvet".
Se FIN lätkä kyllä menee takalasissa sen yhden euroreissun, joten tuolle rumalle eu-lätkälle on aika vähän perusteita -01 vanhemmissa.
Samoilla linjoilla. Kilvet auton iän mukaan.
Jotku tykkää eurokilvistä vanhoissa vehkeissä ja jotkut lexusvaloista.-22 Lexus ES300h
-08 Subaru Impreza
...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…
Comment
-
-
Minulla on 3 autoa ja kaikki ovat tuontiautoja ja kaikissa on myös eu-kilvet. En näe mitään järkeä salailla sitä että ovat jälkeenpäin tuotu ulkomailta. Mielummin ajan tuontiautolla kun "Suomiautolla". Yksi autoista on 80 luvun peli ja siinäkin saa minunpuolestani olla eu-kilvet.
Itsekään en ymmärrä miksi ihmeessä niitä "suomikilpiä" pitäisi vaihdella..
Comment
-
-
Käyttöautossa se ja sama, mutta sitten kun lähdetään hipostelemaan harrastevehkeiden kanssa, niin jyrkkä ei EU-lapulle.
A. Pitkä, varsinkin home-made-puskureihin
B. Rikkoisi ainakin oman vehkeeni värisymmetrian, tuomalla sinistä muuten synkkään ulkoasuun.
C. Pituudesta sen verran, että ei edes sopisi kokonsa puolesta muutamiin laitteisiini esmes. celica jne., siksi ei ole kuin käyttiksessä eu-lätkät.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by Antti O View PostMinulla on 3 autoa ja kaikki ovat tuontiautoja ja kaikissa on myös eu-kilvet. En näe mitään järkeä salailla sitä että ovat jälkeenpäin tuotu ulkomailta. Mielummin ajan tuontiautolla kun "Suomiautolla". Yksi autoista on 80 luvun peli ja siinäkin saa minunpuolestani olla eu-kilvet.
Itsekään en ymmärrä miksi ihmeessä niitä "suomikilpiä" pitäisi vaihdella..
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostKysytään nyt sitten toisin, eli miksi se EU-kilpi nimenomaan pitää tilata -01 vanhempiin? Eli kysymyshän ei ole mistään "vaihtelusta", vaan siitä miksi alun alkaen pitää "museoautoon" ottaa pitkä ja ruma eu-kilpi? Ulkonäön vuoksi? Ahkeran euroopan puolella pyörimisen vuoksi? Vai pitääkö sitä nimenomaan päästä mainostamaan että ajaa vanhalla tuontiautolla? Siis miksi?
Comment
-
-
Originally posted by Antti O View PostNo varmaan se isoin syy oli se ettei tullut edes mieleen alkaa siihen hommaamaan lyhyempiä kilpiä rekisteröintihetkellä. Ei se minusta pahalta näytä se pitkäkään kilpi kun on keskellä ja asiallisesti kiinni. Cabrioletilla tulevaisuudessa olisi tarkoitus eu alueella pyöriä enemminkin, niin siinä kyllä menee hyvin eu-kilvet.
Sekin itseäni ainakin kummastuttaa, miksi erityisesti pitäisi mainostaa sitä tosiasiaa että ajaa tuontiautolla? Siis en väitä ettäkö tuontiauto olisi mitenkään huonompi, mutta onko se tosiaan jonkun mielestä jotain niin erikoisen hienoa että sitä pitää kaikelle kansalle vartavasten mainostaa?
Comment
-
-
Itse olen sillä kannalla, että ennen 2001 ensirekisteröityihin autoihin oldskyyl-kilvet ja uudempiin sitten nuo eurot, ajan hengen mukaan siis. Lisäksi tuo iso EU-kilpi on epäsymmetrinen ja tuo sininen lätkä näyttää monen värin kanssa melko karkealta. Etenkin vanhemmissa ~15 vuotta ja yli autoissa nuo EU-kilvet pistävät pahasti silmään.Harraste: TYE e28 518i 11/84 Alpinweiß 146, e28 520i 10/84 Platanengruen, e85 Z4 3.0si Nachtblau metallic
Käyttis: e61 530xd 11/07, Volvo V70 1,6d -11
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostSiis oikeastihan se on juuri niin, että ei vain ole kilpien tilaushetkellä ajateltu koko asiaa. Jälkikäteen toki löytyy sitten "hyviäkin" perusteita puolustella EU-kilpiä museoautoissa....mutta se että ne olisivat paremman näköiset, varsinkin nimenomaan näissä "museoautoissa", on kyllä melko erikoinen peruste.
Sekin itseäni ainakin kummastuttaa, miksi erityisesti pitäisi mainostaa sitä tosiasiaa että ajaa tuontiautolla? Siis en väitä ettäkö tuontiauto olisi mitenkään huonompi, mutta onko se tosiaan jonkun mielestä jotain niin erikoisen hienoa että sitä pitää kaikelle kansalle vartavasten mainostaa?
Niin, ja on mulla 2 kpl mustakilpisiä ja 1 ei-EU-kilpinen autokin. Toiseen mustakilpiseen tilasin ne oikein varta vasten.M3 Cabrio Individual
530d GT xDrive
GL420 CDI
ZX-12R
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostSekin itseäni ainakin kummastuttaa, miksi erityisesti pitäisi mainostaa sitä tosiasiaa että ajaa tuontiautolla? Siis en väitä ettäkö tuontiauto olisi mitenkään huonompi, mutta onko se tosiaan jonkun mielestä jotain niin erikoisen hienoa että sitä pitää kaikelle kansalle vartavasten mainostaa?F11 523iA Touring
E93 325i cabrio
E81 116i
Triumph Daytona 955i
Comment
-
-
Originally posted by Antti O View PostNo varmaan se isoin syy oli se ettei tullut edes mieleen alkaa siihen hommaamaan lyhyempiä kilpiä rekisteröintihetkellä. Ei se minusta pahalta näytä se pitkäkään kilpi kun on keskellä ja asiallisesti kiinni. Cabrioletilla tulevaisuudessa olisi tarkoitus eu alueella pyöriä enemminkin, niin siinä kyllä menee hyvin eu-kilvet.
Comment
-
-
Originally posted by Antti O View Post
Comment
-
Comment