Nyt on termarit vaihdettu. Lämmöt nousee melkein 90C.
Välillä sytyttää kuitenkin dpf valoa ? Katoaa kun auton sammuttaa...
Motarilla ajettu n 50min. Välillä kulutus nousi useaksi minuutiksi n 3l/100km
Kannattaako se dpf-valo nollata ja ajaa ? Vai antaa olla päällä ?
Kuinkas tän saa pakotettua regeneroimaan ? Siitäkin kun ollut täällä viestejä...
Vai taas BMW-huoltoon jossa yllämainitty toimenpide..
Lahden alueella jos joku tekis viestiä vaan ! Korvaan vaivannäöestä
Autona siis e87 120d 2006 ajettu n 185tkm...
Vain mitä tälle tehdä ?
Välillä sytyttää kuitenkin dpf valoa ? Katoaa kun auton sammuttaa...
Motarilla ajettu n 50min. Välillä kulutus nousi useaksi minuutiksi n 3l/100km
Kannattaako se dpf-valo nollata ja ajaa ? Vai antaa olla päällä ?
Kuinkas tän saa pakotettua regeneroimaan ? Siitäkin kun ollut täällä viestejä...
Vai taas BMW-huoltoon jossa yllämainitty toimenpide..
Lahden alueella jos joku tekis viestiä vaan ! Korvaan vaivannäöestä
Autona siis e87 120d 2006 ajettu n 185tkm...
Vain mitä tälle tehdä ?
mitään ääniä ei ainakaan kuulu ajossa, mutta sen tosin olen huomannut että kun vaihtaa steptronicilla isompaa pienemmillä kierroksilla, auto nytkähtää. Sitä se ei tee jos antaa kierroksia esim. yli 2500rpm ja vaihtaa isompaa :think

Comment