Ei oikeen nappaa sähköautot ainakaan vielä. Varmaan pakko kuitenkin jossakin vaiheessa alkaa innostumaan. Mutta jos päästöjä haluataan alas bensan viinalla korvaaaminen voisi olla tulevaisuutta ennen sähköautoja?:think
Ei oikeen nappaa sähköautot ainakaan vielä. Varmaan pakko kuitenkin jossakin vaiheessa alkaa innostumaan. Mutta jos päästöjä haluataan alas bensan viinalla korvaaaminen voisi olla tulevaisuutta ennen sähköautoja?:think
Siinä kohtaahan kannattaisi alkaa tekemään sitten sähköä vaikka polttamalla sitä viinaa öljyvoimalassa.
-25 Toyota Proace City Verso
-23 Nissan Leaf
...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…
Ennenmuinoin selvisi kun vero laskettiin CIF-hinnasta. Nykyisin ei enää selviä, koska vero lasketaan hinnaston hinnasta, eikä todellisella kauppasummalla (myytäessä tai ostaessa) ole merkitystä.
Oho. Ompa salamyhkäistä jos saavat itse hinnoitella verottajalle mitä maksavat. En purematta kyllä niele. Jos alan tuomaan maahan tavaraa niin kyllä sille Eu:n ulkopuolelta tuoduista varmasti lasketaan tulli toteutuneesta kauppahinnasta, vai voinko ilmoittaa tullille ja verottajalle ”1€” ja maksan siitä verot ?. Vastaavasti voinko ilmoittaa verottajalle myyntivoitoksi itse valitsemani määrän ?. En luultavasti
Edelleen epäilen ja olen jopa melko varma että salaisissa verottajan tiedostoissa on nimenomaan autojen netto maahantuontihinnat ja näistä voisi laskea katteen. Tätä tietoa maahantuojat salaavat viimeiseen asti samoin kuin Oy Autoliike Ab verotuksessa piilotettujen myyntivoittojen siirtäminen kiinteistöyhtiöille.
Eikä siinä, näin tekisin itsekkin niin pitkään kun harmaatuontiautojen vero lasketaan suomen pyyntihinnoista jotka määrittelevät yllätysyllätys Oy Autoliikkeet Ab:t.
Kyllä ne alkavat kiinnostaa, kun sellaisella ajaa. Teslan potku on aina yhtä kiva ja i3 lähtee iloisesti kanssa.
Oho. Ompa salamyhkäistä jos saavat itse hinnoitella verottajalle mitä maksavat. En purematta kyllä niele. Jos alan tuomaan maahan tavaraa niin kyllä sille Eu:n ulkopuolelta tuoduista varmasti lasketaan tulli toteutuneesta kauppahinnasta, vai voinko ilmoittaa tullille ja verottajalle ”1€” ja maksan siitä verot ?. Vastaavasti voinko ilmoittaa verottajalle myyntivoitoksi itse valitsemani määrän ?. En luultavasti ��
Edelleen epäilen ja olen jopa melko varma että salaisissa verottajan tiedostoissa on nimenomaan autojen netto maahantuontihinnat ja näistä voisi laskea katteen. Tätä tietoa maahantuojat salaavat viimeiseen asti samoin kuin Oy Autoliike Ab verotuksessa piilotettujen myyntivoittojen siirtäminen kiinteistöyhtiöille.
Eikä siinä, näin tekisin itsekkin niin pitkään kun harmaatuontiautojen vero lasketaan suomen pyyntihinnoista jotka määrittelevät yllätysyllätys Oy Autoliikkeet Ab:t.
Sekoitat tullauksen ja autoveron. Tulli toki maksetaan todellisen CIF-hinnan mukaisesti, oli tuojana yksityinen tai yritys. Uusien autojen autovero maksetaan maahantuojan julkaiseman hinnastohinnan perusteella, eikä se ole millään tavalla sidoksissa auton myynti- tai ostohintaan.
Uusien autojen autovero maksetaan maahantuojan julkaiseman hinnastohinnan perusteella, eikä se ole millään tavalla sidoksissa auton myynti- tai ostohintaan.
Juuri näin, aivan, ilman muuta, näin se menee, totta kai, uskotaan.
Kyllä, koska Laakkosilla sun muilla ei ole mitään järkevämpää verosuunnittelukeinoa kuin kusettaa autoveroissa. Laita nyt jo valot päälle.
Jos tässä joku ilman autoverovaloja, säkkipimeässä, vähintään vuodesta 1995 ajellut niin se on tulli.
Ylimääräinen autovero ei käy laakkosen kukkaron päälle koska velvollinen suorittamaan autoveroa on se, joka merkitään rekisteriin ajoneuvon omistajaksi.
Joo sama fiilis . Alkoi itseäkin kiinnostaa kun vaikutti oikein järkevän hintaiselta.
Ei siellä kaikki ollut järkihintaan, mutta esim uusi Leaf ja Quasqai oli sellasella hinnalla että nopeutti varmaan monen päätöksentekoa. Bemareissa oli kai joku yks tai kaks kappaletta jotka oli hinnoiteltu agressivisesti facebook kamppiksen takia ja aiheuttivat varmaan enemmän asiakkaissa mielipahaa kuin muuta. Muistaakseni BMW 530e oli myös hyvällä 24kk hinnalla.
Autoverkkokaupalla on hyviä tarjouksia välillä joten jos konsepti kiinnostaa niin kannattaa käydä normihinnat läpi ja odottaa erikoistarjouksia.
Comment