Kuka tekee moista hommaa, eli yhteys tietoja tarttis saada jotta kesällä BBS kiiltäisi.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vanteiden kiillotus..
Collapse
X
-
Originally posted by Hammu View PostKerro vähän tarkemmin, meikäläinen vois ehkä tehdä talvella.Current:
Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak -17
DeTomaso Pantera "Gr4" #5172 -73
Previous:
Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1
E36 325i | E53 X5 4.6iS | Jeep WJ 4.7 | E36 320i | E38 740iA | E39 523i | E46 325Ci
Chevrolet Corvette C5 | Porsche 911 (996) C2 | E30 316i | E36 325tds | E36 318i
E34 525i | E30 320i | E30 318i | Z3 2.8 Roadster | E34 520i | E30 316i | E36 320i
Comment
-
-
Originally posted by Hammu View PostKerro lisää.
Edit: itellä oli kyllä tarkoitus talvella nuo jynssätä, mutta saa nähdä riittääkö aika, kiinnostus tai onko yleensäkään paikkaa missä tehdä tuota..Last edited by Camo; 23-10-2007, 09:17.Current:
Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak -17
DeTomaso Pantera "Gr4" #5172 -73
Previous:
Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1
E36 325i | E53 X5 4.6iS | Jeep WJ 4.7 | E36 320i | E38 740iA | E39 523i | E46 325Ci
Chevrolet Corvette C5 | Porsche 911 (996) C2 | E30 316i | E36 325tds | E36 318i
E34 525i | E30 320i | E30 318i | Z3 2.8 Roadster | E34 520i | E30 316i | E36 320i
Comment
-
-
Originally posted by Camo View PostKehät vähän parempaan kiiltoon, ainakin kehän pulttien välit aika hapettuneet. Naarmuja jonkin verran ja toisessa etuvanteessa ja toisessa takavanteessa kehässä painauma/lommo, kiitos kuuluu ilmeisemmin rengasasentajalla
Totatota, pistä mulle vaikka illalla kuvia noista vanteista.
Ilmeisesti kehän pultit saa irti?
Vittumainen vaan toi pulttienympärys kiillottaa jos ei saa irti, tai riippuu vähän.
Pistetääs nyt taas referenssinä tuo.
Tota ei ole edes käyty läpi hiomapaperilla.
Comment
-
-
Originally posted by Hammu View PostTotatota, pistä mulle vaikka illalla kuvia noista vanteista.
Ilmeisesti kehän pultit saa irti?
Vittumainen vaan toi pulttienympärys kiillottaa jos ei saa irti, tai riippuu vähän.Current:
Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak -17
DeTomaso Pantera "Gr4" #5172 -73
Previous:
Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1
E36 325i | E53 X5 4.6iS | Jeep WJ 4.7 | E36 320i | E38 740iA | E39 523i | E46 325Ci
Chevrolet Corvette C5 | Porsche 911 (996) C2 | E30 316i | E36 325tds | E36 318i
E34 525i | E30 320i | E30 318i | Z3 2.8 Roadster | E34 520i | E30 316i | E36 320i
Comment
-
-
Originally posted by Hammu View PostKerro vähän tarkemmin, meikäläinen vois ehkä tehdä talvella.
Pistä hinta tietoa ja aikataulua vaikka privaan niin saadaan homma liikkeelle.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostNo ni. BBS RC:stä reunat kiiltäväksi. Pitäisi saada purettua, tosin pultin kanta toisella puolen täysin pyöreä, miten siitäkin kiinni pitää? En tiedä vaatiiko se uudet pultit sitten ja mistä niitä saa ja mikä on pulttien momentti. Yksi vanne on ihan priima, yksi saanut hiukan osumaa reunaan, eli voi vaatia sorvia eka pikkuisen. Loput on sitten siitä väililtä. Onko sulla mahdollisuus ottaa renkaat pois vanteilta?
Pistä hinta tietoa ja aikataulua vaikka privaan niin saadaan homma liikkeelle.
Ilmeisesti vannemalli on siis tämä?
Klik
Noi kyllä varmaan sais kiillotettua ihan purkamattakin ja renkaat vanteilla.
Sorvia ei ole, ja renkaat saan yhtä huonosti pois vanteilta kuin sinäkin, eli rengasliikkeessä.
Tietysti jos käytät sen yhden vanteet sorvissa / purat ne ja tuot pelkät kehät mulle, niin ei tule kovin kalliiksi.
Comment
-
-
Originally posted by Hammu View PostIlmeisesti vannemalli on siis tämä?
Klik
Noi kyllä varmaan sais kiillotettua ihan purkamattakin ja renkaat vanteilla.
Sorvia ei ole, ja renkaat saan yhtä huonosti pois vanteilta kuin sinäkin, eli rengasliikkeessä.
Tietysti jos käytät sen yhden vanteet sorvissa / purat ne ja tuot pelkät kehät mulle, niin ei tule kovin kalliiksi.
Ja kovin kalliiksi on mitä?
Comment
-
-
Viime talvena kunnostin E28 RS:t, seuraavana menee purkuun E39 RC:t. Kehät irti, uudet pultit Felgenmannilta Saksasta (~160e original BBS pultit + mutterit kierros, vanhat vaihdossa), momentit, ohjeet ym. http://the-polisher.tripod.com/
Omat kehät kävi silloisen Customworksin kautta sorvissa ja lumputettiin peilikiiltäviksi Meinasin ryhtyä itse hommiin, mutta kanttariosumien vuoksi päätin viedä koneistamoon. Eikä harmita.
Onhan niissä urakkaa, mutta lopputulos palkitsee.
Jos tosiaan joku haluaa työstää irtokehät kohtuuhintaan samaan tapaan kuin aiemmin niin saan laittaa privaa, kts. työnjäljen vaatimus seuraavan postaukseni kuvista!Last edited by Dualfun; 23-10-2007, 10:07.E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
Muut talouden vehkeet: E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Originally posted by Camo View PostNiin, saahan ne pultit irti, mutta mistä avain pultteihin? Kyselin muutama viikko sitten Us-Partsista josko he saisivat RH:lta Saksasta tuon avaimen, kun kerran RH:ta myyvät Suomessa. Vastaus oli, että he eivät avainta voi hommata, koska vanteiden purku on ammattilaisen työtä, eikä sitä VOI tehdä kukaan ns. amatööri, koska vanteista ei näin ollen tule suorat eikä kehä ole tarpeeksi tiiviisti vanteessa. Sanoivat vielä, että vanne pitäisi lähettää Saksaan Rh:lle oikaistavaksi (painotin omassa viestissäni, ettei vanne ole kiero, vaan pitäisi purkaa kiillotusta varten), joka maksaa lähes saman verran kuin uusi vanne, eli käytännössä käskivät ostaa uudet vanteet!
vähän epäselvästi selitetty mutta kuitenkin. itellä onneks tuollaiset "helpot" kannat, sun pulteista en sitten tiedä. tällä viikolla pitäis laittaa ZW1:iin uudet takakehät paikkaan. mielessä käynyt vaan kaikkien kiillotus koska taakse tulee uudet ja edessä vanhat
jos joku viittii heittää vinkin mitkä on perus vaiheet kun kehät saa kiiltämään niin ois hyvä homma? en oikeen siitä toisesta topickista saanut selvää vastausta irti!e65 730d
Ex. e21 316,e30 316,e30 318i, e36 325i, e36 325i, e36 328i, e39 530d, e46 320ci, e46 316i...
Comment
-
-
RS:iin ihan perus monikulmainen (10-12?) 8mm pultille, 10mm mutterille. Löytyy useilta jo työkalupakista entuudestaan.
edit: omasta vanneprojektista kuviaLast edited by Dualfun; 23-10-2007, 10:08.E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
Muut talouden vehkeet: E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Taitaa tuommoiset juuri olla!
Originally posted by AMP View Postmitkäköhän pultit sun RH:ssa on?? omassa "miljoona sakaraiset" jotka lähti muistaakseni 10 - 12 monikulmaisella hylsyllä
vähän epäselvästi selitetty mutta kuitenkin. itellä onneks tuollaiset "helpot" kannat, sun pulteista en sitten tiedä. tällä viikolla pitäis laittaa ZW1:iin uudet takakehät paikkaan. mielessä käynyt vaan kaikkien kiillotus koska taakse tulee uudet ja edessä vanhatCurrent:
Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak -17
DeTomaso Pantera "Gr4" #5172 -73
Previous:
Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1
E36 325i | E53 X5 4.6iS | Jeep WJ 4.7 | E36 320i | E38 740iA | E39 523i | E46 325Ci
Chevrolet Corvette C5 | Porsche 911 (996) C2 | E30 316i | E36 325tds | E36 318i
E34 525i | E30 320i | E30 318i | Z3 2.8 Roadster | E34 520i | E30 316i | E36 320i
Comment
-
Comment