M135i / M235i -kokemuksia

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • H3nu
    replied
    Originally posted by Tommix View Post
    Pystyy koodaamaan pois. Paljos on autolla mittarissa? Meinasin vaan että onko orkkis iskarit kunnossa? Vois omaan uusia jossain vaihessa nääs, ja meinaan pitää säädettävän alustan...

    109tkm on nyt ajettu, ja tikissä ne on

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Originally posted by H3nu View Post
    Madallusta m235i tullu mietittyä. Adaptiivinen alusta autossa joka ei ilmeisti tykkää yhtään rajummasta madalluksesta. Useempaan kertaan tullut vastaan ulkomaisilla foorumeilla, että -25mm jousilla on iskarit korkannu. Saahan noita -15mm jousia, mutta itseni tuntien jälkeenpäin jää harmittaan kun jää pikkasen liian korkeelle. KW on jotain ylihintasia coilovereita edc alustalle, mutta ei kiinnosta sijoittaa 3000e siihen. Kysymys kuuluukin, että voiko laittaa normaalit coilit ja koodata edc pois käytöstä ilman että vaikuttaa muihin toimintoihin?
    Pystyy koodaamaan pois. Paljos on autolla mittarissa? Meinasin vaan että onko orkkis iskarit kunnossa? Vois omaan uusia jossain vaihessa nääs, ja meinaan pitää säädettävän alustan...

    Leave a comment:


  • tommi69
    replied
    Originally posted by H3nu View Post
    Madallusta m235i tullu mietittyä. Adaptiivinen alusta autossa joka ei ilmeisti tykkää yhtään rajummasta madalluksesta. Useempaan kertaan tullut vastaan ulkomaisilla foorumeilla, että -25mm jousilla on iskarit korkannu. Saahan noita -15mm jousia, mutta itseni tuntien jälkeenpäin jää harmittaan kun jää pikkasen liian korkeelle. KW on jotain ylihintasia coilovereita edc alustalle, mutta ei kiinnosta sijoittaa 3000e siihen. Kysymys kuuluukin, että voiko laittaa normaalit coilit ja koodata edc pois käytöstä ilman että vaikuttaa muihin toimintoihin?
    Voi tietysti: saattaa herjata jotain koodia. Mut kaiken saa pois, laita vaan 25mm madaltavat jouset hr on hyvät, ja madallus hyvä.

    Leave a comment:


  • H3nu
    replied
    Madallusta m235i tullu mietittyä. Adaptiivinen alusta autossa joka ei ilmeisti tykkää yhtään rajummasta madalluksesta. Useempaan kertaan tullut vastaan ulkomaisilla foorumeilla, että -25mm jousilla on iskarit korkannu. Saahan noita -15mm jousia, mutta itseni tuntien jälkeenpäin jää harmittaan kun jää pikkasen liian korkeelle. KW on jotain ylihintasia coilovereita edc alustalle, mutta ei kiinnosta sijoittaa 3000e siihen. Kysymys kuuluukin, että voiko laittaa normaalit coilit ja koodata edc pois käytöstä ilman että vaikuttaa muihin toimintoihin?

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Tässä mukavasti infoa mitä vaikuttaa mihinkin noissa eri ajomoodeissa:



    Leave a comment:


  • arben
    replied
    Onko f22 napakaari mittoja kellään?(vakio)

    Leave a comment:


  • Mikaatm
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Sinä ja muut profiloimani autonkäyttäjät vaihtavat autoa ensi talveen mennessä .


    Ei voi koskaan tietää...

    Leave a comment:


  • ster
    replied
    Originally posted by H3nu View Post
    Nojoo, ehkä fiksuinta tosiaan madaltaa vasta keväällä
    Oon kyllä tykännyt autosta, ajettavuus on kyllä parasta antia tolla. Kevättä kyllä jo odottaa että sais vähän tehoa siirrettyä tiehen
    Mites ootko itse ollu tyytyväinen?
    Joo oon ollu tosi tyytyväinen! Ei mitään huonoa sanottavaa. Lompakko ei kyl tollasesta vehkeestä tykkää

    Originally posted by Mikaatm View Post
    Sorry pakko...

    Ja ensi talvena ei sitten ajeta kun on lippa+jouset???

    Ei muuta kuin jouset alle heti vaan ja kovaa ajoa!
    Toi on totta.. No mut säilyis se lippa nyt edes ekaan kesään ehjänä ni hyvä on. Toisaalta on ollu vähän epäilyksiä et siinä olis jo alla jotkut miedosti madaltavat jouset. Kaverilla ollu pari 220:tä madallusjousilla ja ne ollu hädin tuskin noin matalia. En sitten tiedä onko tuo M235i adaptiivisella alustalla tehtaalta jo reippaasti matalampi. Pitäis käydä ottamassa kaari-napamitta. M135i on kyllä adaptiivisella alustalla huomattavasti korkeampi mitä minun :think

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Originally posted by Mikaatm View Post

    Ja ensi talvena ei sitten ajeta kun on lippa+jouset???
    Sinä ja muut profiloimani autonkäyttäjät vaihtavat autoa ensi talveen mennessä .

    Leave a comment:


  • Mikaatm
    replied
    Originally posted by ster View Post
    Niin tosiaan jäi nuo jouset odottamaan kevättä. Tuli pistettyä etulippa ja auto on sen verran matala keulasta jo nyt, ettei uskalla laskea talveksi..
    Sorry pakko...

    Ja ensi talvena ei sitten ajeta kun on lippa+jouset???

    Ei muuta kuin jouset alle heti vaan ja kovaa ajoa!

    Leave a comment:


  • H3nu
    replied
    Originally posted by ster View Post
    Niin tosiaan jäi nuo jouset odottamaan kevättä. Tuli pistettyä etulippa ja auto on sen verran matala keulasta jo nyt, ettei uskalla laskea talveksi..

    Miltä on H3nu auto tuntunut? Oletko ollut tyytyväinen?

    Nojoo, ehkä fiksuinta tosiaan madaltaa vasta keväällä
    Oon kyllä tykännyt autosta, ajettavuus on kyllä parasta antia tolla. Kevättä kyllä jo odottaa että sais vähän tehoa siirrettyä tiehen
    Mites ootko itse ollu tyytyväinen?

    Leave a comment:


  • ster
    replied
    Originally posted by H3nu View Post
    Samoin! Joo kerro ihmeessä kokemuksia. Jos viittit niin ota napa-kaari mitta ennen ja jälkeen.
    Niin tosiaan jäi nuo jouset odottamaan kevättä. Tuli pistettyä etulippa ja auto on sen verran matala keulasta jo nyt, ettei uskalla laskea talveksi..

    Miltä on H3nu auto tuntunut? Oletko ollut tyytyväinen?

    Leave a comment:


  • tommi69
    replied
    Mulla on hr alla, on kyllä miellyttävä ajaa.

    Leave a comment:


  • H3nu
    replied
    Originally posted by ster View Post
    Onnea hankinnasta! Itselle tuli samanlainen maahan viikko takaperin. Tilasin H&R jouset coiloverien sijaan, kun on tosiaan tuo adaptiivinen alusta. Mitä oon lukenut, niin niitä kehuttu ja saa kivasti alaspäin.
    Maanantaina menee alle ni voin kertoa kokemuksia.
    Samoin! Joo kerro ihmeessä kokemuksia. Jos viittit niin ota napa-kaari mitta ennen ja jälkeen.

    Leave a comment:


  • ster
    replied
    Originally posted by H3nu View Post
    Tuli myytyä oma f11. Takana on nyt 4 kappaletta 3 litrasia dieseleitä, on kyllä kiva päästä taas bensavehkeiden pariin. Monien vaihtoehtojen jälkeen päädyin Saksassa m235i malliin. En malta odottaa että huomenna saan sen alle ja pääsee syöttämään kotiinpäin. Jatkojalostamalla näistä taitaa saada aika kivoja laitteita. Mitäs jousia näihin porukka on laittanut? Kyseessä siis adaptiivisella alustalla oleva versio.:think
    Onnea hankinnasta! Itselle tuli samanlainen maahan viikko takaperin. Tilasin H&R jouset coiloverien sijaan, kun on tosiaan tuo adaptiivinen alusta. Mitä oon lukenut, niin niitä kehuttu ja saa kivasti alaspäin.
    Maanantaina menee alle ni voin kertoa kokemuksia.

    Leave a comment:

Working...
X