Originally posted by Peltsii
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 ostamassa
Collapse
X
-
Originally posted by jsa014 View PostEi E34 mallista makseta 5t päälle ellei M5 ole. Jos se on tonnista tai parista kiinni, niin edelleen se Carina E ja P10 on se juttu.1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
-
Originally posted by jsa014 View PostEi E34 mallista makseta 5t päälle ellei M5 ole. Jos se on tonnista tai parista kiinni, niin edelleen se Carina E ja P10 on se juttu.
Jos puhutaan muutenkin parin tonnin autoista, niin tonnista tai parista kiinni, sehän on jo hinnan tuplaantuminen? Jos on ostamassa 15te E39:ä, miksei sitten osta samalla 30te E60? Kerralla se kunnollinen..
Ja kaikista tyhmintä mitä voi tehdä, on ostaa joku 300tkm ajettu paska 540i, se vasta kalliiksi tuleeDUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Originally posted by jsa014 View PostMuutenkin jos ne käyttökulut on se ykkösprioriteetti, niin 2-4t hintaluokassa joku Carina E tai Primera P10 on aika lyömättömiä...Originally posted by jsa014 View PostEi E34 mallista makseta 5t päälle ellei M5 ole. Jos se on tonnista tai parista kiinni, niin edelleen se Carina E ja P10 on se juttu.M550d
Comment
-
-
Voi pupuset, anteeksi kovin että ehdotin harkitsemaan 540:stä. Lukaiskaapas ketju läpi, en minä ainakaan löytänyt summaa jolla auto pitää saada. Mainittiin 530V8, 525 ja 535. Joka antaa nettiautossa hintahaarukan 500-6000 tjsp. Johon mahtuu monta 540:stä. Ja sit alkaa huutelu että tyhmää verrata 2000 ja 4000 autoja, kun ei kukaan ole rahasta puhunut mitään.
Joo, onhan kasin vakuutukset ja kulutus suurempi kuin 525, mutta jos alkuperäisen otsikon mukaan 530V8 ja myöhemmin 535 on listalla, niin ei 540 kauas putoa noista.
On se ihme homma että jos otsikko on 525 vs 530V8 niin jos ehdottaa 540:stä joka MINUN kokemusten mukaan ei ole juuri sen kalliimpi ylläpitää kuin 525, mutta tarjoaa paljon enemmän, niin johan alkaa pärinä. Ja jos 520:n kulku ei riitä, niin ei se 525 pitkäaikaista iloa tuo.
Itse jos olisin vastaavassa tilanteessa, niin oikein mielelläni kuulisin kokemuksia myös alkuperäisen skaalan ulkopuolelta, usein kun on se uskomus että 4l kasi syö bensaa. Ja jos kuulenkin että se ei viekkään niin paljon enemmän kuin luulin, niin olisin hyvinkin kiinnostunut. Kuten olinkin kun olin aikoinaan ostamassa E34 525:sta ja päädyin 540:iin. Enkä päivääkään katunut.
Ihme itkupotkufoorumi nykyään
Comment
-
-
Originally posted by jsa014 View PostVoi pupuset,
Ihme itkupotkufoorumi nykyään
Edit. Tässä vielä auton etsijän "kriteerejä":
Elikkäs omistan BMW 520 -89 e34:sen ja nyt olen suunnitellut että vaihtaisin isompaan, mutta haluaisin tietää mielipiteitä että mikä kannattaisi ostaa ja että millain nuo kuluttavat ja kuinka ripeitä on..
Autot joita olen miettinyt olisi siis:
- 525
- 530
- 535
Auton kulutus tarvisi pysyä melko samoissa lukemissa kuin 520:n (seka-ajossa ilman isompia kenkimisiä)Last edited by jumbo; 16-03-2010, 17:30.M550d
Comment
-
-
Originally posted by jumbo View PostJa myös oma asennoituminen voi vaikuttaa tähän että kaikki keskustelut ryöstäytyy käsistä, riittää kun yksi tyyppi vetää herneen nenään ja kirjoittaa vastaavan postauksen kuten juuri teit.
Edit. Tässä vielä auton etsijän "kriteerejä":
Elikkäs omistan BMW 520 -89 e34:sen ja nyt olen suunnitellut että vaihtaisin isompaan, mutta haluaisin tietää mielipiteitä että mikä kannattaisi ostaa ja että millain nuo kuluttavat ja kuinka ripeitä on..
Autot joita olen miettinyt olisi siis:
- 525
- 530
- 535
Auton kulutus tarvisi pysyä melko samoissa lukemissa kuin 520:n (seka-ajossa ilman isompia kenkimisiä)
Toivottavasti löydät etsimäsiMB E220 CDI -10
Ex.VW T5.1 -11
Ex. Ford Transit Custom -14
Ex. VW Passat 2.0FSI -06
Ex. VW Golf+ -06
Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
Ex. Honda CBR900RR -96
Ex. E36 325i Coupé -94
Ex. LADA 2105 1200S -89
Ex. LADA 2107 1300S -87
Ex. E36 320i -91
Comment
-
-
Originally posted by GARFFi View PostEn puhu jumbo sinulle, mutta threadin aloittajalle. Mitä luulet, pysyykö noiden kahden kulutus suurinpiirtein samassa ku 520? Ei siihen voi päälle laittaa hiustakaan. Mutta jos oikeesti oot sujut kulutuksen kanssa nii kaadun juuri tonne 535-540i akselille.
Toivottavasti löydät etsimäsi
M60B30 kuluttaa suunnilleen samanverran normaaliajossa, kuin M20B20. Näin oman kokemuksen mukaan, tosin M20 oli automaatti ja M60 manuaali. Erittäin janoinen tilavuuteensa nähden toi M20DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View Post.
Ja kaikista tyhmintä mitä voi tehdä, on ostaa joku 300tkm ajettu paska 540i, se vasta kalliiksi tulee
Meinaan vaan, että vuonna 1996 valmistettu auto on nyt 14 vuotias, eli vähemmän ajetut ovat harvassa tai ruuvattuja.
Jos autolla on ajettu merkittävästi vähemmän kuin 300tkm niin kai sen lukeman pitäis alkaa ykkösellä?
Millään järkisyyllä tuskin pystyy kukaan päteivöiytynytkään huijari perustelemaan edes itselleen e34:n omistamista käyttöautona.
(Perheeni ajaa vuodessa kahdella tai kolmella 80 luvun BMW:llä 30-40 Tkm. Kulunkien erotuksella uudempaan nähden lyhentelisi kivasti uuden rutinofin velkaa, mutta näillä mennään silti, ja kivaakin on ratin takana ollut)Olli.
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostJa kaikista tyhmintä mitä voi tehdä, on ostaa joku 300tkm ajettu paska 540i, se vasta kalliiksi tulee
Öljyt ja tulpat olen vaihtanut.
Comment
-
-
Eiköhän se mene niin että kattelet kaikkia haitarilla 525-540. Sitten kun sattuu sopivan siisti ja hintaansa nähden näppärä näkökenttään niin päräytät oikeen ostamaan auton. Näinkin vanhoissa autoissa puhutaan nyt kuitenkin yksilöistä eikä enää oo valittavana "eiku mä haluun sen ehdottomasti ilmastoinnilla ja sporttinahat on ihan must". e60 voi ehkä valkata sitten noista eri sisustan väreistä ym. Helposti tulee vaan muuta kautta kalliimmaksi auton pitäminen jos pelkästään tuijottaa tuohon bensalaskuune60 535d -07 Monacoblau, e46 325ia cab -01, VW Golf 1.9tdi e39 540i -99, e34 540iA -93, e34 525i luxorbeige -89, talvipommi saab 9000cd 2.0t, e36 320i Bmw-Schwarz -91, e34 525i -91 Sterlingsilber metallic, e34 518i -90 Alpinweiß II, e21 315 -83 Diamantschwarz
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostM60B30 kuluttaa suunnilleen samanverran normaaliajossa, kuin M20B20. Näin oman kokemuksen mukaan, tosin M20 oli automaatti ja M60 manuaali. Erittäin janoinen tilavuuteensa nähden toi M20MB E220 CDI -10
Ex.VW T5.1 -11
Ex. Ford Transit Custom -14
Ex. VW Passat 2.0FSI -06
Ex. VW Golf+ -06
Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
Ex. Honda CBR900RR -96
Ex. E36 325i Coupé -94
Ex. LADA 2105 1200S -89
Ex. LADA 2107 1300S -87
Ex. E36 320i -91
Comment
-
-
m50b25 motti on tuohon varmaan noista kaikkista "järkevin" ja kyllähän siinäkin tehoa riittää, muttei se tuota koria mitenkään erityisen rivakasti vie.
Hinta-/laatusuhteeltaan varmaankin paras, mutta itse katselisin suoraan myös 540i (ja itseasiassa katselenkin).W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
Comment