Originally posted by Laku
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by BeamR View Postmulle aivan sama niin kauan kun sulla on pienempi kuin mulla
Kunhan saan halvemman osuuden rahdista pienempänä .Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postmites sitten 20ft?
laku: Osta sää 840 (sellastahan sulla ei vielä ole), niin mää otan langin ja jaetaan konttiElämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Btw ton trafin uudistuksen myötä ei vaadita enää DOT valoja, riittää et kuvio on vaan oikein päin
E: mihinköhän hintaan tuolla mahtaa e30 m3 mennä :thinkLast edited by leksii; 22-10-2015, 16:45.e28 535i Touring
e28 m535i + s38
e34 535i --> ?
Ei se ole harrastus eikä mikään mihin ei kaikki aika ja rahat menisi
Comment
-
-
Originally posted by leksii View PostBtw ton trafin uudistuksen myötä ei vaadita enää DOT valoja, riittää et kuvio on vaan oikein päin
E: mihinköhän hintaan tuolla mahtaa e30 m3 mennä :think
Kolme mustaa e30 M3 bemaria tuli 2007 paikkeilla ja ne oli kuluineen kaikki siinä 5k nurkilla suomessa, usa malleja suurin osa siellä tosin eli eri mallinen vaihteisto kuin euroopassa, uskoisin että vieläkin voisi löytyä kympin korville ellei alle. Ei tietysti mitään priimoja mutta kuitenkin.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
palautellaas maanpinnalle; (ostohinta+huolinta+rahti)*1.34+satamamaksu, niin sitten vasta pääsee ajelemaan verottomalla autolla suomessa. Eli esim 6k€ ostohintaisesta tuleekin äkkiä lähes 12k€ taxfree -auto suomessa. Ja siihen sitten vielä verot päälle.
ihan mitä tahansa sieltä ei kannata kiikuttaa, vaan kuten Zoui asiallisesti sitä jo selitti, niin erikoisuuksia (varusteet/malli/tms).F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postpalautellaas maanpinnalle; (ostohinta+huolinta+rahti)*1.34+satamamaksu, niin sitten vasta pääsee ajelemaan verottomalla autolla suomessa. Eli esim 6k€ ostohintaisesta tuleekin äkkiä lähes 12k€ taxfree -auto suomessa. Ja siihen sitten vielä verot päälle.
ihan mitä tahansa sieltä ei kannata kiikuttaa, vaan kuten Zoui asiallisesti sitä jo selitti, niin erikoisuuksia (varusteet/malli/tms).
Sitten on nämä "harvinaiset herkut", esimerkkinä vaikka tavis 320E mersu, satalankku, ei mitään ihmeellistä. Mutta mutta... meiltä löytyy täältä suomesta sadoittain näitä pervompia autoharrastajia, joille tuollainen 25tkm ajettu 100% ruostevapaa, hyvin varustettu peli on märkä uni Vastaavan kunnon omaavia 90-luvun vehkeitä on tyrkyllä päivittäin, jotkut menee tähtitieteellisiin hintoihin ja jotkut sattuu budjettiin jos oikea koheli vain suomessa on tarjouksen jättänyt.
Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Kanerv4 View PostNo nyt! Määhän rupean noita jahtaa. tuollaista e30 m3 tai sitten satalankkua cabriotaNäillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostSiitä vaan. Kyllä tuossa on jo bisnesideaa jopa Suomeen, kunhan kassa on kunnossa heikkoon varastonkiertoon .
Comment
-
-
Originally posted by heifetz View PostOstaisin minkä tahansa 90-luvun mesen jos sillä olisi rullattu vain sen 25tkm. Eli joku noheva kaveri nyt japan auto import oy pystyyn vaan
Noille autoille on suomessa hyvin kapeat markkinat, eli asiakas pitäisi olla 101% valmiina jo siinä vaiheessa kun auto japanista ostetaan... suurinosa tuon kaltaisia autoja haluavista ei ole valmis ottamaan sitä riskiä mikä hankintaan kuuluu. Jos tuollaisia toisi suomeen varastoon, olisi siinä ensinnäkin rahat kiinni 4kk - vuosia(?), jonka lisäksi nurkissa pyörisi jokasortin sikafarmaria kysymässä huoltokirjaa, huohottimen toimintaa pakkasilla ja montako airbägiä näissä japanissa on kun on kuullut että siellä olisi sianrakko vaan oikean bägin tilalla... näin se vain usein menee
Ja mulla ei ole (enää nykyään) mitään taloudellista intressiä mukana näiden foorumilla hehkuttamiseen, mutta tietoa, kokemusta ja sen sellaista varmasti suomen mittapuulla vähintäänkin riittävästi, jota ajattelin parhaani mukaan jakaa jotta jonkun pieni unelma omasta romuraudasta voisi toteutua :thinkElämä on pihakivestä.
Comment
-
Comment