Announcement

Collapse
No announcement yet.

80km/h-120km/h, 0-120km/h, 80-160km/h 80-260km/h yms

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Johto
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2006
    • 378
    • Finnland

    E92 335i

    80-120km/h = 2.91s
    (3. vaihteella lentävällä lähdöllä)

    Logeista laskettu kahden vedon keskiarvo. Vakio rengaistuksella.
    Mercedes-AMG C63 T-Modell.

    EX:F80 M3 Mineral Weiss
    EX: F20 M135i xDrive alpinweiss III E92 M3 alpinweiss III E92 335i M Sport alpinweiss III E46 M3

    Comment

    • Mica
      BTCF Member
      • Feb 2005
      • 688
      • Häme

      Nyt tuntui olevan vetoa omalla mittapuulla ihan hyvin:
      100-200km/h 6,1s tiedonkeruulta katsottuna, alastaron pääsuoralla ajettu.
      Rataslicksit oli alla, eikä sutinut.

      Ja autohan on toi e36 m3.
      e36 M3 -97 "katukilpuri"
      e36 M3 -98 evo kilpuriprojekti: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=332448

      Käyttis F01 730d: http://www.btcf.fi/forum/showthread....40#post3862140

      Comment

      • Johto
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2006
        • 378
        • Finnland

        Originally posted by Mica View Post
        Nyt tuntui olevan vetoa omalla mittapuulla ihan hyvin:
        100-200km/h 6,1s tiedonkeruulta katsottuna, alastaron pääsuoralla ajettu.
        Rataslicksit oli alla, eikä sutinut.

        Ja autohan on toi e36 m3.
        Melko kyytiä jo tuo 6,1s. Komeasti kulkee

        Löysin netin syövereistä tälläisen listan m5boardilta 100-200km/h ajoista. Lähteestä ei tietoa.
        Mercedes-AMG C63 T-Modell.

        EX:F80 M3 Mineral Weiss
        EX: F20 M135i xDrive alpinweiss III E92 M3 alpinweiss III E92 335i M Sport alpinweiss III E46 M3

        Comment

        • Tylyttäjä
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2007
          • 1412

          Originally posted by Mica View Post
          Nyt tuntui olevan vetoa omalla mittapuulla ihan hyvin:
          100-200km/h 6,1s tiedonkeruulta katsottuna, alastaron pääsuoralla ajettu.
          Rataslicksit oli alla, eikä sutinut.

          Ja autohan on toi e36 m3.
          Todella kova aika! Paljonko on tehoa/painoa?
          Current: Modified Subaru WRX Sti '05

          EX: BMW E39 M5
          Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
          Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
          (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

          Suzuki GSX-R 1070 K5
          Performance Mods: Lot
          Performance: 200mph/322kph@1mile
          (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

          Comment

          • Mica
            BTCF Member
            • Feb 2005
            • 688
            • Häme

            Originally posted by Tylyttäjä View Post
            Todella kova aika! Paljonko on tehoa/painoa?
            Tehoa oli tuossa vaiheessa päivää 605hv käytössä. Ja painoa kuljettajan kanssa n.1360kg.
            Ahtolämmöt alkoivat kuitenkin nousta muutaman ratakierroksen jälkeen, joten piti palata vähän pienempään paineeseen.
            e36 M3 -97 "katukilpuri"
            e36 M3 -98 evo kilpuriprojekti: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=332448

            Käyttis F01 730d: http://www.btcf.fi/forum/showthread....40#post3862140

            Comment

            • Tylyttäjä
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2007
              • 1412

              Originally posted by Mica View Post
              Tehoa oli tuossa vaiheessa päivää 605hv käytössä. Ja painoa kuljettajan kanssa n.1360kg.
              Ahtolämmöt alkoivat kuitenkin nousta muutaman ratakierroksen jälkeen, joten piti palata vähän pienempään paineeseen.
              Huh. Ei ihme, että kulkee!
              Current: Modified Subaru WRX Sti '05

              EX: BMW E39 M5
              Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
              Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
              (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

              Suzuki GSX-R 1070 K5
              Performance Mods: Lot
              Performance: 200mph/322kph@1mile
              (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

              Comment

              • Vanquish
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2004
                • 1961
                • Hki

                huonoa dataa..
                Last edited by Vanquish; 25-07-2012, 21:34.

                Comment

                • hono
                  Bimmer Rookie
                  • Oct 2004
                  • 172
                  • Nurmijärvi

                  Uutta dataa 100-200km/h, tällä kertaa rankasti sutien (on siis vielä neliveto) Nyt alkaa oikeasti tarvita katuslicksiä alle.

                  Auto siis Audi Coupe Quattro 100-200km/h 5,3s

                  EDIT: sis. 2 vaihteen vaihtoa.
                  Last edited by hono; 28-08-2012, 21:24.

                  Comment

                  • jukkae
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2006
                    • 3506
                    • 70800

                    Originally posted by hono View Post
                    Uutta dataa 100-200km/h, tällä kertaa rankasti sutien (on siis vielä neliveto) Nyt alkaa oikeasti tarvita katuslicksiä alle.

                    Auto siis Audi Coupe Quattro 100-200km/h 5,3s

                    EDIT: sis. 2 vaihteen vaihtoa.
                    Mitäs hittoa, siellähän pitää olla oikeasti aika sikana paukkua jos sutii vielä satasesta nelivedolla? Vai siis...

                    Comment

                    • hono
                      Bimmer Rookie
                      • Oct 2004
                      • 172
                      • Nurmijärvi

                      Originally posted by jukkae View Post
                      Mitäs hittoa, siellähän pitää olla oikeasti aika sikana paukkua jos sutii vielä satasesta nelivedolla? Vai siis...
                      Kyllä, kakkosella sutii 80-120 välin kokonaan. Tosin perän lukko ei ollut kiinni.

                      Toi 80-120km/h aikakin huononi mitä se oli ennen vähemmällä teholla (bensalla) johtuen juurikin tosta järjettömästä sutimisesta. Pitää vetää perälukko kiinni kun kerkee. Todennäköisesti toi 100-200km/h aikakin paranee siitä.

                      Comment

                      • smo83
                        Banned
                        • Dec 2009
                        • 1988
                        • oulucity

                        liiallisen sutimisen esto löytyy oikean jalan nilkan ojentajasta sori OT

                        Comment

                        • Maza
                          BTCF Member
                          • Jul 2002
                          • 4319
                          • Kannus/Kokkola

                          Originally posted by hono View Post
                          Uutta dataa 100-200km/h, tällä kertaa rankasti sutien (on siis vielä neliveto) Nyt alkaa oikeasti tarvita katuslicksiä alle.

                          Auto siis Audi Coupe Quattro 100-200km/h 5,3s

                          EDIT: sis. 2 vaihteen vaihtoa.
                          Nonii ! Nyt alkaa olemaan audissa paukkua. Ilmeisesti siellä on polttoaine vaihtunut re85:een ? Tehoa lienee 750hv nurkilla ?

                          Mä en oo vielä omalla päässy 100-200km/h väliä kellotaan ku takakardaani tärrää rajusti kovemmassa nopeudessa. 100-150km/h välistä lähti jo 0,3s pois (2s -> 1,7s) ja 700hv teholla 100-200km/h oli 5,6s.. Mulla tehoa lienee käytössä jossain 800hv (1,8bar) nurkilla tällä hetkellä.

                          Edit. Löytyihän sieltä logeista yksi 200km/h yltänyt veto. Se tosin alkoi vasta 100km/h jälkeen, mutta parista vedosta yhdisteltynä 100-200km/h = 4,65s (kahdella vaihdolla). Nää on taas niitä logista kaivettuja rpm:n perusteella laskettuja aikoja, joten virhemarginaalia on. Yritin kuitenkin ottaa mahdollisimman pessimistiset pisteet minkä perusteella laskin.
                          Last edited by Maza; 31-08-2012, 10:22.

                          Comment

                          • timppa811
                            BTCF Member
                            • Oct 2002
                            • 856
                            • Pohojammaa

                            On kyllä hurjia aikoja! Oma 400hv evo menee 10hz gps kelloteltuna 6.5s 60-160välin. Sisältää 2 vaihteenvaihtoa.

                            Comment

                            • hono
                              Bimmer Rookie
                              • Oct 2004
                              • 172
                              • Nurmijärvi

                              Originally posted by Maza View Post
                              Nonii ! Nyt alkaa olemaan audissa paukkua. Ilmeisesti siellä on polttoaine vaihtunut re85:een ? Tehoa lienee 750hv nurkilla ?

                              Mä en oo vielä omalla päässy 100-200km/h väliä kellotaan ku takakardaani tärrää rajusti kovemmassa nopeudessa. 100-150km/h välistä lähti jo 0,3s pois (2s -> 1,7s) ja 700hv teholla 100-200km/h oli 5,6s.. Mulla tehoa lienee käytössä jossain 800hv (1,8bar) nurkilla tällä hetkellä.

                              Edit. Löytyihän sieltä logeista yksi 200km/h yltänyt veto. Se tosin alkoi vasta 100kmaa/h jälkeen, mutta parista vedosta yhdisteltynä 100-200km/h = 4,65s (kahdella vaihdolla). Nää on taas niitä logista kaivettuja rpm:n perusteella laskettuja aikoja, joten virhemarginaalia on. Yritin kuitenkin ottaa mahdollisimman pessimistiset pisteet minkä perusteella laskin.

                              Polttoaineena on joo e85 ja tehoa aika tarkka [email protected]. Holsetista loppu tuotto joten ahtopaine ei tuonut yhtään tehoa lisää. Tosin nokkien ajoituksia pitäisi muuttaa, rajoitin katkaisi tehonnousun. Eli aika yläkireäksi jäi toistaiseksi.

                              Aika mitattu Pbox:lla, joten suht tarkka. Alku tosiaan hitaampi kuin vähemmällä teholla johtuen sutimisesta.

                              Ajoitko millä teholla ton 10,3 vartin?

                              Comment

                              • hono
                                Bimmer Rookie
                                • Oct 2004
                                • 172
                                • Nurmijärvi

                                Originally posted by smo83 View Post
                                liiallisen sutimisen esto löytyy oikean jalan nilkan ojentajasta sori OT
                                Se on semmonen homma et toi 80-120km/h menee karkeesti n. reilu 1s, saa aikamoinen Usain Boltti olla et kerkeet nilkan ojentajalla sutimista estelemään

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎