80km/h-120km/h, 0-120km/h, 80-160km/h 80-260km/h yms
Collapse
X
-
| BMW G30 X-Drive M-Sport |
| Nissan Navara TREK-1 |
ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |
-
Ei, paitsi jos se sinun diisseli sattus olemaan nopeempi mitä jonkun maailman nopein E36 325iOriginally posted by Matson^ View Postno kuten todettua, pitää kokeilla ja partyjen varttimailihan se on kai sellainen tulos mitä ei edes täällä kyseenalaisteta

Tai jos se aika on vain yksinkertaisesti "liian hyvä ollakseen totta", niin löytyyhän joku epäilijä siihenkin. Tää on tätä nykyaikkoo
E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
Tuossa oma 4-vaihteella vedetty 80-120km/h(n.4,5s)http://www.youtube.com/watch?v=KZtPJU5idSk&NR=1, ja löytyy myös 3-vaihteella vedetty tuolta samasta paikasta
M550d
Comment
-
Katsoin tota urheiluautolistaa ja nyt alko itekin tosissaan epäilyttää toi racechrono. 80-120kmh mittauksessa pääsin viimesyksynä luistavalla lsd:llä matalia 3 sek aikoja. Lähtö piti vielä ottaa 3 vaihteella kun kakkosella se sutii kaasusta kun tuo lukko ei pitänyt.Last edited by Antti O; 01-07-2010, 13:29.
Comment
-
Ne on 4-vaihteella ajettuja aikoja.Originally posted by Antti O View PostKatsoin tota urheiluautolistaa ja nyt alko itekin tosissaan epäilyttää toi racechrono. 80-120kmh mittauksessa pääsin viimesyksynä luistavalla lsd:llä matalia 3 sek aikoja. Lähtö piti vielä ottaa 3 vaihteella kun kakkosella se sutii kaasusta kun tuo lukko ei pitänyt.M550d
Comment
-
Nuo listan autot on mitattu 4. vaihteella eikä 2. tai 3. vaihteilla ja siitä syystä sitä kai kutsutaankin sitkeystestiksi.Originally posted by Antti O View PostKatsoin tota urheiluautolistaa ja nyt alko itekin tosissaan epäilyttää toi racechrono. 80-120kmh mittauksessa pääsin viimesyksynä luistavalla lsd:llä matalia 3 sek aikoja. Lähtö piti vielä ottaa 3 vaihteella kun kakkosella se sutii kaasusta kun tuo lukko ei pitänyt.
Tuo aikatieto löytyy yleensä myös omistajan käsikirjasta takasivuilta.
Comment
-
Pah! Sitkeystestit pitää tehdä kutosvaihteella. absolutely.Originally posted by Matula View PostNuo listan autot on mitattu 4. vaihteella eikä 2. tai 3. vaihteilla ja siitä syystä sitä kai kutsutaankin sitkeystestiksi.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
En kehtaa edes sanoa, minne nuo "sitkeystestit" saisi tunkea. Ne eivät kerro auton kiihtyvyydestä yhtään mitään. Epäilisin kuitenkin monen olevan tietoinen siitä vähäpätöisestä asiasta, että autojen voimansiirron kokonaisvälityssuhteet vaihtelevat, jolloin ainoa järkevä selitys tuolle koko vammaisuudelle lienee tarjota dieselkuskeille kulutuksen lisäksi edes yksi muu runkkailun aihe.Originally posted by Matula View PostNuo listan autot on mitattu 4. vaihteella eikä 2. tai 3. vaihteilla ja siitä syystä sitä kai kutsutaankin sitkeystestiksi.
Tuo aikatieto löytyy yleensä myös omistajan käsikirjasta takasivuilta.
"Mun nokileka menee kutosella 80-120 nopeemmin kuin Pagani Zonda"... Vittu jee!!!
1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
Näin on. Mun mielestä pitää vetää juuri niillä pykälillä, millä vaan saa sen kiihtymään parhaiten..Originally posted by r.w. View PostEn kehtaa edes sanoa, minne nuo "sitkeystestit" saisi tunkea. Ne eivät kerro auton kiihtyvyydestä yhtään mitään. Epäilisin kuitenkin monen olevan tietoinen siitä vähäpätöisestä asiasta, että autojen voimansiirron kokonaisvälityssuhteet vaihtelevat, jolloin ainoa järkevä selitys tuolle koko vammaisuudelle lienee tarjota dieselkuskeille kulutuksen lisäksi edes yksi muu runkkailun aihe.
"Mun nokileka menee kutosella 80-120 nopeemmin kuin Pagani Zonda"... Vittu jee!!!
Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
Nehän kertovat auton kiihtyvyydestä juuri sen mitä sillä mitataankin, nopeusvälin 80-120 km/h kiihtyvyyden 4. vaihteella.Originally posted by r.w. View PostEn kehtaa edes sanoa, minne nuo "sitkeystestit" saisi tunkea. Ne eivät kerro auton kiihtyvyydestä yhtään mitään. Epäilisin kuitenkin monen olevan tietoinen siitä vähäpätöisestä asiasta, että autojen voimansiirron kokonaisvälityssuhteet vaihtelevat, jolloin ainoa järkevä selitys tuolle koko vammaisuudelle lienee tarjota dieselkuskeille kulutuksen lisäksi edes yksi muu runkkailun aihe.
"Mun nokileka menee kutosella 80-120 nopeemmin kuin Pagani Zonda"... Vittu jee!!!
Muuten kyllä pelkällä tuolla tiedolla ei parane autoja järjestykseen pistää ja rinnalleen tuo tieto tarvitsisi mm. 0-100, 0-200 ja 1/4 mailin mittatiedot.
Tekniikan maailma testasi muuten noita suorituskykymittareita numerossa 12/2009 testissä oli mukana
- APEXi
- Elmoscan
- G-Tech
- Race Chrono
- Racelogic Performance Box
- Ross-Tech
- TempesLast edited by Matula; 01-07-2010, 14:47.
Comment
-
Juu, tuo TM:n testi on linkattuna tähänkin topikkiin. Sekä tänne:Originally posted by Matula View PostNehän kertovat auton kiihtyvyydestä juuri sen mitä sillä mitataankin, nopeusvälin 80-120 km/h kiihtyvyyden 4. vaihteella.
Muuten kyllä pelkällä tuolla tiedolla ei parane autoja järjestykseen pistää ja rinnalleen tuo tieto tarvitsisi mm. 0-100, 0-200 ja 1/4 mailin mittatiedot.
Tekniikan maailma testasi muuten noita suorituskykymittareita numerossa 12/2009 testissä oli mukana
- APEXi
- Elmoscan
- G-Tech
- Race Chrono
- Racelogic Performance Box
- Ross-Tech
- Tempes
Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
Miltäs näytti tulokset, ja käytitkö ulkoista antennia?Originally posted by Polar View PostEi ole tällähetkellä ulkoista antennia. Omissa testeissä ei kyllä ole ollut ongelmaa tarkkuuden kanssa ilmankaan. Voishan sen tilata niin saisi vieläkin tarkempaa dataa. Tällä hetkellä nää mun autot on sellaisia että kiihtyvyydet voi mitata yhtähyvin kalenterilla niin ei ole ollut tarkemmalle tiedolle tarvetta
edit: tilasin uuden antenninCurrent: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
Eikös nuo 'sitkeystestit' ole aikoinaan luotu tavallisten perheautojen kuljettajille kertomaan lähinnä, että miten siitä rekasta pääsee ohi sillä corollalla. 'Urheiluautoissa' ei kyllä tuolla 4-vaihteen sitkeys tiedolla ole juuri merkitystä..Originally posted by r.w. View PostEn kehtaa edes sanoa, minne nuo "sitkeystestit" saisi tunkea. Ne eivät kerro auton kiihtyvyydestä yhtään mitään. Epäilisin kuitenkin monen olevan tietoinen siitä vähäpätöisestä asiasta, että autojen voimansiirron kokonaisvälityssuhteet vaihtelevat, jolloin ainoa järkevä selitys tuolle koko vammaisuudelle lienee tarjota dieselkuskeille kulutuksen lisäksi edes yksi muu runkkailun aihe.
"Mun nokileka menee kutosella 80-120 nopeemmin kuin Pagani Zonda"... Vittu jee!!!
Comment
-
E46 330i Touring, manuaali: 80-120kmh 2. ja 3. vaihteella 4.48s, luistonesto ja ilmastointi pois päältä, tie suhkot suora. Vois tulla hitusen parempi aika jos ei toi kytkin luistais, kiitos CDV (Clutch Delay Valve)
Ollaanko alueella?
Comment
Comment