Tutkailin et vaihtaa sen viiksiyksikön. 450e maksaa. + koodailut.
Ei tullut ostettua sitten, ei ollut ihan semmonen jota olisin kaivannut, motariajoa paljon ja tuo E39 on siellä kivempi :/
Jos olit BMW:n merkkiliikkeestä ostamassa, niin yleensä n.500€ lisävarusteet saa tingattua kyllä siihen vaihdokkiin mukaan
Jos olit BMW:n merkkiliikkeestä ostamassa, niin yleensä n.500€ lisävarusteet saa tingattua kyllä siihen vaihdokkiin mukaan
Olin tinkinyt jo 400e alennuksen . Ois tietty pitäny kysästä mitä mieltä ne olis ollu tuosta lisäyksestä.
Jooh, veikkaan et jos aurauskulmat oli pieles tai madaltais hiukan niin olisi ollut parempi maantielle.
Last edited by Järppä; 08-03-2012, 09:03.
Reason: Lisäys
Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
Top Gear review
Voisiko joku dieselin omistaja katsoa salavalikon kautta paljonko moottorin lämpötila on kaupunki ajossa. Aamusella kerkesin poikkeuksellisesti ajamaan vain 25 min matkan (20km) kaupunki ajoa ja moottori lämmöt oli vain 60 asteen tienoilla. Pieni pätkä motaria nosti lämmöt 70 tienoille mutta maksimi lukema 76 ast (ulkolämpötila -11 C). Hemmetin huono viikko alkaa tutkiskelemaan näitä kun ei pääse ajaa normaalia matkaa ja töissä menee 12 h.
"Takuuta" kun on jäljellä niin pakko tutkia termarin kunto, eiköhän sen saa takuuseen jos ei lämmöt nouse kunnollisiksi jotta DPF alkais polttaa. Onko nämä nyky ajan common rail dieselit niin kylmiä että kone kestää lämmetä pitkän tovin.
Auto on 123dA
Vikakoodeja ei ollut joten olettaisin että pitäisi toimia niin kuin pitääkin.
EDIT: Kävin tuhlaamassa ruokatunnin ajamalla Kehä III 33 kilsaa niin sain kyllä lämmöt matkan puolen välin jälkeen nousemaan 85-89 C parhaimmillaan, joten pitäis olla kunnossa. (Pakkasta -3.5 ast) Pitää vielä tutkasta kaupunki ajon lämmöt.
Eka dieseli alla niin joutuu kyselee tyhmiä joten anteeksi.
Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
Top Gear review
Tervehdys! Menin heräteostoksena hankkimaan tuollaisen 08 120d Coupen(110tkm ajettu) ja nyt olisikin pari kysymystä ko.pulkkaan liittyen.. Apukuskin ikkuna kerkesikin jo sekoilemaan ja tämä korjaantui ikkunoiden "kalibroinnilla", kiitos ohjeista Justabananalle! Mutta asiaan, eli kannattaako tuosta poistattaa nuo imusarjan läpät esim. rahulla tuusulassa? Ja miten näissä on kytkimet kestänyt?. Tässä yksilössä on ohjelma ollut käytössä ~100tkm mutta kytkin ei vielä oireile.. Tuo jakopää lienee potentiaalisin riskitekijä näissä 130kw koneissa?.. Autossa on myös Eibachin Pro street s alusta ja kaikinpuolin olen ollut hankintaani tyytyväinen!
Hemmetin sekavaa onko vai eikö ole N-sarjan diesel koneessa läppiä, räjäytyskuvassa sanotaan että Intake manifold with flap control mutta kuvassa ei läppiä näy?.
Keskusteluissa on mainittu että M-sarjan koneessa on läpät N-sarjassa ei ole. Löysin myös keskustelun jota en enää löydä jossa joku oli purkanut N-sarjan imusarjan ja totesi ettei läpät irtoa ilman rälläkkää ja ihmetteli irtoamisen mahdollisuutta.
Viisaammat korjatkoon mikä on totuus sitte:think.
Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
Top Gear review
Hemmetin sekavaa onko vai eikö ole N-sarjan diesel koneessa läppiä, räjäytyskuvassa sanotaan että Intake manifold with flap control mutta kuvassa ei läppiä näy?.
Keskusteluissa on mainittu että M-sarjan koneessa on läpät N-sarjassa ei ole. Löysin myös keskustelun jota en enää löydä jossa joku oli purkanut N-sarjan imusarjan ja totesi ettei läpät irtoa ilman rälläkkää ja ihmetteli irtoamisen mahdollisuutta.
Viisaammat korjatkoon mikä on totuus sitte:think.
N47-koneessa on läpät, tosin itse olisin enemmän huolissani em.moottorin
jakopäästä.
N47-koneessa on läpät, tosin itse olisin enemmän huolissani em.moottorin
jakopäästä.
Tiedossa on, kuulemma kuulee käynti äänestä kun ketju on venynyt. Kysytään nyt kun asia tuli puheeksi että onko kellään tietoa tehtiinkö näihin jotain takaisin kutsuja jakopään osalta. Aktioita ei ollut avoimena. Kuinka iso duuni on tarkistaa venymä!
Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
Top Gear review
Tiedossa on, kuulemma kuulee käynti äänestä kun ketju on venynyt. Kysytään nyt kun asia tuli puheeksi että onko kellään tietoa tehtiinkö näihin jotain takaisin kutsuja jakopään osalta. Aktioita ei ollut avoimena. Kuinka iso duuni on tarkistaa venymä!
Bemari ei liene ole asiaa virallisesti myöntänyt, tai ainakaan tullut vastaan kustannuksissa? Mitä nyt olen aiheesta lueskellut niin eipä sitä paljoa tarkistella kun sijaitseekin vielä tuolla laatikon puolella.. Eli jos ääntää reilusti niin ei muuta kuin laatikko ja kone pois ja uutta osaa?.. Ilmeisesti menee kampiakselikin uusiksi näissä tapauksissa.. Lieneekö noita uusia osia parannettu vai onko nekin samaa kuraa?.. No itse suhtaudun asiaan niin että se menee jos on mennäkseen
Bemari ei liene ole asiaa virallisesti myöntänyt, tai ainakaan tullut vastaan kustannuksissa? Mitä nyt olen aiheesta lueskellut niin eipä sitä paljoa tarkistella kun sijaitseekin vielä tuolla laatikon puolella.. Eli jos ääntää reilusti niin ei muuta kuin laatikko ja kone pois ja uutta osaa?.. Ilmeisesti menee kampiakselikin uusiksi näissä tapauksissa.. Lieneekö noita uusia osia parannettu vai onko nekin samaa kuraa?.. No itse suhtaudun asiaan niin että se menee jos on mennäkseen
Kysyttiin asiasta saksalaiselta BMW myyjältä, joka kertoi ongelman olevan vain alkupään versioissa. Ja tosiaan kone on "väärinpäin" niin, että jakopää on ohjaamoa päin, eli ei pääse käsiksi.
juu ei pääse käsiks ilman purkua, kone on niin lähellä tulipeltiä että terkut.
Lähetin BMW:lle kyselyn asiasta mutta tuskin vastaavat.
Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
Top Gear review
juu ei pääse käsiks ilman purkua, kone on niin lähellä tulipeltiä että terkut.
Lähetin BMW:lle kyselyn asiasta mutta tuskin vastaavat.
Meidän pitäis varmaan pitää miitti että voidaan kuunnella kummalla rallattaa enemmän?.. Ja eihän sitä tiedä jos ne antais maahantuojalta urakka-alennusta kun viedään kerralla näitä romuja purkuun vähän useampi
Meidän pitäis varmaan pitää miitti että voidaan kuunnella kummalla rallattaa enemmän?.. Ja eihän sitä tiedä jos ne antais maahantuojalta urakka-alennusta kun viedään kerralla näitä romuja purkuun vähän useampi
Sopii vallan mainiosti ykkösten miitti.
Muita osallistujia?! :think
Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
Top Gear review
Tiedossa on, kuulemma kuulee käynti äänestä kun ketju on venynyt. Kysytään nyt kun asia tuli puheeksi että onko kellään tietoa tehtiinkö näihin jotain takaisin kutsuja jakopään osalta. Aktioita ei ollut avoimena. Kuinka iso duuni on tarkistaa venymä!
Koeajoin viime kesänä Espoossa yhden M-Sport varustellun 120d Coupen, oli vm. 2008 ja silloin 85 tkm ajettu. Piti niin pahaa ääntä se moottori, että jäi kauppojen hierominen siihen. Tosin vaikutusta oli myös sillä, että oli muutenkin aika huonosti pidetyn oloinen auto.
Nyt kun puhutte asiasta, niin hyvin todenäköisesti oli jakopääviasta kysymys. Onneks ei tullut kauppoja
Comment