No mitäs rakkosormet suosittelee noille takakehille vielä et saatas etukehiä vastaava kiilto? etukehille riitti lakan poisto ja puolen kymmentä kierrosta kiillotustahnaa rätillä. takakehät vesihiottu 2000 asti ja huopalaikalla ja jollain esikiillotustahnalla 2 kierrosta.
Ilmeisesti ei tee mitään tuommosella halpahallin kiillotus-setillä
Itse olen noita 3 osaisia Breytoneita alkanut kiillottelemaan, keskiosa hiottu ensin 1200 ja sitten 2000 vesihiomapaperilla, minkä jälkeen hinkattu ihan käsipelissä rätillä ensin Autoglymin Metal Polishilla ja sitten Autosolin Chrome Glanssilla, lippi hinkattu pelkästään ensin autoglymin tahnalla ja autosolin tahnalla kerran, edelleen käsipelissä rätillä
Osaisiko joku neuvoa, mitenkä noiden pulttien ympäriltä saisi kiillotettua hyvin? onnistuisiko jos tyhjentäisi renkaan ja osittain ottaisi noita kehäpultteja pois, esim. 1/3 pulteista irti, kiillotus, jne. Kun ei kiinnostaisi ihan osiin noita purkaa kuitenkaan:think
vasemmanpuoleista vannetta kiilloteltu vs. koskematon oikealla.
Itse olen noita 3 osaisia Breytoneita alkanut kiillottelemaan, keskiosa hiottu ensin 1200 ja sitten 2000 vesihiomapaperilla, minkä jälkeen hinkattu ihan käsipelissä rätillä ensin Autoglymin Metal Polishilla ja sitten Autosolin Chrome Glanssilla, lippi hinkattu pelkästään ensin autoglymin tahnalla ja autosolin tahnalla kerran, edelleen käsipelissä rätillä
Osaisiko joku neuvoa, mitenkä noiden pulttien ympäriltä saisi kiillotettua hyvin? onnistuisiko jos tyhjentäisi renkaan ja osittain ottaisi noita kehäpultteja pois, esim. 1/3 pulteista irti, kiillotus, jne. Kun ei kiinnostaisi ihan osiin noita purkaa kuitenkaan:think
vasemmanpuoleista vannetta kiilloteltu vs. koskematon oikealla.
Renkaasta ilmat pihalle ja jätät 4 pulttia paikalleen ja alat kiillottamaan. Ja pultit tietenkin ristiin
Renkaasta ilmat pihalle ja jätät 4 pulttia paikalleen ja alat kiillottamaan. Ja pultit tietenkin ristiin
Ja yllättäen seuraava brobleema, onko mitään kotikonstia, tiettyä "normaalia" hylsyä tms. mikä kävisi noihin kehäpultteihin? Csimann ainakin vuokraa juurikin näille pulteille tarkoitettua erikoishylsyä, mutta onkos mitään muuta millä nuo saisi kivuttomasti ja ehjinä auki?
ainakin noissa omissa on perus 12 kulman 8mm pultti. Omani aukasin lenkillä ja olihan siinä hommaa
Hylsykin on tuloillaan jossain päin maailmaa auttamaan kasatessa.
Comment