Hyvin keskustelu lähtenyt lapasesta
. 968 on minusta lähinnä vaihtoehto jos hakee edullisempaa hyvää ratahuoraa, sen "fiilis" on muutoin laimeampi kuin perämoottorin (ei herneitä!
). Ketjun aloittajalle suosittelisin kuitenkin 964:n sijasta 87-89 G50 Carrera 3.2:sta.
+ klassinen muotoilu
+ simppeli mutta luotettava motronic-tekniikka
+ edullisempi hinta (25v tulee täyteen ensi vuonna...)
+ modausvaihtoehdot lähes rajattomat
Vaikka en ole kumpaakaan 911 mallia omistanut, yritän summata vähän omia havaintojani siitä mitä noilla olen ajellut ja asiaa seurannut.
- 231hv vs 250hv tehoero ei tunnu, uudempi on läskimpi
- 964:n takaripustus ei ole merkittävästi 3.2:sta parempi eli sama peruskäytös molemmissa
- 964:ssa airbagit ja abs, minusta turhat ja tähän ikään ehkä jo vikaherkät
- Lämppärin yms osalta C3.2 vain kesäkäyttöön, 964 varauksin myös talveen
- Huoltotarve melko sama molemmissa
- 964 nelivetoon en koskisi
Mitä tulee saman aikakauden bemmeihin niin omakohtaisesti olen E34 M5:n omistanut ja M6:sta ajanut ja minusta C3.2 on valovuoden hauskempi peli. E30 M3:sta en osaa muuta sanoa kuin että kaikki näkemäni yksilöt ovat olleet konevikaisia - ovat käyneet vain neljällä...

+ klassinen muotoilu
+ simppeli mutta luotettava motronic-tekniikka
+ edullisempi hinta (25v tulee täyteen ensi vuonna...)
+ modausvaihtoehdot lähes rajattomat
Vaikka en ole kumpaakaan 911 mallia omistanut, yritän summata vähän omia havaintojani siitä mitä noilla olen ajellut ja asiaa seurannut.
- 231hv vs 250hv tehoero ei tunnu, uudempi on läskimpi
- 964:n takaripustus ei ole merkittävästi 3.2:sta parempi eli sama peruskäytös molemmissa
- 964:ssa airbagit ja abs, minusta turhat ja tähän ikään ehkä jo vikaherkät
- Lämppärin yms osalta C3.2 vain kesäkäyttöön, 964 varauksin myös talveen
- Huoltotarve melko sama molemmissa
- 964 nelivetoon en koskisi
Mitä tulee saman aikakauden bemmeihin niin omakohtaisesti olen E34 M5:n omistanut ja M6:sta ajanut ja minusta C3.2 on valovuoden hauskempi peli. E30 M3:sta en osaa muuta sanoa kuin että kaikki näkemäni yksilöt ovat olleet konevikaisia - ovat käyneet vain neljällä...
Comment