Originally posted by Tylyttäjä
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
80km/h-120km/h, 0-120km/h, 80-160km/h 80-260km/h yms
Collapse
X
-
Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
-
-
Originally posted by jumbo View PostMiksi et videota laita näkyville?Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
-
Originally posted by däädää View PostMinkäslaisia tuomioita tuosta oulun videosta muuten tuli? :thinkCurrent: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
-
Originally posted by b mutteri kasa View PostEi muuta kuin sinne bimmerpartyille 1/4 mailille,niin sillä se on todistettu.
Sitten voidaan spekuloida..."piti olla kova rauta"Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
-
Originally posted by Tylyttäjä View PostMonet lehdet mittaavat suorituskyvyn (mm. varttimailin) ko. boxeilla, eli tuolla laitteella mitatut tulokset ovat ihan yhtä luotettavia, kuin varttimailin kellot. Mutta enköhän mä jossain käy siltikin vetämässä, se kun on ihan hauskaa hommaa450hv/550nm & 292hv/420nm & 190hv/400nm & 190hv/400nm
Comment
-
-
Originally posted by Mikaatm View PostTarkkuudesta sen verran että jos 100-200 km/h tulos on 10,19s ja 443m niin jompi kumpi kusee matka tai aika...
Nyt alkaa riittämään tämä asiasta täysin tietämättömien selventäminen, kun eivät ole edes koko laitetta koskaan nähneet. Saati käpistelleet datoja.Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
-
Originally posted by Mikaatm View PostTarkkuudesta sen verran että jos 100-200 km/h tulos on 10,19s ja 443m niin jompi kumpi kusee matka tai aika...
Originally Posted by primerap10gtr
1.5bar uudella setupilla Volvo S40 T4.
100-110 km/h: 1,0 s 29 m
100-120 km/h: 1,4 s 44 m
100-130 km/h: 2,2 s 70 m
100-140 km/h: 3,0 s 101 m
100-150 km/h: 4,3 s 151 m
100-160 km/h: 5,4 s 199 m
100-170 km/h: 6,4 s 249 m
100-180 km/h: 7,7 s 308 m
100-190 km/h: 9,0 s 379 m
100-200 km/h: 10,7 s 469 mCurrent: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
-
Originally posted by Mikaatm View Post100-200km/h Racechronolla mitattuna lappeenrannan lentokentällä 12.5s vaihteet 2, 3 ja 4.
Samassa vedossa 80-120km/h 3.4s vaiheet 2 ja 3.
Auto 335i manuaali.Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
-
Kerran täällä ei uskota noita pb:n käyriä niin koita ottaa video missä näkyy mittaristo(ei sitä missä ajetaan), niin ainakin omalta osaltani spekulointi loppuu. Enemmän luotan näkemääni kuvaan/videoon, kuin maailman tarkimmalla kotikäyttöön saatavalla mittauslaitteella mitattuihin arvoihin. Koska jotain outoahan tuossa on kun nyt kukaan ei meinaa uskoa noita lukuja, ja Mazallakin oli hyvä vertauskohde kiihtyvyysarvoille. Reilusti kevyempi ja tehokkaampi auto ja suunnilleen samoihin aikoihin kiihtyy.M550d
Comment
-
-
Originally posted by Tylyttäjä View Post**tut kuse. Tule katsomaan käyriä jos haluat, mutta turha täällä on vängätä, kun et asiasta mitään tiedä.
Nyt alkaa riittämään tämä asiasta täysin tietämättömien selventäminen, kun eivät ole edes koko laitetta koskaan nähneet. Saati käpistelleet datoja.
Originally posted by Tylyttäjä View PostLuvut kusee; liian hidas450hv/550nm & 292hv/420nm & 190hv/400nm & 190hv/400nm
Comment
-
-
Originally posted by Mikaatm View PostJos ajetaan 100-200km/h niin keskinopeuden pitää silloin olla 150km/h, kun tuossa vedossa se 156.5km/h.
Eli kaavakirjaa käteen, tai jotain..Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
-
primerap10gtr
Tosta Tylyttäjän dynopaperista laskettuna menee 100-150km/h 3.vaihteella tasan 4s 1800kg kokonaismassalla ja 15% voimansiirronhäviöllä.
Sen se näytti myös menevän tossa videossa jonka näin.
Joten tämä käppyrä näyttäs pitävän hyvin kutinsa ainakin ton 100-150km/h välin osalta:
Elikkästä ei tässä muuta voi todeta kuin että hienosti on konit kyllä tylyttäjän autossa kotona ja monessa muussa m5sessa taasen ei.Last edited by Guest; 18-06-2010, 20:34.
Comment
Comment