Originally posted by joko
View Post
E39:n jälkeen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
tää sopisi ehkä tuonne halpis rengas keskusteluun... esim. nexen on pehmeällä seoksella ja hiljainen.
-
Pojat se on Kumho KU31.Originally posted by bemu2000 View Posttää sopisi ehkä tuonne halpis rengas keskusteluun... esim. nexen on pehmeällä seoksella ja hiljainen.
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
mulla oli yhdessä E39:ssä uudet Kumhon KU31 ja ne ei kyllä ollut erityisen hiljaiset.Originally posted by teropa View PostPojat se on Kumho KU31.
Tero
Comment
-
Ok, mulla ei ole siltä osin pahaa sanottavaa.Originally posted by bemu2000 View Postmulla oli yhdessä E39:ssä uudet Kumhon KU31 ja ne ei kyllä ollut erityisen hiljaiset.
Mutta, sanokaapas mikä on hiljainen ja epäuraherkkä rengas E60:een, 19" koossa?
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Itellä hyviä kokemuksia seuraavista, Hankook ventus v12, kumho ku31 (mutta se oli pienemmässä kokoluokassa, ei kokemusta isossa koossa), misukan ps2/3... contin sportcontact oli myös hyvä mutta en muista mikä niistä, nythän tuli uusi malli. sori ot.Originally posted by teropa View PostOk, mulla ei ole siltä osin pahaa sanottavaa.
Mutta, sanokaapas mikä on hiljainen ja epäuraherkkä rengas E60:een, 19" koossa?
Tero
Comment
-
Totta tämäkin, narinahela oli aika heikossa hapessa jolloin kulutti rengasta hivenen epätasaisesti. Melu kuitenkin alkoi voimistua jo paljon ennempää. Täytynee varmaan jossainvälissä taas tsekata kulmat ja olisko vaihdettavia osia kenties ja sitten uusi renkaat. Tosi paljon vain renkaiden hinnat saksassakin nousseet tai sitten katselen niitä vääristä paikoistaOriginally posted by Hemi View PostSitten ei olleet kulmat kunnossa ja/tai Narinahela tai/ja reaktiotangot loppu.
F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
Kävinpä istumassa uudenmallisessa (W212) E-sarjan mersussa ja taaskin oli sama juttu tuon ajoasennon suhteen. Ja jopas oli hyvin optimoitu ovien sulkemisen ääni, piti paukutella niitä kiinni monta kertaa kun kuulosti niin hyvältä. Harkitsen yhä koeajojen aloittamista...Originally posted by TJJ View PostKävin sitten istumassa E-sarjan mersussa, 2008 vuosimallissa. Siinähän sai hyvän ajoasennon, ratin riittävän lähelle ja kaasupoljinkin oli sopivassa kulmassa, muistikuvani mersujen penkeistä ja ajoasennosta oli ihan toisenlainen. Taidankin seuraavaksi kokeilla C-sarjan mersua. Lähiaikoina saatan jopa koeajaa jotain autoa...
Comment
-
voi pojat että on auton vaihto vaikeaa
ostaa sen mikä kiinnostaa ja myy pois, jos ei tykkää, tai jos alkaa kiinnostaa joku toinen enemmän
Comment
-
On se varmaan helppoa jos: on autokuume, on kova kauppamies, osaa päättää kiinnostuksen kohteen, löytää jonkun järkevän syyn vaihtoon eikä muiden autojen katselun jälkeen koe parkkipaikalla seisovaa omaa autoaan yhä melkoisen hienon näköiseksi. Tosi vaikeaksi se vaihto näyttää menevän kun mikään ylläolevista ei toteudu...Originally posted by bemu2000 View Postvoi pojat että on auton vaihto vaikeaa
ostaa sen mikä kiinnostaa ja myy pois, jos ei tykkää, tai jos alkaa kiinnostaa joku toinen enemmän 
Comment
-
Nyt on pakko kehaista tota kolmeysiä jos joku ei ole sitä tässä topicissa vielä tehnyt..
Tuli oltua pari viikkoa Jenkeissä lomalla ja ainoat kulkuneuvot oli Possu Panamera 4S ja SL500 Mese. Viimeyönä kun hyppäsin taas oman E39:n rattiin niin ei tullut ollenkaan "vittu mikä paska" fiilistä, vaan tuntui yhtä laatuautolta kun ennenkin ja suorastaan kivalta ajella. Myös selvästi hiljaisin kolmikosta. Aika hyvin mun mielestä kun muut kuitenkin yli 10x kalliimpia. Ei tietenkään poistu valoista ihan yhtä vaivattomasti mutta positiivinen yllätys anyway.Last edited by sonikk; 06-05-2011, 23:26.
Comment
-
A:sta B:hen on pitkä matka loppujen lopuksiOriginally posted by sonikk View PostNyt on pakko kehaista tota kolmeysiä jos joku ei ole sitä tässä topicissa vielä tehnyt..
Tuli oltua pari viikkoa Jenkeissä lomalla ja ainoat kulkuneuvot oli Possu Panamera 4S ja SL500 Mese. Viimeyönä kun hyppäsin taas oman E39:n rattiin niin ei tullut ollenkaan "vittu mikä paska" fiilistä, vaan tuntui yhtä laatuautolta kun ennenkin. Myös selvästi hiljaisin kolmikosta. Aika hyvin mun mielestä kun muut kuitenkin yli 10x kalliimpia.
Comment
-
noh, harvoin sitä järjellä auton vaihtoa voi perustella. varsinkin jos sen vaihdokin ostaa suomesta. itse en edes jaksaisi paria vuotta ajaa samalla autolla.Originally posted by TJJ View PostOn se varmaan helppoa jos: on autokuume, on kova kauppamies, osaa päättää kiinnostuksen kohteen, löytää jonkun järkevän syyn vaihtoon eikä muiden autojen katselun jälkeen koe parkkipaikalla seisovaa omaa autoaan yhä melkoisen hienon näköiseksi. Tosi vaikeaksi se vaihto näyttää menevän kun mikään ylläolevista ei toteudu...
ensin päätät budjetin, sitten laitat auton myyntiin ja samalla avaat mobilen. heti kun auto on myyty, varaat lennot saksaan ja haet mieluisan auton
jos vanha auto on hyvä ja ei meinaa uudempaan vaihtaa, niin sitten voi olla vaikea perustella vaihtoa muussa kuin kauppamielessä...
Comment
-
Tietyllä tapaa tuon vaikeuden ymmärtää, jos on ostamassa autoa "omaksi" eli useamman vuoden pitää ja päivittelee+ylihuoltaa reilulla kädellä sekä rahalla mieleiseksi omistussuhteen aikana, niin ymmärrettävästi haluaa valita auton joka sopii omiin tarpeisiin ja kantaa mahdollisimman pitkälle. Jos taas jobbaamishommia varten tai kokeilumielessä hankkii, niin etsii vaan kivasti varusteita sisältävän ja hankintahinnaltaan mahdollisimman hyvin linjassa olevan yksilön ulkomaalta, pääsee sitten puolenvuoden sisään eroon eikä kuluja juuri synny, jos ei kovin innostu sinä aikana kalliita vanne ym. päivityksiä tuunailemaan.BMW G20 330e M-Sport Dravit Grey metallic Individual
BMW F15 X5 30d M-Sport Mineralweiss metallic Semivoll
BMW E21 315 Alpinweiß Originell zustand
Ex.
BMW E90 335dA M-Sport 2011 Saphirschwarz Vollaustattung
BMW E39 530dA M-Sport Topasblau Touring, BMW E39 530dA M-Sport Touring Estorilblau Individual , BMW E46 330d M-Sport II Topasblau, BMW E36 328iA M-Sport Daytonaviolet Individual, BMW E39 528i M fahrwerke Cosmosschwarz, BMW E36 328i M-Sport Cosmosschwarz
Comment
Comment