Originally posted by Ramzez
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Autonostureista?
Collapse
X
-
osta sitten sellainen missä on mekaaniset lukot. Pelkän hydrauliikan varaan en jättäisi autoa kovin pitkäksi aikaa.
Originally posted by Ramzez View PostOlen itsekin harkinnut nosturia, tosin saksimallista ja vain metrin nostavaa kun nostin tulisi isäukon talliin, johon ei kunnollinen nostin mahdu. Oma budjettini venyy vielä nostimeen, mutta ei kokonaisen hallin rakentamiseen.
Olen muutamaan otteeseen nähnyt Tampereella Biltemassa erästä nostinta ja mahtaakohan sillä tehdä mitään? Hinta 2t€.
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Tyokalut-ja-korjaamon-varustus/Nostotyokalut/Saksinostin3-tonnia-158400/
F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by Pekuz View PostHydraulinen Nussbaum ehdottomasti, jos ei olla penninvenytys budjetilla liikkeellä.
Merkkituotteista Stenhoj ja Rotary ovat omasta mielestäni huonoimmat. Kiinalaista nostinta en edes ajattelisi.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
mulla on nyt kuukauden ollu käytössä kärkkäiseltä ostettu Torin merkkinen 2 pilari nosturi. Nostaa 4000kg. Varmasti samaa kamaa kuin nuo muutkin kiinalaiset.
Tähän asti oon ollut ainakin tyytyväinen nosturi pelannu niinkun kuuluukin.
Kannattaa ehottomasti ostaa se 2 pilari nosturi sähkölukoilla, eikä manuaalisilla!
Kärkkäisen nosturi makso 1890e kotiinkuljetettuna. Nosturissa sähkölukot.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostMitäs tuollaisia voisi etsiä ?
"siirrettävä" on ehkä vähän väärä termi mutta kuitenkin.
Saishan tuo ehkä nostaa jonku 20-40cm korkeemmalle niin ois parempi...
Comment
-
-
Originally posted by jukkae View Posthttp://www.mstuonti.fi/?page=tuottee...la=10&item=209
"siirrettävä" on ehkä vähän väärä termi mutta kuitenkin.
Saishan tuo ehkä nostaa jonku 20-40cm korkeemmalle niin ois parempi...
Ei ole toistaiseksi tuota mallia saatavilla.
Comment
-
-
Originally posted by juhomo View Postmulla on nyt kuukauden ollu käytössä kärkkäiseltä ostettu Torin merkkinen 2 pilari nosturi. Nostaa 4000kg. Varmasti samaa kamaa kuin nuo muutkin kiinalaiset.
Tähän asti oon ollut ainakin tyytyväinen nosturi pelannu niinkun kuuluukin.
Kannattaa ehottomasti ostaa se 2 pilari nosturi sähkölukoilla, eikä manuaalisilla!
Kärkkäisen nosturi makso 1890e kotiinkuljetettuna. Nosturissa sähkölukot.
En tiedä mikä malli tuo on, mutta kyllä rakenteissa on isoja eroja. Suurimmat erot tulee ehkä käpälärakenteen tukevuudessa ja pilarien materiaalivahvuudessa.
Pumpuissa ja sylintereissä tuskin on käytön kannalta isoja eroja. Sinulla tuntui olevan tärkeintä että saat halvimman mitä markkinoilta löytyy, vaikka hintaeroissa puhutaan kympeistäTuosta Kärkkäisen mallista ei taida ainakaan suomessa olla kovin pitkäaikaisia kokemuksia, kun ovat vasta alkaneet sitä tuoda.
Last edited by bemu2000; 03-11-2013, 20:14.
Comment
-
-
kyllä se hinta ero sinun ja kärkkäisen nosturin välillä oli 200e koska rahtikulut joudutaan ottamaan huomioon. Olisin kyllä ollut valmis maksamaan tuon 200e lisähintaa jos sinä tai joku muu olisi voinut perustella miten nosturi paranee tuolla 200euron lisäsijoituksella.
Kaverilla Launch nosturi omalla korjaamolla ja ainakin minun mielestä tuo kärkkäisen malli ei ainakaan huonompi ole.
Kärkkäisen mallissa nosturin lattiaan pulttaaminen tuntuu kilpailijoihin verrattuna järkevämmältä sillä tolpissa kiinni sukset joiden ansiosta rakenne on tukevampi.
Comment
-
-
Mulla tämä, yli vuoden ollut aktiivisessa käytössä, no problems. Ostaisin myös ammattikäyttöön rengasnosturiksi. Hankintapaikka onkin jo käsitelty usein, vaivattomimmin varmaan bemulta.
http://www.mstuonti.fi/?page=tuottee...ala=11&item=16sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Originally posted by suppari View PostMulla tämä, yli vuoden ollut aktiivisessa käytössä, no problems. Ostaisin myös ammattikäyttöön rengasnosturiksi. Hankintapaikka onkin jo käsitelty usein, vaivattomimmin varmaan bemulta.
http://www.mstuonti.fi/?page=tuottee...ala=11&item=16
Mulla on toi itselläkin käytössä.
Comment
-
-
Originally posted by suppari View PostMulla tämä, yli vuoden ollut aktiivisessa käytössä, no problems. Ostaisin myös ammattikäyttöön rengasnosturiksi. Hankintapaikka onkin jo käsitelty usein, vaivattomimmin varmaan bemulta.
http://www.mstuonti.fi/?page=tuottee...ala=11&item=16
Jos nyt rakentaisin tallia niin hankkisin tuollasen upotettavan mallin, mutta muutaman betonilaatan avulla saa tuohon kyllä matalankin auton hyvin kyytiin.E24 - M88/3 N/A
E85 - M54 Supercharged
G26 - M50 Supercharged
IG:kamamikko
Comment
-
-
Tuolla kiinan nostimen CE merkinnällä ei sitten ole tosielämässä välttämättä yhtään mitään merkitystä.
Valmistaja tai maahantuoja saa tuotteelleen CE merkinnän kunhan vakuuttaa tuotteen täyttävän vaatimukset. Mikään ulkopuolinen taho ei tee laitteelle tarkistusta merkin saamiseksi. CE merkintä lyhyesti.
Ei nyt liity nostimeen, mutta CE merkkiin kuitenkin. Aamulehti. Jouluvaloja sentään valvotaan satunnaisesti tukesin toimesta ja nämä romut jäävät kiinni.
Tämäkin on vaan mutuilua, mutta kuitenkin..
Pudotan auton ja saan tapaturman kiinannostimessa olevan valmistuvian takia. Nostimessa on tuo kiva china export merkintä. Oletetaan että nostimen on vaikkapa asentanut valtuutettu asentaja ja sillä on vuosikatsastuskin suoritettu. Vakuutusyhtiö alkaa nuuskimaan ja toteaa että nostin ei ole vaatimusten mukainen, seuraavaksi alkaa maahantuojan ahdisteleminen ja viimeisenä valmistajan hiostaminen virheen takia. Tuota viimeistä ei saada ikinä vastuuseen kun kyseessä on kiinalainen valmistaja. Hyvällä tuurilla tapaturman kokenut asentaja ei ikinä saa korvauksia.
Kiinalaiset ei noudata kaikkia säännöksiä aina kunnioitettavalla tavalla ja esimerkiksi ruuvitavarassa on vaihtelua aivan älyttömästi. Kiinalaisen toimittajan mukaan tavara on kuitenkin aivan oikea heidän omien standardien mukaan. Joissakin kiinannostimissa on näitä "suklaaruuveja" käytössäkin. Kaikissa halpakaupan kiinalaisissa moottorinostimissa ja moottoripukeissakin on ruuvit joiden lujuusluokka on jotain 4,8. Hyvin kestää, kunnes..
Minä en kiinalaista nostinta omaan talliin laita. Ajaisitko sinä kiinalaisella autolla mieluummin kuin BMWllä?''No smoke without a fire, but no fire without a diesel''
Comment
-
-
Autonostin yleisesti: Hydraulisylinterit 2kpl ja metallipalkkeja sekä mekaaniset lukot. Kyllä mä tuollaisen alle uskallan mennä, näkeehän sen äkkiä, onko saumat murtuneet tmsJolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-
Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
PM tavoittaa, puhelimella ei.
Comment
-
Comment