Öö. Numero talteen puh muistiin. Sitte päivitä lista wattsappis niin näet onko liitymän omistajal asennettuna.
Sit ei muutaku tsätti laulamaan
Joo, teknisesti tuon osasin kyllä . Ihmettelin vaan, että vastaavatko konservatiiviset saksalaiset noihin viesteihin.
Jännä juttu muuten, alunperin ymmärsin, että molemmilla on oltava toistensa numerot muistissa, mutta näyttää tosin toimivan noin, että vain itsellä on numero tallennettuna.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Komeat kelit Saksassa tällä hetkellä 3 autoa matkalla Suomea kohti.
Vikingin ja Siljan laivat tuntuvat näin kesällä olevan melko täynnä joten kannattaa varata matkat ajoissa..
Harmittavasti jouduttiin jäädä reeperbahnille yöksi :think Huomenna kapellskärista-naantaliin yölaivalla.
Last edited by jumuli; 21-07-2015, 18:12.
Reason: Kirjoitusvirhe
Joo, teknisesti tuon osasin kyllä . Ihmettelin vaan, että vastaavatko konservatiiviset saksalaiset noihin viesteihin.
Jännä juttu muuten, alunperin ymmärsin, että molemmilla on oltava toistensa numerot muistissa, mutta näyttää tosin toimivan noin, että vain itsellä on numero tallennettuna.
Kaikki ovat vastanneet joilla last login parin päivän sisällä.
Tosin auto joka minulla tärppäsi ei tullut wa kautta. Vanhemmalta gynekologilta ihan puh soitolla.
Joo soppelit kelit. Alpeilla myös mahtava sää. Slovakias +37 phuuh. Tatri vuoriston päällä ja pohjoispuolel vain +20. Kunnes taasen Liettuas jo +25C
Kävin pari viikkoa takaperin Saksassa katsomassa paria autoa, liikkeessä kylläkin mutta ehkä enemmän häkkipaikka kuin merkkiliike. Ei missään nimessä silti pahimmasta päästä.
Piti olla ilmoituksen ja kuvien mukaan priima, vaan toisin kävi paikalle päästyä.
Auto ei ollutkaan ajokunnossa vaan jossain remontissa - pyysin sitä päästä näkemään ja lopuksi vastentahtoinen myyjä päästikin. Autoliikkeen takana olevassa hallissa oli levällään Lambo, 2kpl M6, suht uusi GT Mustang ja jotain muutakin. Kaikista autoista oli ratit irti joista yhtä joku kaveri ruiskumaalilla paikkasi - muut odottivat vieressä samaa käsittelyä.
Ensimmäisestä M6sta, jota olin menossa katsomaan, puuttui lakka n. neljäsosasta hiilarikattoa ja sisällä oli 350tkm ajetun näköistä. Toisesta puuttui tuulilasin ympäriltä tiiviste ja muutenkin aika finalistin näköinen peli.
Kun kysyin ensimmäisen kilometrejä, oli vastaus "about 100 thousand". Toisesta kun kysyin, oli vastaus "about 100 thousand".
Huvikseni kysyin myös Lambosta. Vastaus oli "everything is about 100 thousand".
Että näin. Jäi autot kauppaan. Myymälän puolella oli 3 Lamboa lisää, 996 turbo, läjä mersuja, E92 M3 sun muuta. Kaikki varmaan olisivat myös olleet "about 100 thousand" ajettuja.
Melkosta.. kyllä on kaikenlaisia koijareita. Onneksi ite on vielä välttynyt moisiin ansoihin astumiselta. kop kop.
Se merkkiliike ja sieltä historian tarkastus vaan alkaa olemaan aika tärkeä juttu nykysin..
Saksassa asuu kuitenkin about 80 miljoonaa ihmistä, joten sinne mahtuu jos minkälaista hiihtäjää. Kuinka monta tapausta on sitten yleistä, niin en tiedä. Suomalaiset jobbarit kyllä osaavat mainostaa ja pelotella suomalaisia heti kun kuulevat jotain tällaista Saksan puolelta ja sitten on jo lööppi iltapäivälehdissä "Saksasta auton ostaminen entistä vaarallisempaa! Katso kuvat!" Kaikki saksalaisetkaan tuskin ovat tällaisesta huijauksesta tietoisia.
Nykyään ainakin joillain paikkakunnilla auto pitää jättää tarkastukseen (n. 2h), jonka aikana tarkastavat auton tiedot, ennen kuin saa kilvet ja paperit kuntoon. Tässä eliminoidaan ihan hyvin varastetun auton mahdollisuus.
Järki kuitenkin käteen autokaupoilla, niin Suomessa, Saksassa kuin muuallakin. Normaalia halvempi on yleensä syystä halpa ja jos myyjä epäillyttää, niin unohtaa kyseisen auton mieluummin kun ottaa riskiä.
Kävin pari viikkoa takaperin Saksassa katsomassa paria autoa, liikkeessä kylläkin mutta ehkä enemmän häkkipaikka kuin merkkiliike. Ei missään nimessä silti pahimmasta päästä.
Piti olla ilmoituksen ja kuvien mukaan priima, vaan toisin kävi paikalle päästyä.
Auto ei ollutkaan ajokunnossa vaan jossain remontissa - pyysin sitä päästä näkemään ja lopuksi vastentahtoinen myyjä päästikin. Autoliikkeen takana olevassa hallissa oli levällään Lambo, 2kpl M6, suht uusi GT Mustang ja jotain muutakin. Kaikista autoista oli ratit irti joista yhtä joku kaveri ruiskumaalilla paikkasi - muut odottivat vieressä samaa käsittelyä.
Ensimmäisestä M6sta, jota olin menossa katsomaan, puuttui lakka n. neljäsosasta hiilarikattoa ja sisällä oli 350tkm ajetun näköistä. Toisesta puuttui tuulilasin ympäriltä tiiviste ja muutenkin aika finalistin näköinen peli.
Kun kysyin ensimmäisen kilometrejä, oli vastaus "about 100 thousand". Toisesta kun kysyin, oli vastaus "about 100 thousand".
Huvikseni kysyin myös Lambosta. Vastaus oli "everything is about 100 thousand".
Että näin. Jäi autot kauppaan. Myymälän puolella oli 3 Lamboa lisää, 996 turbo, läjä mersuja, E92 M3 sun muuta. Kaikki varmaan olisivat myös olleet "about 100 thousand" ajettuja.
Comment