Mikähän olisi hyvää tököttiä, jolla saisi nuo auringon polttamat ikkuna- ja ovilistat taas mustiksi ja hyvännäköisiksi? Ja tietysti jotain semmosta mitä saattaa löytyä jostain varaosapuljusta tms
wurtin muovin kiillotus ainetta olen joskus käyttänyt, saa sillä ainakin myynti kiillon en muista kauanko kesti
Kokeile varovasti elpyykö kuumailmapuhaltimella, sitten joku hoitoaine siihen niskaan. Älä sorru mustiin värivahoihin.
Kuplii aivan saatanan herkästi.
Tota Würthin tököttiä on mulle kehuttu, ei ole omaa kokemusta.
Monesta tuotteesta on itellä huonoja kokemuksia mutta Autoglymin Bumper Care vai mikähän oli, toimii. Vihree etiketti ja sellasta vihreetä hammastahnan näköstä tavaraa.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Voiko pitää paikkansa ku varaosamyyjä puhu vähän siihen malliin että oisin itse särkenyt startin (alle 1kk ehti olla kii). Takuu päätöstä pitää odottaa kuukauden päivät ja nyt jäi mietityttää että voiko olla mahdollista.runko oli ehyt mutta solenointi vaan naksu ku avainta käänsi.
Voiko pitää paikkansa ku varaosamyyjä puhu vähän siihen malliin että oisin itse särkenyt startin (alle 1kk ehti olla kii). Takuu päätöstä pitää odottaa kuukauden päivät ja nyt jäi mietityttää että voiko olla mahdollista.runko oli ehyt mutta solenointi vaan naksu ku avainta käänsi.
Siis oli autossa kiinni ja toimi tuon kuukauden ok?
Jos noin niin tuskin itse sitä rikoit. Jos tulee takaisin ettei mene takuuseen niin kysy mitä sieltä on rikottu ja miten.
Siis oli autossa kiinni ja toimi tuon kuukauden ok?
Jos noin niin tuskin itse sitä rikoit. Jos tulee takaisin ettei mene takuuseen niin kysy mitä sieltä on rikottu ja miten.
Juu oli kiinni sen kuukauden ja toimi oikein.
Okei näin teen, kiitokset vastauksesta
Tuli pikkuinen pulma katsastuskonttorilla kun eivät suostu vertaa 325e kuutiotilavuutta, kuulema ei löydy niitten tietokannasta...
Onko jollain jotain lappua tai muuta millä voisi todistaa että tommoinenkin kulkine on ollut liikenteessä bmw tehtaalta lähtiessä
Kiitos
PS: Nettisivut ei kelpaa kuulema
-Jari
Vaihda konttoria, täysiä urpoja. Nettisivut ei kelpaa eivät sitten konttorillakaan voi katsoa mitään netistä tuon per.
Esim. v. -86 käyttöohjekirjassa on sivulla 3 lista autoista joita ko. kirja käsittelee, 4. ylhäältä 325e...
Tuommoinen askarruttaa, enkä ole tullut törmänneeksi tietoon. Mihinkä momenttiin pallonivelien mutterit kirrataan. Ne kun tuntuu järkiään "venyvän" loputtomiin kääntäessä, niin ei oikein perus pultin kokoon perustuvaan momenttiarvoon uskalla vetää ilman parempaa tietoa.
Tässä tapauksessa autona e28 pohjainen e24, mutta ilmiö on toki sama kaikissa muissakin
Kävin koeajamassa 190tkm ajettua autoa (ford ) jossa myyjä sanoi kolmoselle vaihdettaessa rusahtavan, eli laatikossa jotain häikkää. Noh, en ko. rusausta löytänyt, mutta minusta tuo tärryytti aikalailla kun vähänkin urheilullisemmin vaihtoi, ihan sama mitä, vaihdetta, eli juuri kun nostat kytkimen ja painat kaasua. Tuntui että koko kojelauta irtoaa kun täräytti aina vaihdettaessa. Rauhallisesti vaihtaessa ei tuntunut tärytystä eikä kytkin muutenkaan tuntunut luistavan. Eikös tuo nyt kuitenkin ennemmin kytkimessä tuo vika ole kuin laatikossa ja kytkinpaketin vaohdolla selviäisi? Oli muuten asiallinen käyttis ja hyvin huollettu.
Tuommoinen askarruttaa, enkä ole tullut törmänneeksi tietoon. Mihinkä momenttiin pallonivelien mutterit kirrataan. Ne kun tuntuu järkiään "venyvän" loputtomiin kääntäessä, niin ei oikein perus pultin kokoon perustuvaan momenttiarvoon uskalla vetää ilman parempaa tietoa.
Tässä tapauksessa autona e28 pohjainen e24, mutta ilmiö on toki sama kaikissa muissakin
Ja itse itselle vastaten. Eräs löytämäni momentti tähän on jenkkifoorumilta koskien e34:n samaa paikkaa: 127Nm. Kuulostaa järkevältä: käytän sitä.
Kävin koeajamassa 190tkm ajettua autoa (ford ) jossa myyjä sanoi kolmoselle vaihdettaessa rusahtavan, eli laatikossa jotain häikkää. Noh, en ko. rusausta löytänyt, mutta minusta tuo tärryytti aikalailla kun vähänkin urheilullisemmin vaihtoi, ihan sama mitä, vaihdetta, eli juuri kun nostat kytkimen ja painat kaasua. Tuntui että koko kojelauta irtoaa kun täräytti aina vaihdettaessa. Rauhallisesti vaihtaessa ei tuntunut tärytystä eikä kytkin muutenkaan tuntunut luistavan. Eikös tuo nyt kuitenkin ennemmin kytkimessä tuo vika ole kuin laatikossa ja kytkinpaketin vaohdolla selviäisi? Oli muuten asiallinen käyttis ja hyvin huollettu.
Vauhtipyörässä lienee vika... Yleensä se selviää kun antaa audon vapaalla käydä tyhjäkäyntiä, jos ääni muuttuu kun painat kytkimen pohjaan niin vika lienee vauhtipyörässä... Ei ole ihan ilmainen remontti, 4 numeroiseksi tahtoo venyä jos ei itse vaihda...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment