525i 24V tai 535i Jos ja kun itse ottaisin manuaalilla taitaisin kallistua kuitenkin tuohon 535:een. Oli entisessä meinaan sen verran mukavat soundit ja käyttövarmuus että oikeen ikävä tulee
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 ostamassa
Collapse
X
-
Originally posted by duuk View Post525i 24V tai 535i Jos ja kun itse ottaisin manuaalilla taitaisin kallistua kuitenkin tuohon 535:een. Oli entisessä meinaan sen verran mukavat soundit ja käyttövarmuus että oikeen ikävä tuleeE21 315 m10b20 TIC 420hp/500Nm @1.9bar
E36 328i coupe -95 "UXI"
Polaris RMK 800 Nordic edition-15
Yamaha yz250 -02
Comment
-
-
Originally posted by KingOnTheRoad View Post535, pomminvarma ja mukava vääntö ja ison kutosen ääni. 520 itsellä vei varmaan justiin saman kuin tuo 535:nen..
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
530i M30 en ottais, jotenki väliinputoaja
535i M30 kestävä(varauksin), kakku maistuu kulkuun nähden
525i M50 moderni, mukavasti tehoa, kohtuu kulutus kunnossa ollessaan, ei niin pomminvarma kuin M30
530i M60 V8 , soppa maistuu suurin piirtein saman verran, kun 535:selle, uudempaa tekniikka, likimain samanlailla liikkuu
Summa summarum, ei noissa mahdottomia eroja ole kulutuksen ja kulkemisen suhteen, kun on tässä vaiheessa kyse yksilöistä. Kunnossa oleva M30 voi viedä vähemmän, ku ruokottamassa kunnossa oleva M50. Kestävyydetkin vähän niin ja näin. Eri moottoreissa eri heikot kohdat, mutta kulueriä tulee jokaisen kohdalla olemaan, kun tämän ikäisistä autoista on kysymys. Itse ottaisin mahdollisimman siistin ja hyväkuntoisen, koneella ei niin väliä kuhan on kunnossa. Omat lempparit M50 ja M60, en oo koskaan käyttöautossa ymmärtäny museoauton konetta, mutta makunsa kullakin. (ei herneitä)Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
-
Originally posted by Carbonfiber View Post530i M60 V8 , soppa maistuu suurin piirtein saman verran, kun 535:selle, uudempaa tekniikka, likimain samanlailla liikkuuDUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostM60B30 ei todellakaan vie ainetta suurinpiirtein samanverran kuin M30B34. Siinä seka ajossa, jossa M30 vie ainetta 16l/100km, menee M60 13l/100km. Matka ajossa sitten eroa ei olekaan kuin litra puoltoista M60 hyväksi.
E: Noista kuitenkin rankkaisin kulutuksen mukaan M50->M60->M30.Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
-
mikä noissa m50:ssä niin heikkoa on kun niitä mollataan?
ainoot mitä itelle tulee niin nuo (me) nuoret kun noita lastuja pitää asennella ja laulattaa sitä konetta yli 7000rpm:n niin menee niistä kai vaikka mitä solmuun kun ei ole siihen tarkoitettu
foorumiltakin löytyy jokunen vakio konekkin ylipaineella eikä mistään totaali leviämisistä kukaan ole puhunutLast edited by Tonton; 11-03-2010, 23:42.sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by Tonton View Postmikä noissa m50:ssä niin heikkoa on kun niitä mollataan?
ainoot mitä itelle tulee niin nuo (me) nuoret kun noita lastuja pitää asennella ja laulattaa sitä konetta yli 7000rpm:n niin menee niistä kai vaikka mitä solmuun kun ei ole siihen tarkoitettuDUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
nyt olen sen verran päättänyt jo että kyllä se on 525 tai 535..
Mitä eroja on tolla 525 vanhalla ja uudella koneella?
Ja nyt sit vielä eroja noiden kulutuksista, kestävyydestä ja onko isoja vakuutuseroja..?
Onko noilla paljonkin esim. kiihtyvyysero?
Tuo 520 on ollut kyllä hyvä auto ja olen tykännyt, eikä ole juurikaan tuo laiskuuskaan haitannut (tosin olen ajellut sillä vain talvella). Nyt silti rupeaa jo hieman tuntumaan että tarvis hieman tehokkaampi olla ja myös tuntuu että tuo 520 vie aika paljon menovettä verrattuna siihen miten laiska se on :S
edit: Kannattaako 325:sta ottaa edes vertailuun, onko millanen ajaa ja onko pieni (takapenkkitilat) ja onko lainkaan niin vakaa esim maantiellä mitä on 500sarja..e61 525i -05 & e23 732i -84
Ex: e60 545i, e39 540i, e39 m5, e65 730d, e28 528i, e61 535d, e39 535i m-sport -00 imolarot, e36 325 cab, e38 740ia -96, e46 330ci -00..
Comment
-
-
Originally posted by aikamatkaaja View Postnyt olen sen verran päättänyt jo että kyllä se on 525 tai 535..
Mitä eroja on tolla 525 vanhalla ja uudella koneella?
Ja nyt sit vielä eroja noiden kulutuksista, kestävyydestä ja onko isoja vakuutuseroja..?
Onko noilla paljonkin esim. kiihtyvyysero?
Tuo 520 on ollut kyllä hyvä auto ja olen tykännyt, eikä ole juurikaan tuo laiskuuskaan haitannut (tosin olen ajellut sillä vain talvella). Nyt silti rupeaa jo hieman tuntumaan että tarvis hieman tehokkaampi olla ja myös tuntuu että tuo 520 vie aika paljon menovettä verrattuna siihen miten laiska se on :S
edit: Kannattaako 325:sta ottaa edes vertailuun, onko millanen ajaa ja onko pieni (takapenkkitilat) ja onko lainkaan niin vakaa esim maantiellä mitä on 500sarja..
E36 325 on pienempi auto kuin E34 sisätiloiltaan ja vempula ajettava verrattuna E34. Lisäksi E36:lla ajaessa saa pitää peltoreita päässä muovin nitinän ja rengasmelun ym melun takiaDUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostM60B30 ei todellakaan vie ainetta suurinpiirtein samanverran kuin M30B34. Siinä seka ajossa, jossa M30 vie ainetta 16l/100km, menee M60 13l/100km. Matka ajossa sitten eroa ei olekaan kuin litra puoltoista M60 hyväksi.E21 315 m10b20 TIC 420hp/500Nm @1.9bar
E36 328i coupe -95 "UXI"
Polaris RMK 800 Nordic edition-15
Yamaha yz250 -02
Comment
-
-
Originally posted by duuk View Post525i 24V tai 535i Jos ja kun itse ottaisin manuaalilla taitaisin kallistua kuitenkin tuohon 535:een. Oli entisessä meinaan sen verran mukavat soundit ja käyttövarmuus että oikeen ikävä tulee
Mä en kyl ymmärrä tota ainaista M30 moottorin kehumista. Vie ihan helvetisti soppaa verrattuna kulkuun. Eikä noi todellakaan ole enään mitään pomminvarmoja koneita. Ehdottomasti käyttikseen mieluummin M50 tai M60 moottori. Esim. toi usein mollattu M60B30 kone voittaa maamoottorin 7-0 ja menee muuten yllättävän vähällä aineella ja ei ole ainakaan 535:sta yhtään hitaampi!
Comment
-
-
Originally posted by KingOnTheRoad View PostTaas riippuu yksilöstä, kyllä mulla oli 2v ajan mitä 535 oli niin kulutus 12-14L Ja sai venttiilin nousua päivittäin, ei ikinä moottorissa mitään 100tkm aikana. -40asteestakin kylmänä tulille ja pelasDUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
Comment