Originally posted by jannmann
View Post
Originally posted by petrolhead
View Post
![BigSmile](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_biggrin.gif)
Nyt ei kyllä taas osaa nähdä logiikkaa miksi ämmäläinen olisi parempi jos siinä ei olisi hiilikuitua tai titaaniputkistoa. Tai vielä vähemmän miksi niiden takia lopputuloksena on 1700-2000kg "sport" malli. Eikö noiden tarkoitus nimenomaan ole säästää painoa eikä lisätä sitä
![BigSmile](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ja kyllä se vaan tosi asia on, että 335i tuntuu laiskalta paskalta 330d:n jälkeen vaikka tehoa onkin enemmän. Vääntö se sitä autoa vie ja vääntö sen auton saa tuntumaan siltä, että se menee johonkin.
Kyllähän se vapari tuntuu todella laiskalta verrattuna bensaturboon, tai puhumattakaan dieseliin. Itekin monta vaparia omistaneena onhan sitä konetta kiva huudattaa ikuisuuksiin, mutta kun ei se oikein tunnu menevän mihinkään verrattuna samanlaiseen turbotettuna.
Eiköhän se suurin paine turboihin siirtymisessä ole kuitenkin noissa päästöissä. Bemari on aina ollut tunnettu vapareistaan ja suorista kutosistaan, mutta jos btcf:n teinibemaristeja paljon viisaammat miehet ja naiset ovat bemarilla tulleet siihen tulokseen, että turbotettu V6 on parempi kuin vapari suora, niin kyllä minä siihen ratkaisuun tyydyn ilo mielin.
Comment