vanhassa autossa eu kilpi kiinni niin ensimmäisenä tulee mieleen "jaa onkohan kolariauto ku on rekkaroitu uudestaan"
Announcement
Collapse
No announcement yet.
EU-kilpien dissaus
Collapse
X
-
Originally posted by PP440 View PostEi kukaan.
Näin autokauppaa tehneenä voin tämän todellakin allekirjoittaa.
Eli edelleenkin haluaisin tietää, miksi vanhassa autossa sitä pitää oikein rumalla eu-kilvellä mainostaa että ajaa tuonti/tai kolariautolla?
Comment
-
-
Originally posted by Antti O View PostOriginally posted by PP440 View PostEi kukaan.Bmw E60 530Da 271hp/611nm
Chrysler newport 2D Ht 383 magnum
Comment
-
-
Originally posted by ApJ View PostMulla ainakin pistää silmään jos tuollaisessa vanhassa autossa on eu-kilpi. Sen takia tuossa mun e28:ssa on vanhan mallinen kilpi
Comment
-
-
Originally posted by Antti O View Post
Ja miten iso osa ihmisistä kansana pitää tota autoa ylipäätään minään? (Ihan vaan että miksi miettiä tällasia asioita ei-autoista-kiinnostuneen kantilta)BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05
ex. 53*BMW
Comment
-
-
Originally posted by Rockford View PostKäyttöautossa se ja sama, mutta sitten kun lähdetään hipostelemaan harrastevehkeiden kanssa, niin jyrkkä ei EU-lapulle.
A. Pitkä, varsinkin home-made-puskureihin
C. Pituudesta sen verran, että ei edes sopisi kokonsa puolesta muutamiin laitteisiini esmes. celica jne., siksi ei ole kuin käyttiksessä eu-lätkät.
öö..siid jos itse tehdyt niin et osaa tehdä isompaa koloa kilvelle
Comment
-
-
Originally posted by J-Poika View Postöö..siid jos itse tehdyt niin et osaa tehdä isompaa koloa kilvelle-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by Rockford View PostHmm, ei vaan, että miksi ihmeessä alan vääntämään jotain leveämpää monttua mahdolliseen kilven paikkaan ja ihan vaan siksi, että saan hienoa sinistä väriä autooni. Sama juttu vaikka chargerin ja celican kanssa - rälläkkä käteen ja leikkaamaan kromipuskuriin tilaa.
Comment
-
-
Mun mielestä paras 16e sijotus mitä auton ulkonäölle voi tehdä, on joko liikenteestä poistaminen tai sit symmetristen kilpien hankkiminen. Itseasiassa oon unelmoinu jos harrasteautoon ois jossain vaiheessa mahdollista hankkia tuontimaan kilvet takas, noi saksan kilvet ois kiihottavat.
Mut näyttäkääs joku bemari, jossa noi eu-kilvet näyttää paremmalle kuin suomi-kilvet, ei voi olla mahoton tehtävä.sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
Originally posted by Tomi T View PostOhan toi kilpi nyt aika hirveä. Sininen hyppää todellä silmiin, varsinkin ku foorttin merkkikään ei ole oikeassa värissään.
Ja miten iso osa ihmisistä kansana pitää tota autoa ylipäätään minään? (Ihan vaan että miksi miettiä tällasia asioita ei-autoista-kiinnostuneen kantilta)
Itse rakennan tuota harrasteautoa itselleni ja omaan ajoon, en näyttelyihin tai muitten miellyttämiseksi.
Niin ja tuo merkki on vaihtumassa siniseen kunhan sellaisen alkuperäisen ja uuden jostain löytää. Voihan sitä harkita kilpien vaihtoa joskus tulevaisuudessa mikäli kilville jotain sattuu.Last edited by Antti O; 20-12-2008, 22:10.
Comment
-
Comment