Originally posted by Peltsii
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Moottoripyöristä keskustelua
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Peltsii View PostKyllä RN09 ainaki tarvitsee ehdottomasti, on niin epävakaa keula ilman sitä. Ja meinaatko, että ykköskoppanen 10R ei tarvii kans iskaria ?
Joo, joihinkin pyöriin hyvä lisä, tuo ohjausiskari mutta jos ei vakiona ole, pyörän geometria on tehty rauhallisemmaksi muilla keinoilla, uudemmat vehkeet taas tehty toimimaan iskarin kanssa. Ei ole kun yksi kokemus R1:stä vm -03 ja siinä ei vielä iskaria ole. Jäi ostamatta 750 gsxr jälkeen. Kawasakilla en oo ajanu ku zetalla kerran, enkä toista kertaa aja. Se on ku joku pv ajoltaan.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by eri-ernesti View PostRatakäytössä nimenomaan just toisinpäin. Eli sähköiset orkkis iskarit on liian jäykkiä. Ecueditorilla voi säätää noitakin jonkun verran ainakin kilosissa K7 ->DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostKaveri heittää eka itse "läppää" vanhemmista pyöristä ja sitten vetäsee herneen nenuun
Itse on niin euroopan omistajaa jonkun moottoripyörien tojotan puikoissa ja vähän kun tulee kuittia niinE39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostKaveri heittää eka itse "läppää" vanhemmista pyöristä ja sitten vetäsee herneen nenuun
Originally posted by _nixu_ View Post+1
Itse on niin euroopan omistajaa jonkun moottoripyörien tojotan puikoissa ja vähän kun tulee kuittia niin
Tätä kommenttia kyllä haluan että avaat vähän enemmän..
Ja sitten tähän liuta oraviaE70 M-Sport AlpinWeiß 3
Ex.
F11 535d -11 M-Sport AlpinWeiß 3
E60 535d -06 M-Sport Carbonschwartz
E90 320d -05 Schwartz 2
E36 328i touring -97 Diamantschwartz
E36 352i -91 Diamantschwartz
Comment
-
-
Originally posted by Juspa View PostTätä kommenttia kyllä haluan että avaat vähän enemmän..
Ja toi oli vastaheitto siihen toteamukseesi että ei kai kukaan noin vanhoilla pyörillä aja jne..Last edited by _nixu_; 15-04-2014, 19:34.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Hohhoh, tänään pyörä nipussa venakopan tiivisteen liimauksen jälkeen. No tulille, ja öljyähän sieltä alkaa heti valumaan tulpanreikien ylivuotoputkesta, tiiviste sitten osunut nokkien laakeripukkiin ja luiskahtanut pois paikaltaan siitä Kyllä muuten vituttaa repiä tuo kolmannen kerran auki... miten voi vastustaakin näin yksi perkeleen tiiviste
Enpä ole kyllä ennen tuollaista ylivuoto putkea nähnyt.. pikainen googletus vaan kertoi ko. reijän olevan sellainen:think
DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostNo mun mielestä hondan prätkät on ihan yhtä seksikkäitä kuin tojotan autot, eli ei pätkääkään. Ei herneitä
"Seksikäs" pyörä on sitten varmaan Ducati, MV Agusta, (BMW) tms.?E70 M-Sport AlpinWeiß 3
Ex.
E90 320d -05 Schwartz 2
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostHohhoh, tänään pyörä nipussa venakopan tiivisteen liimauksen jälkeen. No tulille, ja öljyähän sieltä alkaa heti valumaan tulpanreikien ylivuotoputkesta, tiiviste sitten osunut nokkien laakeripukkiin ja luiskahtanut pois paikaltaan siitä Kyllä muuten vituttaa repiä tuo kolmannen kerran auki... miten voi vastustaakin näin yksi perkeleen tiiviste
Enpä ole kyllä ennen tuollaista ylivuoto putkea nähnyt.. pikainen googletus vaan kertoi ko. reijän olevan sellainen:think
E70 M-Sport AlpinWeiß 3
Ex.
E90 320d -05 Schwartz 2
Comment
-
-
Originally posted by Juspa View PostOk, ei siinä mitään. Mielipiteitä on kaikilla. Ajellaan sitten Toyotalla kun ei oo muuhun varaa Onneks on sentään ylivertainen Bemmi autona
"Seksikäs" pyörä on sitten varmaan Ducati, MV Agusta, (BMW) tms.?
Tänään pari uutta pyörää listaan lisää; Kawasaki ZX 10R ja Honda CBR 1000RR Fireblade. Ajoin niillä ihan peräkkäin.
Täytyy sanoo että mun mielestä Honda oli selkeesti parempi. Kawa oli muuten ihan jees, mutta ei ollu oikeen vääntöä ala/keskikiekoilla ja paljon vikurimpi ajettava kuin Honda.
Honda oli paras pyörä ajettavuudeltaan mitä olen tähän mennessä testannut. Kawa ei ole juurikaan parempi kuin Suzuki, vähän vaan enemmän "race" asento ja ylävireisempi motti. Hyvähän sekin oli ja meni yläkierroksilla hienosti!
Se Honda aktiivinen ohjausiskari toimii aivan uskomattoman hienosti! Se pyörä on vakaa kuin kivi vaikka tekis mitä! Ja en ymmärrä miks ne väitti testissä ettei Honda oikeen keuli, mä keulin sillä enemmän kuin Kawalla, koska oli niin tasapainoinen ja helppo ajaa. Kyllä se kaasustakin nostaa tassua ihan hienosti.
Täytyy sanoa että oma Gixxer tuntuikin noiden kahden pyörän jälkeen jotenkin hiukan "vanhanaikaiselta", vaikka ei varmasti jää niille jalkoihin. Tuntu vaan melkeen kuin ois matkapyörällä lähtenyt kun hyppäsin taas sen puikkoihin.
Lähti sitten vielä omasta pyörästä perä alta koeajojen jälkeen, äijä selvis pienemmin vaurioin kuin pyörä. Suitsa säilyi ajokunnossa tosin on vähän rujon näköinen..Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
-
Originally posted by Tylyttäjä View PostHelvetin hyviähän nuo cebarit on, ei siitä pääse mihinkään.. Muutamalla eri vuosimallin 900-1000RR:llä olen ajellut, ei valittamista. -04 vuodesta lähtien ne ovat varsinkin vakuuttaneet! Ja se sähköinen ohjausiskari on toimiva peli; muistan kun ajoin vuonna -04 peräkkäin uudella Cebarilla ja 10R:llä. Ei ollut puhettakaan, kumman olisin ottanut. Tykkäsin Cebarin moottoristakin enemmän. Koeajotunnelmia vuodelta 2004:E70 M-Sport AlpinWeiß 3
Ex.
E90 320d -05 Schwartz 2
Comment
-
-
Originally posted by Juspa View Post. Ohjausiskarin toiminta täysin "huomaamaton" kuskille, on kyllä tappanut täysin heti alkuunsa tilanteet, missä on meinannut alkaa etupää hakkaamaan.
Noh, mitäpä se elämä olisi ilman adrenaliiniaDUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Löytyykös täältä tietoa / kokemuksia Yamahan FZ6-N pyörästä? Vaikuttaisi omiin tarpeisiin ihan passelilta vehkeeltä. Toki myös kasisatanen ja tonninen ollut harkinnassa. Ihan uutta ei ole tarkoitus ostaa, mutta semmoinen 20-30tkm ajettu.MB W204 200cdi -08 -Käyttis-
MB C124 E 320 coupe -93 -Odottaa museointia-
MB W906 Sprinter -16 -Reissussa-
Suzuki Vitara 1.6 -91 -Aura-auto-
Comment
-
Comment