M135i / M235i -kokemuksia
Collapse
X
-
Pwg
Moro!
Ilmoittaako MHD nuo teholukemat pyörätehoina? Kun N55 moottorille näyttää vakiotehoksi 306hp ja stage1 pwg:lle on 350hp. Onko tehonlisäys siis 44hp verrattuna vakioon vai 30hp kun vakiossa on moottoritehot sen 320hp?
Onkohan MHD fiksuin ratkaisu vai kannattaisiko ottaa joku customsofta esim AJtechiltä? Millaisia lukemia pwg-malleista on saatu customsoftilla?
Leave a comment:
-
Tarviiko toi boost pipe vaihtaa myös? En ole ainakaan itse nähnyt missään mainintaa ongelmista näissä.Originally posted by iGz View PostNäyttäisi JH-Partsilta saavan 400e kotiin toimitettuna molemmat :think
http://www.jhparts.nl/en/n55-f2x-f3x...pipe-copy.html
Leave a comment:
-
Näyttäisi JH-Partsilta saavan 400e kotiin toimitettuna molemmat :thinkOriginally posted by msalojaa View PostTäällä oli jotain juttua: https://www.btcf.fi/forum/showthread...=380978&page=7
Leave a comment:
-
Täällä oli jotain juttua: https://www.btcf.fi/forum/showthread...=380978&page=7Originally posted by iGz View PostOnkos suosituksia jos vaihteli noita ahtoputkia parempiin alumiinisiin?
Leave a comment:
-
Onkos suosituksia jos vaihteli noita ahtoputkia parempiin alumiinisiin?
Leave a comment:
-
Hyvä homma että toimii.Originally posted by iGz View PostBM3 sisällä ja hyvältä vaikuttaa näin muutaman päivän jälkeen. Aktivointi ei onnistunut ohjeiden mukaan, mutta sähköpostia asiasta tuotetukeen arki-iltana klo 21 jälkeen. Vastaus parissa minuutissa ja 30min kuluttua "Mr. Serge" hoiti homman eli etänä Teamvieverin avulla aktivointi kuntoon
Erinomaista asiakaspalvelua!
Stage2 kartta 95 bensalle nyt sisällä. Voimaa on ja sen tuotto on paljon sivistyneempi kuin JB4:llä ja laatikko vaihtaa selkeästi smoothimmin. Tyhjäkäyntiä, vaimentimen läpän asentoa, burblea jne saa säädettyä kuten haluaa. Olen erittäin tyytyväinen
Täytyy jossain välissä ottaa logia kunhan pitoja tiestä vaan löytyy...
Täytyy myös tuo BMS intake kitti testata miten käyttäytyy BM3 kanssa :think
St2 ja 95 bensalle?:thinkLast edited by BFI18; 16-02-2019, 20:09.
Leave a comment:
-
Löytyykö cooleria. Sit kun tietäis tehot vielä.Originally posted by iGz View PostBM3 sisällä ja hyvältä vaikuttaa näin muutaman päivän jälkeen. Aktivointi ei onnistunut ohjeiden mukaan, mutta sähköpostia asiasta tuotetukeen arki-iltana klo 21 jälkeen. Vastaus parissa minuutissa ja 30min kuluttua "Mr. Serge" hoiti homman eli etänä Teamvieverin avulla aktivointi kuntoon
Erinomaista asiakaspalvelua!
Stage2 kartta 95 bensalle nyt sisällä. Voimaa on ja sen tuotto on paljon sivistyneempi kuin JB4:llä ja laatikko vaihtaa selkeästi smoothimmin. Tyhjäkäyntiä, vaimentimen läpän asentoa, burblea jne saa säädettyä kuten haluaa. Olen erittäin tyytyväinen
Täytyy jossain välissä ottaa logia kunhan pitoja tiestä vaan löytyy...
Täytyy myös tuo BMS intake kitti testata miten käyttäytyy BM3 kanssa :think
Leave a comment:
-
BM3 sisällä ja hyvältä vaikuttaa näin muutaman päivän jälkeen. Aktivointi ei onnistunut ohjeiden mukaan, mutta sähköpostia asiasta tuotetukeen arki-iltana klo 21 jälkeen. Vastaus parissa minuutissa ja 30min kuluttua "Mr. Serge" hoiti homman eli etänä Teamvieverin avulla aktivointi kuntoon
Erinomaista asiakaspalvelua!
Stage2 kartta 95 bensalle nyt sisällä. Voimaa on ja sen tuotto on paljon sivistyneempi kuin JB4:llä ja laatikko vaihtaa selkeästi smoothimmin. Tyhjäkäyntiä, vaimentimen läpän asentoa, burblea jne saa säädettyä kuten haluaa. Olen erittäin tyytyväinen
Täytyy jossain välissä ottaa logia kunhan pitoja tiestä vaan löytyy...
Täytyy myös tuo BMS intake kitti testata miten käyttäytyy BM3 kanssa :think
Leave a comment:
-
Manskulta kun ajetaan stokkan parkkiin...on ihan huikee paikka leikkiä M135i ääniä! Kun polkee kunnolla ykkösellä niin kuulostaa sellaiselta F1 auton tyyppiseltä kireeltä ja vitun kovalta ääneltä. Ja burblea testailee niin ihan jäätävät soundit! Toi paikka ihan mahtava äänien kannalta
OEM putkisto, MHD stage2+, burble asetuksista mm yksi valikko "aggressive" ja sellainen takavaimentajassa BMW PE modaus -tyyppinen modaus. Katissa ei tarvita sisuksia
Tuolla voisi käydä useamminkin! Jos asuisin täällä niin kävisin kaupassa aina stokkalla vaan sen takia et saa huikeet äänet kaikumaan koko parkkihallissa
Mutta kun en asu prkl
Nyt kun jossain kohtaa on ollut ees vähän pitoa (Hakka 8 nastat) niin kyllä tässä niska nytkähtää. Pitää oottaa kesäkumeja ja kesäkelejä et nytkyykö niska samaan tyyliin kuin Teslassa. Ei varmaan jää kauaksi, ehkä rykäisee hiukan erilailla vaan.
Leave a comment:
-
Kumma juttu kun mulla toimii ihan normisti.Originally posted by iGz View PostJuu MAF irti kytkettynä olikin, mutta tuo tyhjäkäynnin hummailu ja välistä nykiminen pienillä kierroksilla häiritsi ja en tästä tykännyt. Okei äänet kompensoi ^2, mutta silti. Vakioputsarilla mennään toistaiseksi eikä käsittääkseni ole rajoittava näillä setupeilla?
Ihan ymmärrettävää muuten että MAF saa väärää dataa, jos vertaan anturin sijaintia vakioputkessa ja BMS putkessa omilla puusilmilläni. Mielestäni BMS kanssa anturi on enemmän turbulenttisessa virtauksessa putken muodoista johtuen joten takuulla sotkee jotain?
Ensi viikolla varmaan BM3 sisään ja JB4 irti...
Leave a comment:
Leave a comment: