Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pienet autoaiheiset kysymykset / yleistä BMW keskustelua

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nullzwei
    BTCF Member
    • Oct 2002
    • 11056
    • ?

    Originally posted by coupe320 View Post
    Außenspiegel, Stoßfänger (komplett) und Griffleiste in Wagenfarbe lackiert

    mitä meinaa individual lisävaruste listassa tuo:think
    petsattu korin väriin.

    Comment

    • Doni
      Moderator
      • Sep 2004
      • 2842
      • Kyrsälä

      Originally posted by T3 View Post
      Paljonkohan tuommoseen E46 M3 CSL:ään mahtaa olla verot noin suurinpiirtein
      Ja väriltään sen on pakko olla musta.

      ~12ke on verotettu vanhalla prosentilla. Uusi prosentti ~7% enemmän. Eli normaalin veroilla
      Rengastyöt, Huollot, Korjaukset, Vikakoodit pääkaupunkiseudulla

      Comment

      • Morriz
        BTCF Member
        • Nov 2005
        • 1611
        • Honkajoki

        Suositeltava vanteen leveys 155/15" piikkipyörille?
        -NO FARMS NO FOOD-

        M5 -93 Diamantschwarz
        525i -86 Diamantschwarz
        528i -82 Diamantschwarz Hartge 3.5
        X5 3.0d -05 Titansilber metallic

        Comment

        • Jokari
          Newbiemmer
          • Nov 2006
          • 6
          • Kotka

          ^ 5 - 5.5". Kutosellekin jotkut rallimiehet laittelee mutta venyy aika lailla, mutta toimii kuitenkin. Suurin osa isompien piikkipyörien vanteista on juurikin 5 tuumaa leveitä.

          Comment

          • Juhaska
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2007
            • 3982
            • Suomi

            Pystyykö jotenkin kotikonstein mittaamaan nokka-akselien noston, edes jossain määrin luotettavasti?
            ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+

            Comment

            • peto2
              BTCF Member
              • Jan 2007
              • 8257
              • Järvikylä (Nakkila)

              Originally posted by Juhaska View Post
              Pystyykö jotenkin kotikonstein mittaamaan nokka-akselien noston, edes jossain määrin luotettavasti?
              eikös se onnistuisi ihan tönärillä? kuva

              F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
              ex:
              E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
              Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
              Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
              Nakkaa privaa jos tarvetta.

              Comment

              • Juhaska
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2007
                • 3982
                • Suomi

                Sitä minäkin ajattelin, mutta en ollut varma, kun ei ole noiden nokkien kanssa tarvinnut ennen värkätä.
                ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+

                Comment

                • a.lempi12
                  Newbiemmer
                  • May 2012
                  • 3
                  • Espoo

                  Onko kellää kokemusta kotihälytystarvikkeiden/-laitteiden asentamisesta autoon? Tuli tilattua pari turhaa murtohälytintä Sam-Secista (www.samsec.fi). Ja nyt pitäs löytää käyttöä. Kelasin josko vois autoon virittää jotenkin, nii onko kellää kokemuksia? Voi myös ostaa pois jos kiinnostaa (käy kattoo sivulla) ja jos on tarvetta siihen oikeaan tarkoitukseen..

                  Comment

                  • asis
                    BTCF Member
                    • Mar 2009
                    • 1138
                    • Joensuu

                    Kysellään nyt vielä kolmannessa paikassa, kun ei vastausta kuulu..

                    M50B25:een pitäisi saada vesipumppu. Mistä kannattaa tilata, että tulee toimiva? Toimiiko kl-varaosien pumppu? Shiedmannin pumppu ei kuulema toimi..

                    En käy marmorilta.
                    E39 540iA M-Sport Imolarot II
                    E36 323i touring
                    Volvo V70 2.4D mk3
                    Honda Accord 2.4 i-VTEC CL9
                    Honda Civic 1.4 4d ES
                    Chevy Caprice Classic
                    ex:
                    E32 730iA
                    E39 528i Calypsorot metallic
                    E36 325i x2

                    Comment

                    • MarQu
                      Moderator
                      • Mar 2006
                      • 5517
                      • Vaasa

                      Originally posted by asis View Post
                      Kysellään nyt vielä kolmannessa paikassa, kun ei vastausta kuulu..

                      M50B25:een pitäisi saada vesipumppu. Mistä kannattaa tilata, että tulee toimiva? Toimiiko kl-varaosien pumppu? Shiedmannin pumppu ei kuulema toimi..

                      En käy marmorilta.
                      KL- varaosien kautta otettu pumppu oli laadukkaan oloinen ja toimi hienosti Vaihdettiin justiinsa kaverin autoon kun sillä meni alkuperäsestä laakerit partyillä.
                      M54 kone kyseessä, mutta pumpun paketissa oli m50-m52-m54 koneet.
                      sigpic

                      Comment

                      • Esko
                        Bimmer Enthusiast
                        • Sep 2002
                        • 11680
                        • Kouvola

                        Onko porukalla tietoa miksi toi E32 on alkanu heittämään ajoittain käynnistettäessä mittaristoon tuon Check Control tekstin ja siihen perään se "käyttömanuaali" saksaksi. Mitään vikaa toi ei kuitenkaan sano ja mittaristosta CC:n nappia painamalla ilmoittaa, että CC on OK. Tietty yks syypää voisi olla, kun tossa on alko akku hyytymään ettei jaksanu aamuisin enää startata. Vaihdoin nyt uuden vähä isomman Exiden tilalle, niin katotaan mitä sanoo.

                        Comment

                        • peto2
                          BTCF Member
                          • Jan 2007
                          • 8257
                          • Järvikylä (Nakkila)

                          Originally posted by Esko View Post
                          Onko porukalla tietoa miksi toi E32 on alkanu heittämään ajoittain käynnistettäessä mittaristoon tuon Check Control tekstin ja siihen perään se "käyttömanuaali" saksaksi. Mitään vikaa toi ei kuitenkaan sano ja mittaristosta CC:n nappia painamalla ilmoittaa, että CC on OK. Tietty yks syypää voisi olla, kun tossa on alko akku hyytymään ettei jaksanu aamuisin enää startata. Vaihdoin nyt uuden vähä isomman Exiden tilalle, niin katotaan mitä sanoo.
                          tuon herjan se heittää ainakin silloin jos CCM on irti.. kävisikö jännite niin alhaalla että moduuli on pimeänä kunnes alkaa lataamaan ja sitten pelaa taas normaalisti :think
                          F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                          ex:
                          E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                          Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                          Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                          Nakkaa privaa jos tarvetta.

                          Comment

                          • Vibaa
                            Bimmer Fanatic
                            • Aug 2010
                            • 581
                            • Vaasa

                            Originally posted by Esko View Post
                            Onko porukalla tietoa miksi toi E32 on alkanu heittämään ajoittain käynnistettäessä mittaristoon tuon Check Control tekstin ja siihen perään se "käyttömanuaali" saksaksi. Mitään vikaa toi ei kuitenkaan sano ja mittaristosta CC:n nappia painamalla ilmoittaa, että CC on OK. Tietty yks syypää voisi olla, kun tossa on alko akku hyytymään ettei jaksanu aamuisin enää startata. Vaihdoin nyt uuden vähä isomman Exiden tilalle, niin katotaan mitä sanoo.
                            E34 teki samaa kun akku veteli viimeisiään, uuden akun myötä korjaantui.
                            sigpic
                            E34 530iA

                            Comment

                            • Esko
                              Bimmer Enthusiast
                              • Sep 2002
                              • 11680
                              • Kouvola

                              Originally posted by peto2 View Post
                              tuon herjan se heittää ainakin silloin jos CCM on irti.. kävisikö jännite niin alhaalla että moduuli on pimeänä kunnes alkaa lataamaan ja sitten pelaa taas normaalisti :think
                              Originally posted by Vibaa View Post
                              E34 teki samaa kun akku veteli viimeisiään, uuden akun myötä korjaantui.
                              Ok! Toivotaan et selvisi akun vaihdolla. Toi vanha akku kyllä kömähti aika lennosta! Olin viikon Norjassa (auto seisoi pihassa käyttämättä) ja keskiviikkona sitten töihin lähtiessä just ja just lähti startti alkaa pyörittämään. Ajoin töihin ja latasin akun täyteen jolloin pelasi taas reilun vuorokauden taas normisti. Nyt tänään taas virrat ihan siinä rajoilla, että starttaa. Laatukamaa noi Sznajderit.

                              Comment

                              • Tomi T
                                BTCF Member
                                • Apr 2003
                                • 3831
                                • Nokia

                                Originally posted by Esko View Post
                                Onko porukalla tietoa miksi toi E32 on alkanu heittämään ajoittain käynnistettäessä mittaristoon tuon Check Control tekstin ja siihen perään se "käyttömanuaali" saksaksi. Mitään vikaa toi ei kuitenkaan sano ja mittaristosta CC:n nappia painamalla ilmoittaa, että CC on OK. Tietty yks syypää voisi olla, kun tossa on alko akku hyytymään ettei jaksanu aamuisin enää startata. Vaihdoin nyt uuden vähä isomman Exiden tilalle, niin katotaan mitä sanoo.
                                Mulla teki samaa talvella kun oli vähän ajoa, eli liittynee akun varaustilaan.
                                ½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
                                ½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
                                BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
                                BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05

                                ex. 53*BMW

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎