"Toki bemari on hiljainen ja ajoon on panostettu, saahan saksassa painaa menemään minkä ehtii, kuitenkin jotenkin en ymmärrä että kun on äänieristyksellä lisätty auton painoa varmaan 100kg niin miksi sen moottorin pitää muristä niin perkeleesti kabiiniin"
Bemarin politiikkana on, että kova murina kabiinissa= urheilullisuutta. Muutamaa e39:ä kun koeajoin ja kiihdytin, niin oikein pelästyin, että hajooko auto siihen paikkaan. En ollut aikaisemmin tuollaista missään autossa kuullut. Vähän niin kuin olisi lentokoneen kyydissä ollut lähtökiihdytyksessa. Kuulosuojaimet olis ollu paikallaan... Ei oikein iskenyt ja onneksi ovat niin ahtaitakin, että ei niissä mahdu kunnolla olemaan.
-01 e38 oli jo erittäin paljon parempi sekä äänten, että tilojen suhteen. Siinäkin vielä kiihdyttäessä tulee kovemmat äänet hyttiin, kuin monessa monessa ns. kansanautossa, mutta jaksaa ne kuunnella, kun ei se kiihdyttäminen kauaa kestä
ja sit onkin hiljaista ja mukavaa menoa.
Bemarin politiikkana on, että kova murina kabiinissa= urheilullisuutta. Muutamaa e39:ä kun koeajoin ja kiihdytin, niin oikein pelästyin, että hajooko auto siihen paikkaan. En ollut aikaisemmin tuollaista missään autossa kuullut. Vähän niin kuin olisi lentokoneen kyydissä ollut lähtökiihdytyksessa. Kuulosuojaimet olis ollu paikallaan... Ei oikein iskenyt ja onneksi ovat niin ahtaitakin, että ei niissä mahdu kunnolla olemaan.
-01 e38 oli jo erittäin paljon parempi sekä äänten, että tilojen suhteen. Siinäkin vielä kiihdyttäessä tulee kovemmat äänet hyttiin, kuin monessa monessa ns. kansanautossa, mutta jaksaa ne kuunnella, kun ei se kiihdyttäminen kauaa kestä
Ehjällä vakioputkistolla ei kyllä E39:ssä koneen äänet juurikaan kuulu sisälle, mitä nyt korkeilla kierroksilla tietenkin vähän. Paljon vähemmän melua kuitenkin kuin autoissa keskimäärin.
ja moottorin luonne on muutenkin loistava, eikä ajettavuuskaan ihan huono ollut, tosin tuo pitäisi kyllä koeajaa kesällä. Focus kyllä yllätti, ainut vaan että se raapii edestä, joten eipä tarvitse koskaan hommata.

Comment