Originally posted by Stroop
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
N47D20 moottorin jakopääongelma ("tyyppivika"1-,3- ja 5-sarjat, LUE)
Collapse
X
-
sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
-
-
Mitenköhän, uskoltaako ostaa tuollaista 123D, 212tkm ajettu, säännöllisesti huollettu. Jakoketju on vaihdettu 145tkm kohdalla, mihinkähän asti mahtaa kestää tuo ketju ?
Last edited by Sisäänajettu; 10-02-2019, 00:30.
BMW i3 60Ah REx -14
Ex. Volkswagen Golf GTE -15 | BMW F10 LCI 518d M-Sport -15 | BMW E87 LCI 123d -08 | BMW E46 330i M-Sport II -02
Comment
-
-
Originally posted by Sisäänajettu View PostMitenköhän, uskoltaako ostaa tuollaista 123D, 212tkm ajettu, säännöllisesti huollettu. Jakoketju on vaihdettu 145tkm kohdalla, mihinkähän asti mahtaa kestää tuo ketju ?
https://www.nettiauto.com/bmw/123/10103021E88 & F56 electric
Comment
-
-
Originally posted by fransesco View PostRiippuu varmaan koska ketju on vaihdettu. Niihin on tullut matkan varrella parannuksia ja mitä uudempi vaihto on kyseessä, sen parempi. Kilsoista päätellen vaihto ei ole ihan tuore, mutta ei myöskään auton ikään nähden kovin vanha. Jos se on tehty parin-kolmen vuoden sisään niin luulisin asian olevan kunnossa.
BMW i3 60Ah REx -14
Ex. Volkswagen Golf GTE -15 | BMW F10 LCI 518d M-Sport -15 | BMW E87 LCI 123d -08 | BMW E46 330i M-Sport II -02
Comment
-
-
Originally posted by alspe View PostOliko se niin, että Autokeskuksella pitäisi olla tieto jos autoon on vaihdettu jakopää?
Muussa tapauksessa auton huoltopapereiden ja kuittien joukossa saattaa olla dokumentteja jakopääremontista, tai se on saatettu kirjata paperiseen huoltokirjaan jos autossa sellainen on käytössä.IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Saksassa kaikki toimenpiteet tallentuu sähköiseen huoltojärjestelmään, mutta Suomessa näin ei ole. Huollot ja niiden rivit tallentuu muut ei. Poislukien työt millä maksajana BMW AG. Näin pääsääntöisesti.
Sitä hakeeko ISTA:n service history historia tiedot samasta tietokannasta, kuin AIR on taas tutkimatta.
Voidaan tarkastaa piruuttaan puhuinko potaskaa jos jollain heittää alustsnumeroa johon hiljattain tehty joku vastaava remontti asiakkaan lukuun dealerillä.-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Comment
-
-
Originally posted by Sisäänajettu View PostAika loppuvuodesta 2015 vaihdettu. Mahtaakohan olla jollain tavoin parannettua ja, kun tuota käy katsomassa niin kylmäkäynnistyksessä ilmeisesti kannatti kuunnella kuuluuko ketjun rallatusta ?Last edited by fransesco; 10-02-2019, 18:31.E88 & F56 electric
Comment
-
-
Originally posted by fransesco View PostItse kyllä uskaltaisin ostaa. 2015 on sen verran uusi että luulisi kestävän. Vikahan on tunnettu jo ennen 2010 malleja ja siitä kun lähdetään parantamaan niin luulisi 2015 olevan jo melko hyvä ja sitä ikäpolveahan on vaikka kuinka monta 3-sarjalaista ja 5-sarjalaista tuolla moottorilla. Toisaalta, eihän myöskään kaikista N47-moottoreista jakopäät hajoa vaikka olisivatkin alkuperäisiä.
Osat muuttui BMW. llä 9/13.-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Comment
-
-
Originally posted by zakspeed View PostTähän vaikuttaa myös se onko tehty alkuperäis osilla vai ei.
Osat muuttui BMW. llä 9/13.
No tulipa tuo auto ostettua, oli sen verta hyvässä kunnossa ja ajoltaan todella hyvä
BMW i3 60Ah REx -14
Ex. Volkswagen Golf GTE -15 | BMW F10 LCI 518d M-Sport -15 | BMW E87 LCI 123d -08 | BMW E46 330i M-Sport II -02
Comment
-
-
Tänään: noin 1kk sitten korjaamolla käynyt 2007 peli öljyvuodon takia, järjetön ääni jakopäästä&koodia nokan tunnistimelta, käynti todella huono. Tuli tällä viikolla ajamalla perille, yläketjun laahain puuttui jo kokonaanAika tarkalle meni. Kilometrit 250tkm
sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Oliko tähän nyt jokin vuosimalli, mistä eteenpäin ei ongelmaa enää ole? ts. jos hommaa vuosimallin 2015 320d onko niissäkin vielä tätä?E70 M-Sport AlpinWeiß 3
Ex.
F11 535d -11 M-Sport AlpinWeiß 3
E60 535d -06 M-Sport Carbonschwartz
E90 320d -05 Schwartz 2
E36 328i touring -97 Diamantschwartz
E36 352i -91 Diamantschwartz
Comment
-
-
Originally posted by Juspa View PostOliko tähän nyt jokin vuosimalli, mistä eteenpäin ei ongelmaa enää ole? ts. jos hommaa vuosimallin 2015 320d onko niissäkin vielä tätä?
Lyhyt versio: Täysin riskitöntä N47:aa ei ole olemassakaan.S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View Post2015 saattaa olla jo B47 koneella, josta ei vielä ainakaan epidemiaa ole kuulunut. Mutta vaikka 2013 vuoden puolivälissä tuli vielä jotan päivityksiä N47 koneeseen, niin sama toimintaperiaate ja suunnittelu siellä on, kuin vuosia vanhemmissa. Ketju laahaimineen on heikkoa suunnittelua ja tekoa, ei siitä mihinkään pääse. Toiset taas sanovat, että ei niissä mitään vikaa ole ollutkaan.
Lyhyt versio: Täysin riskitöntä N47:aa ei ole olemassakaan.E70 M-Sport AlpinWeiß 3
Ex.
F11 535d -11 M-Sport AlpinWeiß 3
E60 535d -06 M-Sport Carbonschwartz
E90 320d -05 Schwartz 2
E36 328i touring -97 Diamantschwartz
E36 352i -91 Diamantschwartz
Comment
-
Comment