Announcement

Collapse
No announcement yet.

80km/h-120km/h, 0-120km/h, 80-160km/h 80-260km/h yms

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tylyttäjä
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2007
    • 1412

    Originally posted by Tylyttäjä View Post
    No tuosta käppyrästähän näet paljonko se menee sen. 100-170km/h menee noin 6s, tuo 170km/h on hyvin lähellä rajoitinta. Mutta jos se nyt pitää ehdottomasti nähdä viisariin liikkeenä (en ymmärrä mitä hienoa tuollaisessa hitaasssa nousussa on, tai yleensäkään nopeusmittarissa), niin täytyypä kuvata.
    No nyt on videot ja viisaritkin katteltu, ja samaa näyttävät kuin tuo käyrä. Videota en laita tänne esiin, mutta primerap10gtr on sen nähnyt..
    Current: Modified Subaru WRX Sti '05

    EX: BMW E39 M5
    Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
    Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
    (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

    Suzuki GSX-R 1070 K5
    Performance Mods: Lot
    Performance: 200mph/322kph@1mile
    (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

    Comment

    • jumbo
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2005
      • 6603
      • Lappeenranta

      Miksi et videota laita näkyville?
      M550d

      Comment

      • Tylyttäjä
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2007
        • 1412

        Originally posted by jumbo View Post
        Miksi et videota laita näkyville?
        Googleta vaikkapa "Getaway in Oulu".. Ei tässä maassa kannata laittaa mitään videoita jakoon, jossa viisari nousee yli 120km/h. Vaikka olisi suljetulla alueella
        Current: Modified Subaru WRX Sti '05

        EX: BMW E39 M5
        Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
        Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
        (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

        Suzuki GSX-R 1070 K5
        Performance Mods: Lot
        Performance: 200mph/322kph@1mile
        (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

        Comment

        • däädää
          Bimmer Fanatic
          • May 2010
          • 756
          • Tornio

          Originally posted by Tylyttäjä View Post
          Googleta vaikkapa "Getaway in Oulu".. Ei tässä maassa kannata laittaa mitään videoita jakoon, jossa viisari nousee yli 120km/h. Vaikka olisi suljetulla alueella
          Minkäslaisia tuomioita tuosta oulun videosta muuten tuli? :think

          Comment

          • Tylyttäjä
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2007
            • 1412

            Originally posted by däädää View Post
            Minkäslaisia tuomioita tuosta oulun videosta muuten tuli? :think
            Muistaakseni todella napakat sakot, pitkä ehdonalainen/ajokielto.. Syyttäjä haki ehdotonta vankeutta
            Current: Modified Subaru WRX Sti '05

            EX: BMW E39 M5
            Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
            Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
            (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

            Suzuki GSX-R 1070 K5
            Performance Mods: Lot
            Performance: 200mph/322kph@1mile
            (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

            Comment

            • b mutteri kasa
              Bimmer Enthusiast
              • Oct 2006
              • 1461
              • Area 03

              Ei muuta kuin sinne bimmerpartyille 1/4 mailille,niin sillä se on todistettu.

              Sitten voidaan spekuloida..."piti olla kova rauta"
              BMW F11 530 dA VOLL
              Carbon-schwarz Metallic

              BMW E30 325i Sport

              Comment

              • Tylyttäjä
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2007
                • 1412

                Originally posted by b mutteri kasa View Post
                Ei muuta kuin sinne bimmerpartyille 1/4 mailille,niin sillä se on todistettu.

                Sitten voidaan spekuloida..."piti olla kova rauta"
                Monet lehdet mittaavat suorituskyvyn (mm. varttimailin) ko. boxeilla, eli tuolla laitteella mitatut tulokset ovat ihan yhtä luotettavia, kuin varttimailin kellot. Mutta enköhän mä jossain käy siltikin vetämässä, se kun on ihan hauskaa hommaa
                Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                EX: BMW E39 M5
                Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                Suzuki GSX-R 1070 K5
                Performance Mods: Lot
                Performance: 200mph/322kph@1mile
                (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                Comment

                • Mikaatm
                  Bimmer Fanatic
                  • Apr 2007
                  • 559
                  • Vantaa

                  Originally posted by Tylyttäjä View Post
                  Monet lehdet mittaavat suorituskyvyn (mm. varttimailin) ko. boxeilla, eli tuolla laitteella mitatut tulokset ovat ihan yhtä luotettavia, kuin varttimailin kellot. Mutta enköhän mä jossain käy siltikin vetämässä, se kun on ihan hauskaa hommaa
                  Tarkkuudesta sen verran että jos 100-200 km/h tulos on 10,19s ja 443m niin jompi kumpi kusee matka tai aika...
                  450hv/550nm & 292hv/420nm & 190hv/400nm & 190hv/400nm

                  Comment

                  • Tylyttäjä
                    Bimmer Enthusiast
                    • Sep 2007
                    • 1412

                    Originally posted by Mikaatm View Post
                    Tarkkuudesta sen verran että jos 100-200 km/h tulos on 10,19s ja 443m niin jompi kumpi kusee matka tai aika...
                    **tut kuse. Tule katsomaan käyriä jos haluat, mutta turha täällä on vängätä, kun et asiasta mitään tiedä.

                    Nyt alkaa riittämään tämä asiasta täysin tietämättömien selventäminen, kun eivät ole edes koko laitetta koskaan nähneet. Saati käpistelleet datoja.
                    Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                    EX: BMW E39 M5
                    Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                    Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                    (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                    Suzuki GSX-R 1070 K5
                    Performance Mods: Lot
                    Performance: 200mph/322kph@1mile
                    (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                    Comment

                    • Tylyttäjä
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2007
                      • 1412

                      Originally posted by Mikaatm View Post
                      Tarkkuudesta sen verran että jos 100-200 km/h tulos on 10,19s ja 443m niin jompi kumpi kusee matka tai aika...
                      Kun kerran tiedät, niin kuseekos näissä primerap10gtr:n loggaamissa luvuissakin muuten joku?

                      Originally Posted by primerap10gtr
                      1.5bar uudella setupilla Volvo S40 T4.

                      100-110 km/h: 1,0 s 29 m
                      100-120 km/h: 1,4 s 44 m
                      100-130 km/h: 2,2 s 70 m
                      100-140 km/h: 3,0 s 101 m
                      100-150 km/h: 4,3 s 151 m
                      100-160 km/h: 5,4 s 199 m
                      100-170 km/h: 6,4 s 249 m
                      100-180 km/h: 7,7 s 308 m
                      100-190 km/h: 9,0 s 379 m
                      100-200 km/h: 10,7 s 469 m
                      Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                      EX: BMW E39 M5
                      Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                      Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                      (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                      Suzuki GSX-R 1070 K5
                      Performance Mods: Lot
                      Performance: 200mph/322kph@1mile
                      (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                      Comment

                      • Tylyttäjä
                        Bimmer Enthusiast
                        • Sep 2007
                        • 1412

                        Originally posted by Mikaatm View Post
                        100-200km/h Racechronolla mitattuna lappeenrannan lentokentällä 12.5s vaihteet 2, 3 ja 4.

                        Samassa vedossa 80-120km/h 3.4s vaiheet 2 ja 3.

                        Auto 335i manuaali.
                        Luvut kusee; liian hidas
                        Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                        EX: BMW E39 M5
                        Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                        Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                        (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                        Suzuki GSX-R 1070 K5
                        Performance Mods: Lot
                        Performance: 200mph/322kph@1mile
                        (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                        Comment

                        • jumbo
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jun 2005
                          • 6603
                          • Lappeenranta

                          Kerran täällä ei uskota noita pb:n käyriä niin koita ottaa video missä näkyy mittaristo(ei sitä missä ajetaan), niin ainakin omalta osaltani spekulointi loppuu. Enemmän luotan näkemääni kuvaan/videoon, kuin maailman tarkimmalla kotikäyttöön saatavalla mittauslaitteella mitattuihin arvoihin. Koska jotain outoahan tuossa on kun nyt kukaan ei meinaa uskoa noita lukuja, ja Mazallakin oli hyvä vertauskohde kiihtyvyysarvoille. Reilusti kevyempi ja tehokkaampi auto ja suunnilleen samoihin aikoihin kiihtyy.
                          M550d

                          Comment

                          • Mikaatm
                            Bimmer Fanatic
                            • Apr 2007
                            • 559
                            • Vantaa

                            Originally posted by Tylyttäjä View Post
                            **tut kuse. Tule katsomaan käyriä jos haluat, mutta turha täällä on vängätä, kun et asiasta mitään tiedä.

                            Nyt alkaa riittämään tämä asiasta täysin tietämättömien selventäminen, kun eivät ole edes koko laitetta koskaan nähneet. Saati käpistelleet datoja.
                            Jos ajetaan 100-200km/h niin keskinopeuden pitää silloin olla 150km/h, kun tuossa vedossa se 156.5km/h.


                            Originally posted by Tylyttäjä View Post
                            Luvut kusee; liian hidas
                            Kyllä ottaa koville........
                            450hv/550nm & 292hv/420nm & 190hv/400nm & 190hv/400nm

                            Comment

                            • Tylyttäjä
                              Bimmer Enthusiast
                              • Sep 2007
                              • 1412

                              Originally posted by Mikaatm View Post
                              Jos ajetaan 100-200km/h niin keskinopeuden pitää silloin olla 150km/h, kun tuossa vedossa se 156.5km/h.
                              Heh, ei taida olla jätkällä ihan matikka hallussa Meinaatko, että kiihtyvyys on täysin tasaista? Vai olisiko kumminkin niin, että kovemmissa vauhdeissa kestää kauemmin kiihdytellä "Saattaa" vaikuttaa myös tuohon kiihdytyksen keskinopeuteen..

                              Eli kaavakirjaa käteen, tai jotain..
                              Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                              EX: BMW E39 M5
                              Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                              Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                              (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                              Suzuki GSX-R 1070 K5
                              Performance Mods: Lot
                              Performance: 200mph/322kph@1mile
                              (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                              Comment

                              • Guest's Avatar

                                Tosta Tylyttäjän dynopaperista laskettuna menee 100-150km/h 3.vaihteella tasan 4s 1800kg kokonaismassalla ja 15% voimansiirronhäviöllä.
                                Sen se näytti myös menevän tossa videossa jonka näin.

                                Joten tämä käppyrä näyttäs pitävän hyvin kutinsa ainakin ton 100-150km/h välin osalta:


                                Elikkästä ei tässä muuta voi todeta kuin että hienosti on konit kyllä tylyttäjän autossa kotona ja monessa muussa m5sessa taasen ei.
                                Last edited by Guest; 18-06-2010, 20:34.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎