Originally posted by jr66
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mitä mieltä olet sähköautoista?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jr66 View PostMiksi patteriauto maksaa niin saatanasti ? Veron takia ? No, bensakone on aina bensakone.
Vastaukseni onkin, härski kate.
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostMuistan kun Led valo julkistettiin, keksijä (japanilainen?) kertoi Led valon valmistuskustannuksen olevan 1000 osa vastaavasta hehkulampusta, kuinka ollakkaan minusta led valot maksaa kuitenkin kolmin nelin kertaisen hinnan hehkupolttimoihin/halogeeneihin verrattuna.
Vastaukseni onkin, härski kate.Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
-
Originally posted by Carbonfiber View PostEi pidä paikkaansa. Jokainen Tesla tuottaa turskaa tehtaalle.e39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
Ioniq5 AWD -22
Leaf 40kwh -18
Comment
-
-
Originally posted by 205/65-15H View PostTeslan kate on n. 25% mutta investoinnit pitävät tuloksen pakkasella.-22 Lexus ES300h
-08 Subaru Impreza
...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…
Comment
-
-
Originally posted by 205/65-15H View PostTeslan kate on n. 25% mutta investoinnit pitävät tuloksen pakkasella.
Comment
-
-
Originally posted by -Markus- View Post
Comment
-
-
Originally posted by Remotion View PostTämä kuulostaa realistiselta. Ainakin model S:n sisustaan ja penkkeihin ei ole käytetty minkäänlaista rahaa. Siihen keskelle on naulattu se iso pädi ja penkit on niin muodottomat luttanat että voisivat olla ylivuotisesta trabantista. Rengasmelu on pahempi kuin 90-luvun lopun seateissa.
Itsekin jonotan model3, 330e tai eGolf puoleen hintaan Saksasta ois kans mielessä, vähän riippuu tuon miniteslan hinnasta ja laadusta mihin suuntaan mennään....Last edited by 205/65-15H; 02-11-2017, 16:12.e39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
Ioniq5 AWD -22
Leaf 40kwh -18
Comment
-
-
^Vähän ärsyttävää markkinointitaktiikkaa ainakin käyttävät sen suhteen kaikkine vertailuineen johonkin Bugatti Chironiin. Yhtä tarpeellinen vertaus kuin tämä:
Lisäksi kaikenmaailman renkailta mitatut 10000Nm-lukemat jne. bullshit-hype-jutut...
Varmasti kiihtyy kovaa jne. mutten näe pointtia tuossa 12-vuotiaiden fanipoikien villitsemisessä. Ei heillä ole rahaa Teslaan... :think'00 Audi TT 1.8T Quattro//'92 Lexus LS400//'89 205 Green//'96 Ford Bronco Eddie Bauer//'99 Xsara VTS "Endurance Saloon" Project
Comment
-
-
Olisivat nyt julkaisseet bussin myös! Viis sekkaa nollasta satkuun ja johan alkais joukkoliikenne kelvata kiireisemmillekin Tosin lonkkavaivaiselle seniorikansalaiselle pitää sitten löytyä istuinpaikka ennen kuin kiihtyvyys vie jalat alta
Vakavammin ottaen, en voi välttyä ajatukselta että julkistuksilla koitetaan viedä huomiota pois model 3:n tuotantoongelmista?
Viimeisen kolmen vuoden aikana on tullut matkattua aika ajoin täkäläisen autoteollisuuden täyssähköisissä ja hybridi-kulkineissa, ajavat asiansa eikä niitä pahemmin tien poskessa hyytyneinä näy :think
BMW:ltä (tai tarkemmin ottaen valmistaja taitaa olla BMW-Brilliance) löytyy mallistosta mm. BMW X1 xDrive25Le Kiinan markkinoille
Comment
-
-
Syy Teslojen suuriin hetkellisiin huipputehoihin on pääasiassa siinä, että autoihin on haluttu suuri akku nopealla latauksella. Nopea lataus jopa 100kWh akulle vaatii julmetusti tehoelektroniikalta ja tämä se maksaa itse fyysisten akkujen kanssa niin paljon, että tehokkaiden sähkömoottorien kulu on mitätön näihin muihin nähden.
Mutta tuo hyvä suorituskyky on sitten markkinointiosaltolle parasta mahdollista markkinointimateriaalia, autot myydään mielikuvilla ja sähköautoiluun on ihmisillä poikkeuksellisen paljon ennakkoluuloja. Mikäs sen parempaa mielikuvissa, kuin että se naapurin 600 heppanen AMG mersu jää kattelemaan perävaloja aamulla siinä moottoritien rampissa.
Tuossa juuri sitä markkinointimateriaalia, ei noista Teslalle jääneistä autoista mikään ole hidas. Toki kaikki me tiedetään, mitenkä kävisi, jos yritettäisiin moottoriradalla muutama kierros tai autobaanalla vähän repästä 200km siirtymä isojen poikien vauhteja....mutta tämä on sitä markkinointia.
Comment
-
Comment